Weggedrag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind: Rechtuit een vent, in de bochten ook een vent.


Anders gewoon even buitenom inhalen en met een wheelie bochtje uitkomen, weten ze weer wat hun plaats is.

Ik geloof trouwens dat ik sowieso een hekel aan motorrijders begin te krijgen...
Ze zeiken, dragen gele hesjes, kunnen niet sleutelen, kunnen niet rijden, rijden alleen met mooi weer, en bovenal, de gemiddelde "motorrijder" rijdt zo'n 3000km/jaar, en durft zich dan ook echt motorrijder te noemen.
:W :+

:^

:}
 
Jaja, hij is fluisterstil, althans mijn moeder zei vanmorgen dat ze mij me niet meer hoort aankomen... :? Alleen mijn vrouw gooide de illusie aan diggelen; ik hoor jou altijd.... |(

En van het carbon is niet erg... heeft LD van de winter wat te doen; paar nieuwe hulzen..

gaan we er een ducati discussie van maken?
LD is idd er goed met uitlaten, hij kan je er altijd bij helpen als je er mee zit, beetje de biggelaar onder de uitlaatboeren
 
Ik vind: Rechtuit een vent, in de bochten ook een vent.


Anders gewoon even buitenom inhalen en met een wheelie bochtje uitkomen, weten ze weer wat hun plaats is.

Ik geloof trouwens dat ik sowieso een hekel aan motorrijders begin te krijgen...
Ze zeiken, dragen gele hesjes, kunnen niet sleutelen, kunnen niet rijden, rijden alleen met mooi weer, en bovenal, de gemiddelde "motorrijder" rijdt zo'n 3000km/jaar, en durft zich dan ook echt motorrijder te noemen.
:W :+

jij snapt het :Y
 
Jaja, hij is fluisterstil, althans mijn moeder zei vanmorgen dat ze mij me niet meer hoort aankomen... :? Alleen mijn vrouw gooide de illusie aan diggelen; ik hoor jou altijd.... |(

En van het carbon is niet erg... heeft LD van de winter wat te doen; paar nieuwe hulzen..
Ah nieuwe hulzen van LD, meteen ook alles op nieuwe laten vullen etc? Is ze weer stil van zichzelf en is het niet meer nodig de killers erin te schroeven natuurlijk :P

Jouw motor stil _O- _O- me ass! Niet dat de mijne echt stil is.. t hekje staat altijd al open als ik thuis aankom, ze hoort me allang aankomen zegt ze O-)
 
Ah nieuwe hulzen van LD, meteen ook alles op nieuwe laten vullen etc? Is ze weer stil van zichzelf en is het niet meer nodig de killers erin te schroeven natuurlijk :P

Jouw motor stil _O- _O- me ass! Niet dat de mijne echt stil is.. t hekje staat altijd al open als ik thuis aankom, ze hoort me allang aankomen zegt ze O-)

goed geregeld zeg ik
 
gaan we er een ducati discussie van maken?
LD is idd er goed met uitlaten, hij kan je er altijd bij helpen als je er mee zit, beetje de biggelaar onder de uitlaatboeren
je moet toch wat als niemand meer durft te reageren :+

Dus jij bent er zo een die nooit te hard rijdt, die nooit door rood rijdt, die nooit te dicht op de voorganger zit? want anders ben je net zo fout volgens de wet.
:^ :}

en fuck you is een beetje raar, waarom zou je tegen iemand zeggen neuk jou, is wel erg direct, en zou je hem niet eerst een keertje mee uitvragen daarvoor? :? :+
_O- :')

en ik zeg bij deze al dat ik NIET met hem uit wil.. dan weet ie dat vast :+
 
Ah nieuwe hulzen van LD, meteen ook alles op nieuwe laten vullen etc? Is ze weer stil van zichzelf en is het niet meer nodig de killers erin te schroeven natuurlijk :P

Jouw motor stil _O- _O- me ass! Niet dat de mijne echt stil is.. t hekje staat altijd al open als ik thuis aankom, ze hoort me allang aankomen zegt ze O-)
Yep, nieuwe vulling/hulzen ed staat voor de winter op het lijstje.

Kunnen de propjes weer onder de buddy seat.

Kijk aan, hekje open, eten voor je klaar en pantoffels in gereedheid... :}

D'r komt een tijd dat dat afgelopen is... oftewel: red je ermee.....

Ik ga opzouten tenzij er weer met verrotte vis gegooid wordt, altijd lachen hier..... _O-

Trouwens , ga jij nog naar Tiel.... :?
 
Yep, nieuwe vulling/hulzen ed staat voor de winter op het lijstje.

Kunnen de propjes weer onder de buddy seat.

Kijk aan, hekje open, eten voor je klaar en pantoffels in gereedheid... :}

D'r komt een tijd dat dat afgelopen is... oftewel: red je ermee.....

Ik ga opzouten tenzij er weer met verrotte vis gegooid wordt, altijd lachen hier..... _O-

Trouwens , ga jij nog naar Tiel.... :?
dat hekje open is wederzijds ;)
eten klaar.. mwah, maar dat hoeft ook niet, ken ook samen koken tenslotte.. en pantoffels, uhh nee dat niet :+

k zit ook te wachten op doodswensingen, maar nee hoor, die komen weer niet.. grote bek maar verder..

Tiel? was een meeting toch? wanneer ook alweer? miss dat ik wel ff kom buurten, daar zijn tenslotte dijkjes om overheen te raggen!! met hoge snelheid en veel herrie :]
 
Reed je vorige week zeker weer in Duitsland? Wat dat betreft snappen de Duitsers het beter dan de meeste Nederlanders..

Rekening houden met andere doe ik ook wel.. in een 30 km zone.. Daar vind ik het echt nodig om me strikt aan de regels te houden. Daar zijn tenslotte kinderen en die houden nergens rekening mee omdat ze nergens gevaar in zien.


hmm, jij valt m.i. ook onder deze categorie...
 
hmm, jij valt m.i. ook onder deze categorie...
_O-

zat er al op te wachten dat iemand er op zou gaan reageren _O-

ach, als jij dat vindt, mag jij dat vinden, zolang ik maar beter weet ;)

[modbreak]
Als je berichten post die puur bedoeld zijn om heftige reacties van anderen te krijgen, dan vind ik dat op z'n minst betreurenswaardig.
Ik vraag je er dan ook bij deze mee op te houden.
[/modbreak]​
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ach al die zogenaamde helden, die op een echt circuit helemaal niets klaarspelen moeten zich blijkbaar bewijzen ten opzichte van mensen die zich er niet eens bewust van zijn dat iemand een wedstrijdje aan het doen is.

En al die verwensingen aan deze personen zijn in het geheel niet nodig, wat deze figuren kom je vroeg of laat tegen onder aan de dijk of verstrikt in een hekwerk, vaak niet ongeschonden. Want dan ligt er een beetje grind, of het bochtje is toch ff krapper dan gedacht of ze komen zichzelf op een andere wijze tegen.

Het is net als surrogaatkoffie, het lijkt heel wat maar het valt achteraf bar tegen.

Jongens (en meiden) tot later.
 
Laatst bewerkt:
Je leest het niet helemaal goed denk ik... Natuurlijk mag jij die dijk op en ik begrijp dat je dat ding wil uitlaten.. maar om je zo te misdragen.. Die knurften in vakantiestemming op hun fiets kunnen je tenslotte lelijk verrassen..

Of was jij een van die gasten over het fietspad?? ;)

Het enige dat je veilig kunt vaststellen is dat jouw norm anders is dan de norm van de bewuste 'anderen'. Wanneer je het niet zo vaststelt, zou je met recht al snel beticht kunnen worden van narcisme.

Waarom heb je ze niet klemgereden en getrakteerd op jouw mening?

Heb nog wel een andere tip. Je kan je verhaal ook insturen naar de ANWB Kampioen.
Daar ben je verzekerd van veel instemmend publiek.
 
Ach al die zogenaamde helden, die op een echt circuit helemaal niets klaarspelen moeten zich blijkbaar bewijzen ten opzichte van mensen die zich er niet eens bewust van zijn dat iemand een wedstrijdje aan het doen is.

En al die verwensingen aan deze personen zijn in het geheel niet nodig, wat deze figuren kom je vroeg of laat tegen onder aan de dijk of verstrikt in een hekwerk, vaak niet ongeschonden. Want dan ligt er een beetje grind, of het bochtje is toch ff krapper dan gedacht of ze komen zichzelf op een andere wijze tegen.

Het is net als surrogaatkoffie, het lijkt heel wat maar het valt achteraf bar tegen.

Jongens (en meiden) tot later.

:X :X :X
 
de dood wens ik niemand maar ik hoop uit de grond van mijn hart dat jij binnen nu en onwaarschijnbaar korte tijd motor en rijbewijs in mag gaan leveren!!fuck you

wat ben jij een *** zeg, gelukkig kom je zo dom over dat ik alleen maar kan lachen _O- _O- _O-

en als je zelf het gas opentrekt (wat je, hypocriet als je bent, zeker doet) heb je natuurlijk tal van smoesjes klaar.. :')

ik rij graag eens in de zoveel tijd een dijkje en trek het gas nu en dan wel es open... hou alleen wel altijd in bij autos, fietser, wandelaars, paarden ed. alleen maakt dat voor veel mensen niks uit denk ik, ze horen je van verre al gassen en als je dan voor hun inhoud denken ze door het geluid van de uitlaat dat je nog steeds keihard gaat ofzo...
 
Ach al die zogenaamde helden, die op een echt circuit helemaal niets klaarspelen moeten zich blijkbaar bewijzen ten opzichte van mensen die zich er niet eens bewust van zijn dat iemand een wedstrijdje aan het doen is.
wat zijn dat nou weer voor aannames? Dus wanneer iemand lekker over een dijkje rijdt, op zijn/haar eigen tempo, kan deze eigenlijk dus niet rijden en heeft een drang zich te bewijzen? Slaat ook totaal nergens op.

En al die verwensingen aan deze personen zijn in het geheel niet nodig, wat deze figuren kom je vroeg of laat tegen onder aan de dijk of verstrikt in een hekwerk, vaak niet ongeschonden. Want dan ligt er een beetje grind, of het bochtje is toch ff krapper dan gedacht of ze komen zichzelf op een andere wijze tegen.

Het is net als surrogaatkoffie, het lijkt heel wat maar het valt achteraf bar tegen.

Jongens (en meiden) tot later.
dus wanneer iemand onderaan een dijk ligt of wat hem / haar uberhaupt is overkomen, denk jij meteen dat het een 'zogenaamde held' is? :? Want 'normale' motorrijders maken nooit fouten natuurlijk! :X
 
Laatst bewerkt:
wat zijn dat nou weer voor aannames? Dus wanneer iemand lekker over een dijkje rijdt, op zijn/haar eigen tempo, kan deze eigenlijk dus niet rijden en heeft een drang zich te bewijzen? Slaat ook totaal nergens op.dus wanneer iemand onderaan een dijk ligt of wat hem / haar uberhaupt is overkomen, denk jij meteen dat het een 'zogenaamde held' is? :? Want 'normale' motorrijders maken nooit fouten natuurlijk! :X

het heeft totaal geen nut om tegen mensen die dit soort postings maken in te gaan ;)

die vinden zichzelf vaak het beste rijden want ze hebben zoooveel ervaring...

en als ze geintjes maken over ongelukken of ze je zelfs toewensen dan zijn ze gewoon niet goed in hun bovenkamer ;)
 
wat zijn dat nou weer voor aannames? Dus wanneer iemand lekker over een dijkje rijdt, op zijn/haar eigen tempo, kan deze eigenlijk dus niet rijden en heeft een drang zich te bewijzen? Slaat ook totaal nergens op.dus wanneer iemand onderaan een dijk ligt of wat hem / haar uberhaupt is overkomen, denk jij meteen dat het een 'zogenaamde held' is? :? Want 'normale' motorrijders maken nooit fouten natuurlijk! :X

Tja Muerte, het is kennelijk voor velen moeilijk om zonder stereotypering in het leven te staan. De onbevangenheid is een verademing.......maar dat is groot onbegrepen goed.
 
maar jij bent ook zo een aso AT! :Y :X

Laten we het maar op onkunde houden. Bovengetekende rijdt als een dweil/natte krant. Dat ze een rijbewijs uitgegeven hebben aan mij, dat maakt hen medeverantwoordelijk. Moeten ze niet zeuren wanneer het ongemerkt een kilometertje of 120 te snel gaat. }) :+

Alle Ducatisten zijn aso en/of tokkie. Dat merk maakt gewoon te opwindende motoren.
Het zou verboden moeten worden, dan zijn de dijkjes ook weer veilig. Om met de huifkar en een hok vol kinderen van te genieten.
 
Laatst bewerkt:
het heeft totaal geen nut om tegen mensen die dit soort postings maken in te gaan ;)

die vinden zichzelf vaak het beste rijden want ze hebben zoooveel ervaring...

en als ze geintjes maken over ongelukken of ze je zelfs toewensen dan zijn ze gewoon niet goed in hun bovenkamer ;)
ik vin het gewoon leuk om te reageren hoor.. laat ze maar moeite doen hoor. Zij laten zich kennen, ik nie :+

Maar als je dan toch wat neerzet, mag je het wel beargumenteren, niet zo maar van: ja omdat je hard rijdt over de dijk, ken je niet rijden, mag je dood, mag je ernstig gewond raken.. wees dan ook zo 'volwassen' om er op door te gaan.

Verder heb ik hier de grootste lol hoor, gaat 'ene oor in en andere oor weer uit' ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan