wd40

Mensen die zweren bij WD 40 als schoonmaakmiddel, anti roest middel, poetsmiddel etc etc, hebben gewoon niet door dat daar betere dingen voor zijn.
WD40 werkt perfect als kruipolie en dat is het.
 
wd40 werkt voor heel veel dingen maar voor geen enkel van die dingen is wd40 het beste middel
 
Zo, dat hebben we ook weer gehad :) Nu terug naar de vraag: WD40 is toch WD40? Is deze 5l gewoon hetzelfde spul, of zit er -uh- kwaliteitsverschil in?
 
Cool. Dat opent deuren.

O-) .o0(Ik krijg visioenen van een zwembad WD40 waar mijn motor elke avond op sterk water wordt gezet. Als-ie lief is, gaat de jacuzzi aan :+)
 
Ik maak er altijd m'n frame, achterbrug en uitlaat mee schoon. Geen idee of dit het beste is. Kan mij het ook rotten, WD-40 werkt en daar gaat het om :Y
 
Ruikt wel lekker. Lekkerder dan Ballistol iig. :P
Maar zelfs "echte" kruipolie (de dunne zwarte meuk) werkt beter.
 
Laatst bewerkt:
wd40 is kruip olie. geen poets middel :?

rem reiniger is daarintegen wel geweldig spul :P goedkope ontvetter. handig als het in een spuitbus zit. heb je ook nog wat druk (is natuurlijk niet zo goed als echte ontvetter)
 
Laatst bewerkt:
Met het risico (deze keer onopzettelijk :)) heel domme dingen te zeggen: Is het erg brandgevaarlijk eigenlijk? Rokende mensen (zoals ik ;)) ver uit de buurt houden wanneer je gaat lopen spuiten?

Afijn, een grote steekvlam en een motor verder... ;)
 
Laatst bewerkt:
voor stroef lopende kabels of schakelaartjes werkt het perfect, maar soms vind ik het tegenvallen. goed vastzittende boutjes/moertjes krijg ik er niet los mee
 
Laatst bewerkt:
Titanium uitlaatdempers worden er weer mooi van. Staat zelfs in de gebruiksaanwijzing van Akrapovic.....

Niet met remmenreiniger erop, want dat laten de stickers los.

Ik gebruik het verder nauwelijks op de motor. En het is wel degelijk brandbaar. Spuit maar eens wat op een doek of een stuk papier en steek het maar aan. Ruikt wel lekker dan, overigens.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan