Weggedrag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik hou nou eenmaal van duidelijkheid, .....


Prima, dan pas ik me even aan: ik wil dat je stopt met dusdanige postings, waarvan je weet dat anderen er serieus (en wellicht te heftig) op in gaan, en die je puur en alleen om deze reden post.

En ik ben het helemaal met je eens: tuurlijk mag iedereen een mening hebben en die ook kenbaar maken :Y (want daar komt het bottom-line op neer).

En ik vind het goed om te lezen dat je het hier naar je zin hebt, laat het een voorbeeld ijn voor anderen, en laten we dat ook voor iedereen zo houden.
 
Tja en wat is dan tijdig vraag ik mij af, tijdig als in van het niveau heeft het niveau ''fuck you'' bereikt? dan had het al gesloten moeten worden :+

Niet het topic sluiten, maar de poster verantwoordelijk houden voor wat er geschreven wordt.

Daar hoef jij je niet druk over te maken, dat hebben wij al gedaan, ok? :)

En ja, het blijft lastig. Wanneer is een discussie een zinvolle discussie, en wat ik het moment 'dat de boel op is'. Het zal ongetwijfeld afhangen van de bui van een modje ;)
 
Niet het topic sluiten, maar de poster verantwoordelijk houden voor wat er geschreven wordt.

Daar hoef jij je niet druk over te maken, dat hebben wij al gedaan, ok? :)

En ja, het blijft lastig. Wanneer is een discussie een zinvolle discussie, en wat ik het moment 'dat de boel op is'. Het zal ongetwijfeld afhangen van de bui van een modje ;)

doe ik ook niet, maar ik vroeg het me gewoon af, aangezien het als onbevooroordeeld overzienend persoon zoals een moderator het me erg lastig lijkt om altijd maar objectief te zijn, zoals je zelf ook al ten dele aan geeft
 
doe ik ook niet, maar ik vroeg het me gewoon af, aangezien het als onbevooroordeeld overzienend persoon zoals een moderator het me erg lastig lijkt om altijd maar objectief te zijn, zoals je zelf ook al ten dele aan geeft


Er zat een hint onder mijn reactie....

Maar eeh: aangezien iedereen van de crew mens is, durf ik wel te stellen dat objectiviteit niet altijd 100% gewaarborgd zal zijn _O-

En weer on topic: hoe bepaald iemand die eens lekker wil doorrijden, dat het veilig genoeg is?
 
doe ik ook niet, maar ik vroeg het me gewoon af, aangezien het als onbevooroordeeld overzienend persoon zoals een moderator het me erg lastig lijkt om altijd maar objectief te zijn, zoals je zelf ook al ten dele aan geeft

Ik denk dat Martell de toon wel gezet heeft.

edit: en weer gekeerd heeft.
 
Laatst bewerkt:
Voel je je aangesproken........ ;) Of voel je je onzeker.....? ;)
Wat ik postte, staat rechtovereind...... Of je er nu een conclusie aan verbindt of niet.... :] Als je "verkeersregels aan je laars lappen" slim wilt noemen...... :X :]

niet aangesproken noch onzeker.

Misschien boeit het sommige mensen niets om regels te negeren. En daar van zullen ongetwijfeld een stel zijn die zeer hoog opgeleid.

Jij meent dat mensen compleet dom zijn, iets wat jij nogmaals niet kunt weten. :W
 
Er zat een hint onder mijn reactie....

Maar eeh: aangezien iedereen van de crew mens is, durf ik wel te stellen dat objectiviteit niet altijd 100% gewaarborgd zal zijn _O-

En weer on topic: hoe bepaald iemand die eens lekker wil doorrijden, dat het veilig genoeg is?

Onbevangen beoordelen.
 


Er zat een hint onder mijn reactie....


Maar eeh: aangezien iedereen van de crew mens is, durf ik wel te stellen dat objectiviteit niet altijd 100% gewaarborgd zal zijn _O-

En weer on topic: hoe bepaald iemand die eens lekker wil doorrijden, dat het veilig genoeg is?

sorry ik ben niet zo goed in hints, kan ik weinig aan doen, dus mocht ik hem niet vatten, dan weet je wat te doen

edit ik snap hem :X toch maar tijd om te gaan slapen
 
Laatst bewerkt:
niet aangesproken noch onzeker.

Misschien boeit het sommige mensen niets om regels te negeren. En daar van zullen ongetwijfeld een stel zijn die zeer hoog opgeleid.

Jij meent dat mensen compleet dom zijn, iets wat jij nogmaals niet kunt weten. :W

Regels, conformisme en onconformisme.

Regels die nergens op slaan, danwel in de situatie op dat moment onnoodzakelijk zijn, mogen wat mij betreft wel eens gebroken worden. Simpel zat.

Met mij overigens ook een aantal rechters. Zo is er een uitspraak dat indien je op een lege snelweg op zondagmorgen de snelheid overschrijdt, dat moet kunnen.
 
froger.jpg
 
Krijg nou wat, de Ducati-mongolen zijn al net zo agressief als de BMW-idioten! _O- _O- _O-

Waar de een alle wettelijke en morele regels op de snelweg en in de file overtreedt, doet de ander dit op de dijkjes.
De argumenten en het hoge plaat- voor- de- kop- gehalte vormen een perfecte match! :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan