Weer of geen weer (4), Bar en boos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Herfst komt eraan *O*
motorbike_riding_through_autumn_leaves.jpg
 
En wat mij vandaag ook opviel is dat een heleboel blikkers zonder spiegelverwarming ook te beroerd zijn hun spiegels schoon te maken :(
 
Laatst bewerkt:
Wat mij opviel de laatste tijd, is dat er zoveel automobilisten zonder licht rijden met flinke regenval en weinig daglicht.
:^

Zelfs afgelopen zondag in die hoosbuien.. Of ze rijden bij mooi weer met mistlicht. :+
 
Dat heb je met die Daytime running lights: ze zien hun dashboard verlicht en denken dat hun dimlichten aanstaan.

Dat is een gebrek aan bijna iedere auto: je kunt op het dashboard niet zien of je stadslicht aanstaat of je dimlicht. Vandaar dat er 's avonds zoveel mensen met alleen stadslicht rijden.
 
Elke auto die ik gereden heb had toch echt dit icoon
zsmwxi.jpg
branden als het dimlicht aan is. En dat gaat niet aan als je alleen met stadslicht rijd.
 
tegenwoordig hebben veel auto's alleen nog maar dit lampje dat gaat branden
vqihwg.jpg


Dat lampje brandt bij zowel stadslicht als bij stadslicht + dimlicht. Het bekende dimlicht icoontje is aan het verdwijnen, aangezien in veel landen dimlicht verplicht is. Raar maar waar..
 
Auto van mijn ouders heeft verlichting die automatisch aan gaat, gebeurt regelmatig dat deze bij regen of mist niet eens aan gaat en moet je hem alsnog handmatig inschakelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan