Weer of geen weer (4), Bar en boos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit gelukkig nog niet helemaal te klooien mijn handschoenen zijn 2 in 1 dus warm deel en grip deel dus prima voor de middag/ avond naar huis. Maar voor mij gaat gewoon de trui die ik s'ochtends aan heb de tas in en klaar dat gaat het prima misschien wel iets warm maar mijn rit is eigenlijk 70% 130 weg dus echt warm is het dan niet nog. Koud gelukkig ook niet meer :)

Maar het is wel bizar dat het .3 graad is en dan s'middags weer 19 vaag.
 
Zit gelukkig nog niet helemaal te klooien mijn handschoenen zijn 2 in 1 dus warm deel en grip deel dus prima voor de middag/ avond naar huis. Maar voor mij gaat gewoon de trui die ik s'ochtends aan heb de tas in en klaar dat gaat het prima misschien wel iets warm maar mijn rit is eigenlijk 70% 130 weg dus echt warm is het dan niet nog. Koud gelukkig ook niet meer :)

Maar het is wel bizar dat het .3 graad is en dan s'middags weer 19 vaag.
Ja jongens, het is april hè, en geen juli ... :+
 
Zaterdagochtend een uur snelweg gereden, dat was ook nog behoorlijk fris.
De rest van de dag gelukkig bloedheet gehad met offroad rijden. :+

Maar voor woon/werkverkeer ben ik gezwicht, en pak ik tegenwoordig de trein en de fiets. Met dit weer ook zeker geen straf.
 
Niks stuurmoffen of verwarmde handvaten/schoenen.
Reed in 0°C nog met "winterhandschoenen" waar de voering al zo dun is dat het geen isolerende waarde meer heeft :')
Heb nu wel altijd de wintervoering van de jas mee in de topbox in het geval dat het weer eens koud wordt.
 
Ben net zelf overgestapt op motor rijden naar het werk zou niet anders meer willen kan ook alleen als alternatief met de auto dus is de keuze simpel en ik kan gelukkig omkleden op het werk dus gaat super.
 
Irritant is dat, he? Ik loop ook al te prutsen met twee paar handschoenen en had gisterochtend spijt dat de binnenvoering er uit was. 'S middags was het gewoon warm! Maar ja, altijd beter dan die prut winter...
ik ben erg blij met mijn nieuwe jas waar ik de binnenvoering uit kan nemen en in een zak op de rug kan stoppen. In de ochtend is het nodig en in de middag moet de voering eruit :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan