Wel spullen, niet betalen...wat zou jij doen?

Wat zou jij doen?

  • Nickname bekendmaken en aan de schandpaal met 'm!

    Stemmen: 59 95,2%
  • Vriendelijk blijven vragen om het geld

    Stemmen: 1 1,6%
  • Man, het is maar € 25,-- . Hou op met zeuren!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schiet 'm kapot!

    Stemmen: 2 3,2%

  • Totaal aantal stemmers
    62
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat je wel naar je centen kunt fluiten.....met die gast moet je echt geen ruzie krijgen :+ :X

(Afbeelding)
Kun je dat op zo'n fotootje zien dan?

Wordt dit trouwens weer een M. Vermaat topic, waarbij binnen 2 uur iemands complete doopceel gelicht wordt, inclusief foto's van z'n auto, z'n huis en z'n vriendin? *D
 
je moet gewoon je eigen gironummer hier neerzetten, volgens mij hebben hier al meer dan 25 mf-ers gereageerd die met je meelijden.... nou, als gedeelde smart een halve smart is, muahahaha, eens kijken wie er dan nog reageert *D

je mag trouwens ook mijn gironummer wel lenen, dan maak ik later die 25 eur wel aan je over
 
ik vind gewoon dat we die klootzak effe moeten opzoeken met een man of 20
That's how real bikers do it 8-)

Dikke kettingen meenemen....and break some ballz
 
Ik heb nog geld van een Belgische MF-er die het niet terug wil, omdat hij mij later misschien nog wel ooit eens wat zou moeten betalen, wellicht. Is me dat wat? :) Serieus!
 
ik vind gewoon dat we die klootzak effe moeten opzoeken met een man of 20
That's how real bikers do it 8-)

Dikke kettingen meenemen....and break some ballz

Maar hoe doe jij dat dan?

Punnikdraad mee nemen and een deuk in een warm pakje boter slaan?

CatchDude pakt chips en bier, of dineert gewoon achter het scherm voor deze keer...
 
Idd :Z . Gewoon publiekelijk aan de schandpaal nagelen (lees: topic starten op het MF ;) ) moet genoeg zijn!


waarom gaan we hem niet slaan? al dat softe gedoe van "Deze meneer heeft mij niet betaald" posten op een forum gaat hem echt niet in de koude kleren zitten....bezorg hem echter een paar blauwe plekken en wedden dat ie dan snel zal betalen en nooit meer met een biker fokked?

En dat die sukkel judo doet maakt me helemaal niet bang, kijken hoe goed hij een honkbalknuppel kan blokken...

...een stuk of 4/5 honkbalknuppels
 
Ben niet iemand die snel iets zegt maar

Iemand er al eens aan gedacht dat deze persoon niet in de positie is om te reageren of geld over te maken :?

Vind dit een beetje eng, zulke topics. Vooral als ik zie dat mods daar lekker in mee gaan
 
Stefan "InSiDeOuT" Van der Ha, rokkyû

sterzilver.gif
sterzilver.gif
sterzilver.gif

bujinkyu.gif

obigroen.gif

stefanvanderha.jpg


Lid van Mahôtsukai Te-Nage Dôjô in Antwerpen (dus hij woont daar in de buurt)
 
Ben niet iemand die snel iets zegt maar

Iemand er al eens aan gedacht dat deze persoon niet in de positie is om te reageren of geld over te maken :?

Vind dit een beetje eng, zulke topics. Vooral als ik zie dat mods daar lekker in mee gaan

Mischien was hij dan ook niet in de positie om te beloven dat geld over te maken? :X
 
ok, tis leuk geweest. Het getuigt van weinig smaak om hier een mede-mf'er te gaan bedreigen.

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan