Weer of geen weer (4), Bar en boos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb drie motorrijders gezien vandaag. In Kaatsheuvel waaide het heel hard, ik dacht als mijn motor hier nu had gestaan was 'ie omgevallen. Morgen lekker weer op de motor, hoef ik niet in de file te staan omdat iemand het nodig vond tegen een vangrail te parkeren.
 
Toen ik in Utrecht weg ging hóósde het echt vreselijk, waaide uiteraard ook behoorlijk.
Halverwege naar huis steeds minder regen en vlak bij huis reed ik in de zon.
Werd wel bijna van de dijk geblazen, met de solo had ik toch echt een probleem gehad denk ik :o

Ik zag het hozen, stond even beleid te maken (uit het raam te staren). Was kort maar heftig.

OV was niet zo'n succes vandaag, zowel 's ochtends als 's avonds moeten staan in de trein. Morgen weer lekker op de motor. :)
 
Was vandaag eigenlijk best te doen op de brommert.

Even spannend op de van Brienenoordbrug maar verder goed te doen.
 
Was vandaag eigenlijk best te doen op de brommert.

Even spannend op de van Brienenoordbrug maar verder goed te doen.
:^ Moest in R'dam centrum zijn. reed de A27, A12 en A20 bijna geheel tegen de wind in en had dus weinig last. Zelfs op het Hofplein en het Weena weinig last van de wind tussen de gebouwen om even voor 09:00. Ook 's avonds terug goed te doen. Alleen toen ik bijna thuis was kreeg ik nog wat badkuipen water over mij heen gestort. :( Nieuwe handschoenen lijken waterdicht. :)
 
Vandaag weer lekker op de motor.
Prima temperatuur, stond wel nog steeds een aardig briesje.
 
Fuck, fuck, fuck,





Weer een hele week zonder handvatverwarming :(
Maar volgende week is november , dan zal het toch wel lukken *O* -O-
 
Vanochtend was het toch al behoorlijk fris met 7 graden.

Net 2 nieuwe banden en al dat blad op de weg...... ik had het toch snel warm zeg maar.
 
Vanochtend een leuk info stukje in het LC voor de doorrijders.

67CCB83CDD.jpg
 
Laatst bewerkt:
Fuck, fuck, fuck,





Weer een hele week zonder handvatverwarming :(
Maar volgende week is november , dan zal het toch wel lukken *O* -O-

Sterker nog, ik heb deze week zelfs zonder voering in de jas moeten rijden. Veel te warm mét voering. B|
 
Lekker joh die voering erin. Als het echt gaat regenen houdt dat je toch net dat beetje warmen. Ik heb momenteel een t-shirt onder mijn jas en de ventilatieritsen nog open. Perfect zo. Moet ook zeggen, nog totaal niet koud gehad ook niet bij mijn handen.
 
Wel, ik ben aardig onderweg geweest. Vanmorgen was het hier in Drenthe eigenlijk heel plezierig om te rijden: droog, zon achter me. Ik heb gewoon als test voor de echte kou komt met de handvat verwarming op 1 streepje en de Gerbing handschoenen op groen gereden. Misschien niet nodig, maar wel comfortabel. Het werkt.

Vanmiddag regen. Gelukkig nu een waterdicht pak, wat tegelijkertijd goed ventileert. Wel veel meer wind vanmiddag, maar na maandag is het niet gauw serieus meer. Tevreden.
 
Lekker joh die voering erin. Als het echt gaat regenen houdt dat je toch net dat beetje warmen. Ik heb momenteel een t-shirt onder mijn jas en de ventilatieritsen nog open. Perfect zo. Moet ook zeggen, nog totaal niet koud gehad ook niet bij mijn handen.

Met een dikke trui aan is die voering echt nog niet nodig.
Waarom nu al een dikke trui? Omdat de verwarming op kantoor volkomen ruk is. B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan