Weggedrag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijkbaar voelen sommige mensen zich aangesproken.

Wie de schoen past, trek hem aan zou ik zeggen.

Bovendien eerst ff goed begrijpend lezen voordat je overtrokken reageert. Ik weet dat het moeilijk is. Ik wens helemaal niemand iets toe voor wat betreft ongelukken. Maar wie risico's opzoekt door zich bezopen te gedragen moet niet vreemd opkijken als het risico opeens op zichzelf van toepassing lijkt te zijn.
 
Tja Muerte, het is kennelijk voor velen moeilijk om zonder stereotypering in het leven te staan. De onbevangenheid is een verademing.......maar dat is groot onbegrepen goed.
absoluut waar. maar ze willen het niet inzien dat niet iedereen hetzelfde is.

Alle Ducatisten zijn aso en/of tokkie. Dat merk maakt gewoon te opwindende motoren.
Het zou verboden moeten worden, dan zijn de dijkjes ook weer veilig. Om met de huifkar en een hok vol kinderen van te genieten.
dat is een feit! :}
 
absoluut waar. maar ze willen het niet inzien dat niet iedereen hetzelfde is.dat is een feit! :}

Prima dat niet iedereen hetzelfde is. Maar ga daar een ander niet mee lastig vallen, ga lekker op het circuit rijden. Kan je je lekker uitleven, niemand heeft last van je en is nog veel veiliger ook.

Ik zie het probleem ff niet .....
 
het ciruit is duurder.. en moet je plannen.. doe ik ook wel. maar soms heb je de behoefte om je uit te leven op de weg. en dat doe ik dan ook :)
 
Laatst bewerkt:
\[modbreak]
Als je berichten post die puur bedoeld zijn om heftige reacties van anderen te krijgen, dan vind ik dat op z'n minst betreurenswaardig.
Ik vraag je er dan ook bij deze mee op te houden.
\[/modbreak]​
Grappig dat je het ziet als uitlokking.. dat ik verwacht dat er op gereageerd wordt, tja daar is het een forum voor of niet? Daarom heet het discussieren.
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar voelen sommige mensen zich aangesproken.

Wie de schoen past, trek hem aan zou ik zeggen.

Bovendien eerst ff goed begrijpend lezen voordat je overtrokken reageert. Ik weet dat het moeilijk is. Ik wens helemaal niemand iets toe voor wat betreft ongelukken. Maar wie risico's opzoekt door zich bezopen te gedragen moet niet vreemd opkijken als het risico opeens op zichzelf van toepassing lijkt te zijn.

Wat voor de één een risico is, is voor een ander geheel ongevaarlijk.

Ik vind het Nederlandse vingertje een veel groter risico. Dat geeft allemaal vokomen opgefokte idioten achter het stuur of op een motor/brommer/fiets.
 
Blijkbaar voelen sommige mensen zich aangesproken.

Wie de schoen past, trek hem aan zou ik zeggen.

Bovendien eerst ff goed begrijpend lezen voordat je overtrokken reageert. Ik weet dat het moeilijk is. Ik wens helemaal niemand iets toe voor wat betreft ongelukken. Maar wie risico's opzoekt door zich bezopen te gedragen moet niet vreemd opkijken als het risico opeens op zichzelf van toepassing lijkt te zijn.
zo overtrokken was deze reactie niet hoor, dit is een compleet normale reactie. Overtrokken is totaal anders.. Risco is voor één ieder een ander begrip, zoals AT hierboven ook al uitlegd.
 
hoe kan jij nou weten of iemand wel of niet slim is, ondanks die misschien hard rijdt?
Heel simpel, gewoon niet.

Jij voelt je zeker superieur aan mensen die verkeersregels aan hun laars lappen of niet?

typische ambtenaar :')

Voel je je aangesproken........ ;) Of voel je je onzeker.....? ;)
Wat ik postte, staat rechtovereind...... Of je er nu een conclusie aan verbindt of niet.... :] Als je "verkeersregels aan je laars lappen" slim wilt noemen...... :X :]
 
Laatst bewerkt:
Prima dat niet iedereen hetzelfde is. Maar ga daar een ander niet mee lastig vallen, ga lekker op het circuit rijden. Kan je je lekker uitleven, niemand heeft last van je en is nog veel veiliger ook.

Ik zie het probleem ff niet .....

Waarom? Sommige wegen geven voldoende mogelijkheden. De grens ligt m.i. bij het anderen in gevaar brengen, dat mag niet. Maar lekker gassen op de openbare weg, daar is niets mis mee.
 
Prima dat niet iedereen hetzelfde is. Maar ga daar een ander niet mee lastig vallen, ga lekker op het circuit rijden. Kan je je lekker uitleven, niemand heeft last van je en is nog veel veiliger ook.

Ik zie het probleem ff niet .....

vertel dat de mensen in baggerhuizen, of de milieuhippies
 
vertel dat de mensen in baggerhuizen, of de milieuhippies

Je hebt gelijk. Had ik nog niet eens bij stilgestaan. Op het circuit mag ook bijna niks meer en bijna nooit meer. Daar heeft dat zeurende volk ook al last van. Met een vingertje, conform de milieuregels. Bah, dat gedrag van een aantal landgenoten.
 
ik vin het gewoon leuk om te reageren hoor.. laat ze maar moeite doen hoor. Zij laten zich kennen, ik nie :+

Maar als je dan toch wat neerzet, mag je het wel beargumenteren, niet zo maar van: ja omdat je hard rijdt over de dijk, ken je niet rijden, mag je dood, mag je ernstig gewond raken.. wees dan ook zo 'volwassen' om er op door te gaan.

Verder heb ik hier de grootste lol hoor, gaat 'ene oor in en andere oor weer uit' ;)

ok ;)
 
Grappig dat je het ziet als uitlokking.. dat ik verwacht dat er op gereageerd wordt, tja daar is het een forum voor of niet? Daarom heet het discussieren.


Ik zie enkel wat ik lees. En je schrijft het zelf letterlijk op. Ik vraag je om niet meer de zaken bij een ander leggen, zoals je hierboven weer doet door te schrijven "..dat je het ziet..". Jij weet namelijk helemaal niet hoe ik dingen zie, dat kun je alleen gokken, of vragen :)


En het is inderdaad een forum, voor het uitwisselen van opvattingen ed. Niet bedoeld om te kijken welke reacties los zijn te krijgen door aanname van bepaalde standpunten. Dan lijkt het al meer op 'stoken' ipv lekker wat uitwisselen op motor-gebied.

Maar even wat anders: als mensen enkel hun eigen mening hier op gooien, en de mening van anderen niet interesseerd, dan is de discussie gauw over, denk je niet?

......

Verder heb ik hier de grootste lol hoor, gaat 'ene oor in en andere oor weer uit' ;)

Mijn vraag blijft dus gewoon staan. :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom? Sommige wegen geven voldoende mogelijkheden. De grens ligt m.i. bij het anderen in gevaar brengen, dat mag niet. Maar lekker gassen op de openbare weg, daar is niets mis mee.

Net wat ik al eerder heb gezegd. Ik kan best begrijpen dat je soms even lekker wilt doorrijden. Zal ook zeker niet zeggen dat ik het nooit doe, maar je ziet af en toe artiesten die een ware doodsverachting hebben en daarmee anderen dus wel in gevaar brengen.
Ik denk dat we allemaal wel voorbeelden hiervan hebben.

En begrijp me goed, ik ben zeker geen voorstander van de pamperpolitiek die momenteel wordt gevoerd waarbij we door de overheid behandeld worden alsof we collectief achterlijk geworden zijn. Zoals de willekeur in het aanleggen van 60 km gebieden, vluchtheuvels, dynamische drempels noem maar op...

Zoals al eerder gezegd, als we allemaal wat meer rekening met elkaar houden wordt de wereld er een klein beetje mooier van.
 
Prima dat niet iedereen hetzelfde is. Maar ga daar een ander niet mee lastig vallen, ga lekker op het circuit rijden. Kan je je lekker uitleven, niemand heeft last van je en is nog veel veiliger ook.

Ik zie het probleem ff niet .....
:^
en de wielerterroeristen op wielerpistes, en de lopers op de atletiekpiste...

Te moeilijk? Te véél gevraagd? Overdreven?
Waarom vraag je dan wel aan moto- en of autorijders om eerst een paar honderd km te gaan rijden, alvorens ze hun hobby kunnen uitoefenen...
 
Net wat ik al eerder heb gezegd. Ik kan best begrijpen dat je soms even lekker wilt doorrijden. Zal ook zeker niet zeggen dat ik het nooit doe, maar je ziet af en toe artiesten die een ware doodsverachting hebben en daarmee anderen dus wel in gevaar brengen.
Ik denk dat we allemaal wel voorbeelden hiervan hebben.

En begrijp me goed, ik ben zeker geen voorstander van de pamperpolitiek die momenteel wordt gevoerd waarbij we door de overheid behandeld worden alsof we collectief achterlijk geworden zijn. Zoals de willekeur in het aanleggen van 60 km gebieden, vluchtheuvels, dynamische drempels noem maar op...

Zoals al eerder gezegd, als we allemaal wat meer rekening met elkaar houden wordt de wereld er een klein beetje mooier van.

In het kader van veiligheid is de overheid allemaal bezopen dingen aan het uithalen. Daar ben ik het met je eens. Het probleem is echter, dat van a naar b nu soms wel dubbel zo lang duurt. Van huis naar het werk is voor mij 8 kilometer en dat duurt nu drie keer zo lang.

Door dat gedoe, en die burgers die met het opgeheven vingertje menen te moeten oordelen over anderen, wordt het er allemaal niet leuker op. Leven en laten leven. Als ik het risico wil nemen om mezelf te pletter te rijden, is dat mijn risico. Zo simpel is het. Dat kan nooit uitgebannen worden.

Maar dat oordelen en veroordelen, zoals TS de handschoen werpt :r :r :r :r
 
Ik zie enkel wat ik lees. En je schrijft het zelf letterlijk op. Ik vraag je om niet meer de zaken bij een ander leggen, zoals je hierboven weer doet door te schrijven "..dat je het ziet..". Jij weet namelijk helemaal niet hoe ik dingen zie, dat kun je alleen gokken, of vragen :)

En het is inderdaad een forum, voor het uitwisselen van opvattingen ed. Niet bedoeld om te kijken welke reacties los zijn te krijgen door aanname van bepaalde standpunten. Dan lijkt het al meer op 'stoken' ipv lekker wat uitwisselen op motor-gebied.

Maar even wat anders: als mensen enkel hun eigen mening hier op gooien, en de mening van anderen niet interesseerd, dan is de discussie gauw over, denk je niet?
ik hou nou eenmaal van duidelijkheid, daarom schrijf ik het zo op. Anders wordt er toch gesuggereerd dat ik iets bedoel.. dus als ik niet had geschreven: "ik had wel verwacht dat er op gereageerd zou worden" had jij hier dus nooit op gereageerd..

Met alles wat je op een forum tikt verwacht je een reactie, anders heeft het toch geen nut iets te posten? Als mensen zich niets van de mening van andere aantrekken wil dat toch niet zeggen dat ze niet hoeven te weten hoe de andere er over denkt? Dat ze er niets mee doen is aan hun zelf.

Maar naarmate je nu toch mij bedoeld, ik trek me er idd niets van aan, maar mag toch wel weten wat de ander er van vindt? en daarop basseer je dan een discussie.

Mijn vraag blijft dus gewoon staan. :Y
het is simpelweg mijn standpunt.

Als ik het had gedaan om het stoken, had ik het wel veel erger gedaan.. wist wel dat er een reactie zou komen, dat geef ik gerust toe. Maarja, het is wel mijn standpunt en mijn actie. Bij discussieren hoort ook een stukje plezier, waarom zou je anders op het forum zitten? Hoort ook bij de hobby van het motorrijden en dus ook het stukje plezier.
 
Laatst bewerkt:
Het was weer aangenaam.

Maar morgen wacht de baas weer op me, dusss is ga ff crashen. (in dit geval in de meest gunstige betekenis van het woord)

Fijne avond.
 
:^

En om het laatste te voorkomen, proberen wij tijdig het eerste te doen (maar ook weer niet tè snel).

Tja en wat is dan tijdig vraag ik mij af, tijdig als in van het niveau heeft het niveau ''fuck you'' bereikt? dan had het al gesloten moeten worden :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan