welke bandenwarmers

Heb zonet van ex-racer een set KLS meegekregen om te proberen. Schijnt dat deze niet met een kabel werken zoals bvb elektrische vloerverwarming, maar met een fijnmazig net dat de band gelijkmatig verwarmdt. Ben benieuwd.
 
Bedoel je de warmers van deze site: http://www.diasec.co.uk/tyrewarmers.htm

:? :?

Zo'ja hoe moet ik de stekkers vervangen en wat heb ik allemaal ervoor nodig :?

Voor een paar knaken twee stekkers kopen bij de doe het zelf en klaar is kees. Zitten inderdaad engelse stekkers op, stelt niets voor. Heb ze afgelopen week op Oschersleben gebruikt, gelijk eerste ronde volle bak en al die dikke duitsers achter me aan hehe :+
 
Heb zonet van ex-racer een set KLS meegekregen om te proberen. Schijnt dat deze niet met een kabel werken zoals bvb elektrische vloerverwarming, maar met een fijnmazig net dat de band gelijkmatig verwarmdt. Ben benieuwd.

Das leuk spul van KLS :} ...kost ook wat :X
 
Ja, de prijs is aan de ruige kant. Maar of ze het waard zijn zal de 19e blijken in Oschersleben. Ben nu de eerste keer, Nurburgring uitgang Mercedes Arena, gevallen en dat heeft me meer gekost. Daarbij verwacht ik nog dat de banden wat minder zullen slijten.
 
Voor een paar knaken twee stekkers kopen bij de doe het zelf en klaar is kees. Zitten inderdaad engelse stekkers op, stelt niets voor. Heb ze afgelopen week op Oschersleben gebruikt, gelijk eerste ronde volle bak en al die dikke duitsers achter me aan hehe :+
Ik had vorige keer allemaal moeilijke verhalen gelezen..... maar een stekker vervangen kan ik natuurlijk wel :)

Oude topic doorgelezen en het is supersimpel
 
Laatst bewerkt:
shit, ze hebben vandaag al aan de deur gestaan met de bandenwarmers.....heeft mn moeder de deurbel niet gehoord :X

dus ze zijn er morgen :)
 
Zo, ze zijn binnen :)

Net pakketje en een korte handleiding erbij. Heb ze er net omheen gedaan, was wel ff frotten maar na een paar keer zouden ze hun vorm netjes vast moete houden. Morgen ff NL-se stekkers eraan zetten ipv die Engelse en ze es ff opstoken 8-)
 
Ze werken trouwens verrekte goed :) na 35 minuten voorband heet en velg redelijk warm , achter na 40 minuten band heet en velg redelijk warm 15 minuten langer en de velg is echt op temperatuur. Er leuk spul :9~ Ze zijn lekker dun trouwens, dus ze passen makkelijk tussen de brug/spatbord etc. En dat voor 230 Euries nieuw!

106503


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan