Kan... Wel lomp en redelijk aan de prijs: Rotary PotentiometersJe zou haast aan potmeters gaan denken
Ik heb nog geen lampjes met CAN gevonden, wel opmerkingen geplaatst over PTC gedrag. Dat kan een CAN-bus namelijk heel goed detecterenNee, want:
(Het dringt bij een hoop mensen nog niet erg door, geloof ik)
Ik heb de andere weerstanden gekocht, vanavond proberen.
In de motorzaak (niet BMW, gewoon waar ze onder andere weerstanden verkopen) zegt men mij: "maar 't is nen BMW, ge kunt proberen, maar 't gaat nooit werken. Het systeem gaat het niet toelaten."
Da's dus wat mijn broer vanaf dag 1 zegt.
Dan is altijd je knipperrelais in werking omdat die weerstand hem belast.En als je nu รฉรฉn weerstand gewoon plaatst in de draad die van de knipperlichtrelais naar de knoppen loopt dan pak je de knippers per twee als je ze gebruikt
Tussen de regels door lees ik dat het hele knippergebeuren wellicht niet door een clignoteur geregeld wordt maar door de ECU, boordcomputer of wat er dan ook opzitten mag, Kan dat? Bestaat dat?Dan is altijd je knipperrelais in werking omdat die weerstand hem belast.
Is een last onafhankelijk knipper relais niet mogelijk op zo'n KTM ? vind dat een mooiere oplossing dan weerstanden ertussen solderen.
En na 115 posten kom je met het feit dat het audi knippers zijn??????????Zou eens achter een schema moeten zoeken dan.
Op GSforum oppert er iemand dat die pinkers met vloeiende beweging (zoals bij een Audi) moeilijk op juiste manier aan de gang te krijgen zijn "want die krijgen telkens een impuls om te knipperen en die geanimeerde ledโs werken op een permanente stroombron. "
Alle leds werken met een geregelde stroom, niet met een geregelde spanning.En na 115 posten kom je met het feit dat het audi knippers zijn??????????Heel M-F kan je vertellen dat die kutdingen konstant spanning moeten hebben...
klootezooi man.
En dan nog is het geen stroombron maar een spanningsbron