We zijn weer los!

:?

De laatste weken zelfs geen trui onder de jas het werd zo zweterig .
Nu valt er aan mijn motor niet veel te vernielen met pekel en om om te vallen heb ik geen sneeuw nodig . Maar volgens mij moet de winter nog beginnen .
Eigenlijk is het in de zomer veel vervelender .
 
September al ? :p
full

:?
 
Geen sneeuw gehad ?

Geluksvogel B| :+

Hier (Overijssel) was het soms best glad :X :X :X (even iemand lief aan kijken en ik kwam ook wel op het werk O-) )
Wat is het problem met sneeuw? T is nog zo een mooi weer 8-)
full

Ik blijf er alvast niet voor thuis, rijden is altijd genieten, maar bij elk weertype op een andere manier (andere rijstijl, andere manier van anticiperen, ...)

Ik heb er dit jaar al bijna 2500km bijgeteld. Alleen afgelopen week ben ik met de auto gaan werken. Een Eurostar trein bewaken, heel de nacht buiten bij temperature tot -4C°, en niets hebben waar je even binnen kan gaan zitten, dan heb je je auto nodig om soms even op te warmen.

Edit 1: ...andere manier van vallen ... maar de motor heeft het typische "woon-werk" uiterlijk. Lees: lelijk, maar technisch in geode staat!

Edit 2: de foto's zijn niet recent, deze winter was niet zo mooi -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is het problem met sneeuw? T is nog zo een mooi weer 8-)
[afbeelding]
Ik blijf er alvast niet voor thuis, rijden is altijd genieten, maar bij elk weertype op een andere manier (andere rijstijl, andere manier van anticiperen, ...)

Ik heb er dit jaar al bijna 2500km bijgeteld. Alleen afgelopen week ben ik met de auto gaan werken. Een Eurostar trein bewaken, heel de nacht buiten bij temperature tot -4C°, en niets hebben waar je even binnen kan gaan zitten, dan heb je je auto nodig om soms even op te warmen.

Edit 1: ...andere manier van vallen ... maar de motor heeft het typische "woon-werk" uiterlijk. Lees: lelijk, maar technisch in geode staat!

Edit 2: de foto's zijn niet recent, deze winter was niet zo mooi -O-
Heb nog al korte pootjes :P

Dus kan niet met 2 voeten aan de grond rijden als het glad word ;)
 
Ik heb vandaag ook zin om te rijden maar volgens mijn telefoon is het maar 3 graden. B|

Dat is mij toch iets te koud. Ondanks die zon..
 
Laatst bewerkt:
Zow vandaag kon ik het toch niet laten.
Eerst kijken of hij wou starten .
Toen hij draaide dacht ik van hmmmmm toch ff proberen dus thermo pakje aan en hub leren pakje aan .
Was toch wel weer ff lekker hoor .en ben er genoeg tegen gekomen die ook zin hadden om te rijden .
Kan niet anders ook toch met dit prachtige weer.
Gewoon fc een rondje zuid holland .
Maar na een 1.5 uurtje kreeg ik het toch wel wat frisser hihihi.
Maar heb weer genoten
 
Terug
Bovenaan Onderaan