Welke kleding dragen jullie op je chopper?

ik rij met een matzwart potje van Premier. Gewoon goedgekeurd en vizier zit weggewerkt in de helm, als je 'm omhoog hebt zie je het vizier niet terug.

hier nog een foto van m'n helm :)

1251417619_5_q30G.jpeg


en 1 van internet met het vizier dicht. mijn vizier is alleen nog veel donkerder :)

full14726521_a.jpg
 
ik heb 'm netjuist gekocht omdat het vizier mooi is weggewerkt! die zie je niet terug als ie los is :)

jah vierzier dicht is idd kut.. met vizier dicht heb ik sneller traanogen dan wanneer ik 'm los heb staan.
oplossing: WileyX of iets in die richting ;)

large_CCROU01.jpg


een bril met zo'n kussentje binnenin zodat het er niet achterlangs tocht. zo'n bril moet ik nog kopen, maar ik wil per sé gepolariseerde glazen. staat er vaak wel bij dat het zo is, maar een simpele test laat vaak toch iets anders zien..
 
Laatst bewerkt:
Ik draag een leren veterjeans of een gewone jeans, met standaard legerkisten en leren jack, in de zomer wil ik nog wel eens zondigen en emt een houthakkershemd rijden
Als helm heb ik momenteel een HJC IS35, ook emt viziertje wat ind e helm verdwijnt, moet alleen de alukleurige dingen nog matzwart spuiten, maar zijn sierkappies dus dat kan ongestraft. Misschien nog een draakje er op airbrushen

hjc-is-35-mat-zwart.jpg
 
Zijn er vizieren op dit soort helmen zonder al die turbulentie op je ogen?
Anders is het toch een beetje zinloze accessoire?
 
Laatst bewerkt:
Zijn er vizieren op dit soort helmen zonder al die turbulentie op je ogen?
Anders is het toch een beetje zinloze accessoire?

voor zover ik weet heb je met die dinge altijd turbulentie op je ogen. grote voordeel is wel dat je niet als een hindoe thuis komt door het terugkoppen van bromvliegen die nét boven je zonnebril, en nét onder je helm terechtkomen. want dat doen die klootzakken altijd.

brilletje met iets een donker vizier erin en Polariserende glazen gaat dat helemaal goed! kun je ook in het donker nog met vizier dicht rijden ;)
 
Ik draag een leren veterjeans of een gewone jeans, met standaard legerkisten en leren jack, in de zomer wil ik nog wel eens zondigen en emt een houthakkershemd rijden
Als helm heb ik momenteel een HJC IS35, ook emt viziertje wat ind e helm verdwijnt, moet alleen de alukleurige dingen nog matzwart spuiten, maar zijn sierkappies dus dat kan ongestraft. Misschien nog een draakje er op airbrushen

[afbeelding]

ik reed afgelopen zomer alleen maar met spijkerbroek, af en toe een leren jas als het niet te warm was en legerkisten. bij warmer weer gewoon een trui of T-shirt aan en van die afgeknipte leren handschoentjes.

je hebt er geen klap aan maargoed.. je handpalmen blijven tenminste heel :')
 
Als ik het zo allemaal lees, zijn chopperrijders (in het algemeen) eigenlijk best wel hele ijdele mensen...
 
Ik gebruik het viziertje alleen als het regent, voor de rest heb ik dat ding gewoon in de hemschaal, ik wilde nu eens een helm met vizier binnen e helm, omdat die standaard pilotenhelmen altijd zo'n opwaartse druk geven door het omhooggeschoven vizier
 
Mijn Roof Boxer met achter geklapt kinstuk, vizier naar beneden geen last van wind op m'n ogen.

Maar kan bij ieder verschillend zijn, mijn knars is uniek :+
 
voor zover ik weet heb je met die dinge altijd turbulentie op je ogen. grote voordeel is wel dat je niet als een hindoe thuis komt door het terugkoppen van bromvliegen die nét boven je zonnebril, en nét onder je helm terechtkomen. want dat doen die klootzakken altijd.

brilletje met iets een donker vizier erin en Polariserende glazen gaat dat helemaal goed! kun je ook in het donker nog met vizier dicht rijden ;)
glenn je zal denken dat dit een geintje is maar dit is serieus bedoeld
gewoon zo'n plastic feestneus kopen zodat de luchtwervelingen ''in ruste komen''
werkt ook prima met contactlenzen ed :]
full
 
Laatst bewerkt:
dat zou goed kunnen hoor, maar ik rij eigenlijk alleen maar met een gepolariseerde zonnebril op. die houdt namelijk de irritante zonnestralen tegen die schitteren op water en klinkers e.d. daardoor kijk je veel fijner en hoeft je bril niet zo heel donker te zijn ;)

hier een foto van wat dat gepolariseerde inhoudt voor degenen die dit niet weten:
Polarized+Lens.jpg


ook kijk je hiermee beter door autoruite e.d. vooral makkelijk bij formaat MPV zodat je ook duidelijk kunt zien wat daar voor rijdt, en wat die mensen doen.
 
Laatst bewerkt:
dat zou goed kunnen hoor, maar ik rij eigenlijk alleen maar met een gepolariseerde zonnebril op. die houdt namelijk de irritante zonnestralen tegen die schitteren op water en klinkers e.d. daardoor kijk je veel fijner en hoeft je bril niet zo heel donker te zijn ;)

hier een foto van wat dat gepolariseerde inhoudt voor degenen die dit niet weten:
[afbeelding]

ook kijk je hiermee beter door autoruite e.d. vooral makkelijk bij formaat MPV zodat je ook duidelijk kunt zien wat daar voor rijdt, en wat die mensen doen.
ik heb zo'n heel donker vizier voor mijn roof,als ik dat in de zomer dicht heb dan koelt mijn hele hoofd af
werkt ook goed bij agressie enzo maar het is daar denk ik niet speciaal voor ontwikkeld
autobaan en stad is snachts heel goed te rijden maar de andere wegen lijkt op russische roulette met mijn klep dicht :X
 
Laatst bewerkt:
dat zou goed kunnen hoor, maar ik rij eigenlijk alleen maar met een gepolariseerde zonnebril op. die houdt namelijk de irritante zonnestralen tegen die schitteren op water en klinkers e.d. daardoor kijk je veel fijner en hoeft je bril niet zo heel donker te zijn ;)

hier een foto van wat dat gepolariseerde inhoudt voor degenen die dit niet weten:
[afbeelding]

ook kijk je hiermee beter door autoruite e.d. vooral makkelijk bij formaat MPV zodat je ook duidelijk kunt zien wat daar voor rijdt, en wat die mensen doen.

Als je daar met je Harley rijdt, zou ik me niet zoveel zorgen meer maken of je alle details wel goed genoeg ziet.
 
Niet schitterende klinkers, dat kan link zijn bij half opgedroogd wegdek.
Als je die reflecties niet ziet, weet je ook niet of er een paar natte klinkers bij zitten.


dat zou goed kunnen hoor, maar ik rij eigenlijk alleen maar met een gepolariseerde zonnebril op. die houdt namelijk de irritante zonnestralen tegen die schitteren op water en klinkers e.d. daardoor kijk je veel fijner en hoeft je bril niet zo heel donker te zijn ;)

hier een foto van wat dat gepolariseerde inhoudt voor degenen die dit niet weten:
[afbeelding]

ook kijk je hiermee beter door autoruite e.d. vooral makkelijk bij formaat MPV zodat je ook duidelijk kunt zien wat daar voor rijdt, en wat die mensen doen.
 
Niet schitterende klinkers, dat kan link zijn bij half opgedroogd wegdek.
Als je die reflecties niet ziet, weet je ook niet of er een paar natte klinkers bij zitten.

je ziet ze nog wel glimmen, maar niet verblindend irritant ;)
 
Gister mezelf toch maar getrakteerd op een nieuwe helm :)

Was eigenlijk op weg naar Louis in Aken om de Caberg Breeze te gaan bekijken maar via een omweg bij een Harley dealer terechtgekomen. :9~ :9~

De Harleys heb ik (helaas) nog even moeten laten staan maar kon de
toch niet laten liggen!! Daar ga ik dit voorjaar en de zomer veel plezier van hebben :]
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan