Met m'n eerste motor een gpz 750 unitrack:
gebroken kruk as
met de ltd 750 van m'n vader:
gebroken ketting (gelukkig bij stapvoets rijden)
gebroken koppelingskabel
gebroken gaskabel (zo'n drie keer)
op de snelweg de bougies na elkaar kapot,eerst één toen twee en toen vlak voor de Beneluxtunnel besluiten dat het niet verstandig is om door te rijden.
Dus aan de kant en plof daar ging nummer drie,dan bij jezelf denken;toch maar goed dat ik de tunnel niet ben in gegaan en plof daar ging nummer vier ook....
Jaren later,uitlaat van m'n eigen motor (fj1100) kapot dus maar weer de ltd van pappie gebruiken.
Alleen had deze meer dan een jaar stil gestaan,ik eigenwijs geen verse benzine erbij gedaan met als gevolg dat ik in de ochtendspits langs de snelweg stond met een motor die niet meer starte.......
Later verse benzine erbij,en probleem opgelost.
Als ik dit eens terug lees geloof ik dat ik maar niet meer paps z'n motor moet lenen........
gebroken kruk as
met de ltd 750 van m'n vader:
gebroken ketting (gelukkig bij stapvoets rijden)
gebroken koppelingskabel
gebroken gaskabel (zo'n drie keer)
op de snelweg de bougies na elkaar kapot,eerst één toen twee en toen vlak voor de Beneluxtunnel besluiten dat het niet verstandig is om door te rijden.
Dus aan de kant en plof daar ging nummer drie,dan bij jezelf denken;toch maar goed dat ik de tunnel niet ben in gegaan en plof daar ging nummer vier ook....
Jaren later,uitlaat van m'n eigen motor (fj1100) kapot dus maar weer de ltd van pappie gebruiken.
Alleen had deze meer dan een jaar stil gestaan,ik eigenwijs geen verse benzine erbij gedaan met als gevolg dat ik in de ochtendspits langs de snelweg stond met een motor die niet meer starte.......
Later verse benzine erbij,en probleem opgelost.
Als ik dit eens terug lees geloof ik dat ik maar niet meer paps z'n motor moet lenen........