Weer of geen weer (2), hier kunnen we verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikke sissy vandaag. De 100 per uur wind was er vanmorgen teveel aan.
En een open garagepoort (motor slaapt binnen, auto buiten) pal in de wind ging toch een drama opleveren.
grmpffff
 
:o € !



Ik was koekblikker de hele winter tot dinsdag, toen ik werd aangereden en het autotje waarschijnlijk heb afgeschreven... :(
Dus nu al twee dagjes met de motor. :] (ik heb paar jaar terug zelfs met sneeuw doorgereden met de motor, maar ik vind het niet meer nodig, luxe van een auto, denk ik)
Vanochtend waaide het wel erg hard op de A4 bij Delft. Ik heb wel in het gat van net geen regen gered naar werk :P


O ja, het is vol, wie maakt een nieuwe topic?
 
Laatst bewerkt:
Tussen de bebouwing gaat het best. Maar ik moet een kilometer of 7 door de open polder met volle zijwind. Normaal heb ik dan wind mee, of tegen. Met deze rare noordwestwind heb ik hem dat hele stuk vol van opzij.Zwaar balen dat hangen de hele tijd. Vanmiddag begon het nog te hagelen ook, toen ben ik met een windvlaag de vluchtstrook op gewaaid. Ik heb liever sneeuw als deze zijwind.
 
Tussen de bebouwing gaat het best. Maar ik moet een kilometer of 7 door de open polder met volle zijwind. Normaal heb ik dan wind mee, of tegen. Met deze rare noordwestwind heb ik hem dat hele stuk vol van opzij.Zwaar balen dat hangen de hele tijd. Vanmiddag begon het nog te hagelen ook, toen ben ik met een windvlaag de vluchtstrook op gewaaid. Ik heb liever sneeuw als deze zijwind.
Met het span ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan