Weer of geen weer (4), Bar en boos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag met de BMW ipv de noppenbrommer. Is toch wel weer erg comfortabel en snel vergeleken met dat kleine knetterding.
 
Voor het eerst sinds een week weer op de motort, heerlijk zeg. Dat is het enige goede aan de griep, dat je daarna je motor weer zo kunt waarderen! :]
 
Vanochtend half 8 zit ik op de motor voor mijn dagelijkse rit naar mijn galeischip.
"Vandaag wordt een droge warme dag, zeker 4 graden....." klinkt nog door van het nieuws. *D

Mijn zicht is vertroebeld, linker oog staat vol met traanvocht. Ik kan in een toerit nog net een groot gat midden op mijn lijn ontwijken. Mijn vingers worden kouder en gaan zeer doen. Een druppel snot is de zuigkracht van mijn neus ontvlucht en zakt jeukend en wel langzaam over mijn bovenlip. Ik durf mijn vizier niet te openen want ik rij ondertussen op de snelweg, 130 en het is werkelijk ijsskoud. 0 graden, lees ik op een paal op een industrieterrein, ijs op de slootjes.........
"motorijden was toch leuk" schiet er nog door mijn hoofd? Eerst maar eens op mijn werk zien te komen, soms is het echt een strijd.
 
Vanochtend half 8 zit ik op de motor voor mijn dagelijkse rit naar mijn galeischip.
"Vandaag wordt een droge warme dag, zeker 4 graden....." klinkt nog door van het nieuws. *D

Mijn zicht is vertroebeld, linker oog staat vol met traanvocht. Ik kan in een toerit nog net een groot gat midden op mijn lijn ontwijken. Mijn vingers worden kouder en gaan zeer doen. Een druppel snot is de zuigkracht van mijn neus ontvlucht en zakt jeukend en wel langzaam over mijn bovenlip. Ik durf mijn vizier niet te openen want ik rij ondertussen op de snelweg, 130 en het is werkelijk ijsskoud. 0 graden, lees ik op een paal op een industrieterrein, ijs op de slootjes.........
"motorijden was toch leuk" schiet er nog door mijn hoofd? Eerst maar eens op mijn werk zien te komen, soms is het echt een strijd.

En tijdens het rijden dit gepost? Chapeau!

Ik vond het ook wel wat kouder dan verwacht.
 
Putkou, op naar de lente.

Moest gisteren met een flinke omweg naar huis. Van dit weer moet je ook nog eens flink toileteren. Kom ik thuis, kan ik door de kou mijn fluit niet meer vinden :$
 
Laatst bewerkt:
afgelopen weekend een paar zomerlaarzen op de beurs gescoord. Eigenwijs als ik ben toch uitproberen, maar ik vond t heel erg meevallen! T enige wat ik niet warm krijg zijn mn handen, maar dat heb ik in de auto (met verwarming aan) ook :P dan zit ik liever op de motor, heerlijk! :]
 
afgelopen weekend een paar zomerlaarzen op de beurs gescoord. Eigenwijs als ik ben toch uitproberen, maar ik vond t heel erg meevallen! T enige wat ik niet warm krijg zijn mn handen, maar dat heb ik in de auto (met verwarming aan) ook :P dan zit ik liever op de motor, heerlijk! :]

Ik zeg: stuurmoffen (al dan niet icm handvatverwarming).
 
Nog steeds te koud voor de tijd van het jaar. Wel zeker 10 motorrijders gezien van en naar A'dam. Alleen de weg was afgesloten, dus ik moest zoeken hoe ik moest komen, mmdat de TomTom dit niet snapte. Uiteindelijk maar over een fietspad. Toch wel makkelijk de motor in de stad. Kom je tenminste ergens.
 
Frisjes maar nog steeds goed te doen.

Misschien moet ik de 999 maar als pekelfiets gebruiken. Tijdens het ritje naar de beurs (in m'n koeienvelletje) ontdekt dat die effectief alle wind om me heen blaast. :+
In tegenstelling tot de NTV had ik geeneens ijskoude handen.
 
Misschien moet ik de 999 maar als pekelfiets gebruiken.
3oy877.jpg
 
Nog steeds te koud voor de tijd van het jaar. Wel zeker 10 motorrijders gezien van en naar A'dam. Alleen de weg was afgesloten, dus ik moest zoeken hoe ik moest komen, mmdat de TomTom dit niet snapte. Uiteindelijk maar over een fietspad. Toch wel makkelijk de motor in de stad. Kom je tenminste ergens.
Ik was gister nog even op en neer naar amsterdam vanuit eindhoven. :)

Men rijdt hier ook gewoon door als het niet 20 graden en zonnig is? :+
 
Vandaag ook nog even lekker wezen rijden met mijn broertje. T was inderdaad nog erg frisjes maar met het zonnetje er bij was het wel goed te doen. Morgen maar weer op de motor naar het werk :) .
 
De gevoelstemperatuur was lager dan de thermometer deed vermoeden. Zelfs zonder regen of wind, best apart..
vandaag viel het overdag wel mee maar reed gister nog om 2 uur snachts op de a2 naar Eindhoven. Toen ik even ging tanken zag ik er zo verkleumd uit dat ik een gratis kopje koffie kreeg bij het tankstation.

elk-nadeel-heb-zijn-voordeel-png.png


@Xtine, ik kan me wel herinneren dat jij een keer hebt gezegd dat je kou niet erg vindt omdat je je daarop kan kleden, warmte niet. Ik snap je punt inmiddels wel een beetje :+ Met een paar lagen thermo, lederen pak erover en een regenoveral valt het allemaal wel mee *O*
 
Lekker weer vandaag, en morgen wordt het nog een tandje beter. *D
Maar de motor is nog niet gereed om te rijden, %^&#!#@. B|
 
Vanmiddag wordt het wel lekker ja, maar vanochtend had ik me toch wat in de temperatuur vergist. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan