Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet echt een opmerking, meer verbaasde blikken + vragen toen ik op teenslippers met een motorjas en helm in mijn hand de klas instapte vanmiddag. _O-

[me]Jermo had zijn schoenen inmiddels in zijn tas gestopt en slippers aangedaan vanwege de hitte vandaag en hij het niet zo op soppende voeten heeft :+ [/me]

Mijn mentor kon het helemaal niet waarderen. Eerste dag school kom ik aan met mijn zx6r in half leer. Trek je jack uit! Dit is een leslokaal, geen race circuit. 'Ja maar ik heb niets onder aan.' De volgende keer laat je je 'brommer' maar thuis. -O- :( -O- Mijn helm kon ik ook mooi inleveren.

Na de pauze gelijk weggegaan. Doeiiii, lekker toeren ipv zijn 'veel zeggende' blikken naar mij toe. Wacht maar, zal nu voor altijd met de motor komen. Dat zal hem leren. Kledingsvoorschriften bestaan toh niet meer O-)
 
Mijn mentor kon het helemaal niet waarderen. Eerste dag school kom ik aan met mijn zx6r in half leer. Trek je jack uit! Dit is een leslokaal, geen race circuit. 'Ja maar ik heb niets onder aan.' De volgende keer laat je je 'brommer' maar thuis. -O- :( -O- Mijn helm kon ik ook mooi inleveren.

Na de pauze gelijk weggegaan. Doeiiii, lekker toeren ipv zijn 'veel zeggende' blikken naar mij toe. Wacht maar, zal nu voor altijd met de motor komen. Dat zal hem leren. Kledingsvoorschriften bestaan toh niet meer O-)


ben je leerfetishist ofzo dat je niets onder je jas aantrekt :?

en het is toch alleen maar handig dat je even van je helm af bent :Z
 
Mijn mentor kon het helemaal niet waarderen. Eerste dag school kom ik aan met mijn zx6r in half leer. Trek je jack uit! Dit is een leslokaal, geen race circuit. 'Ja maar ik heb niets onder aan.' De volgende keer laat je je 'brommer' maar thuis. -O- :( -O- Mijn helm kon ik ook mooi inleveren.

Na de pauze gelijk weggegaan. Doeiiii, lekker toeren ipv zijn 'veel zeggende' blikken naar mij toe. Wacht maar, zal nu voor altijd met de motor komen. Dat zal hem leren. Kledingsvoorschriften bestaan toh niet meer O-)


Hier een kwartje..
 
Mijn mentor kon het helemaal niet waarderen. Eerste dag school kom ik aan met mijn zx6r in half leer. Trek je jack uit! Dit is een leslokaal, geen race circuit. 'Ja maar ik heb niets onder aan.' De volgende keer laat je je 'brommer' maar thuis. -O- :( -O- Mijn helm kon ik ook mooi inleveren.

Na de pauze gelijk weggegaan. Doeiiii, lekker toeren ipv zijn 'veel zeggende' blikken naar mij toe. Wacht maar, zal nu voor altijd met de motor komen. Dat zal hem leren. Kledingsvoorschriften bestaan toh niet meer O-)
Ach, ik ben 22 en zit op 't HBO maar ik heb nog steeds vaker de vraag gehad wat voor "brommer" of "scooter" ik heb dan gewoon wat voor "motor" ik heb dus het kan vervelender... :P Iemand vroeg zelfs of mijn scooter zo erg opgevoerd was dat ik voor mijn veiligheid een motorjas aandeed... _O- })
 
Niet echt een opmerking, meer verbaasde blikken + vragen toen ik op teenslippers met een motorjas en helm in mijn hand de klas instapte vanmiddag. _O-

[me]Jermo had zijn schoenen inmiddels in zijn tas gestopt en slippers aangedaan vanwege de hitte vandaag en hij het niet zo op soppende voeten heeft :+ [/me]

Me2

Als ik naar mn :] les toe ga, loop ik ook op de slippers, want met mijn motorlaarzen kan ik niet met de pedalen overweg :X
Eenmaal daar aangekomen trek ik pas mn motorlaarzen aan.

Die van jou is echt grappig :)
 
collega over mijn helm (C2) die op mijn bureau staat:

C: mooie bowling bal !
I: Ja en duur ook B| (C zat al met zijn vingers te kijken B| )
C: ff proberen })
I: :o :N
 
Sta ik voor het verkeerslicht om rechtsaf te slaan. Draait de koekblikker naast me zijn raampje open: Hey! *maakt debiel gebaar*
Aardappel: Huh?
Koekblikker: *debiel gebaar*
Aardappel: (oh, hij wil een wheelie zien) Schudt hoofd van "je bent niet lekker"

Kansloze koekblikker en vriendje maar gedag gezegt... -O-


Ook zoiets gehad.. Ben ergens aan het rijden, staan een paar koters langs de kant van de weg. Rij erlangs, en denk "What the fuck :? Zit dat gastje nu de Hitlergroet aan me te geven :? :? "
Later bedacht ik me dat 'ie waarschijnlijk een wheely wilde zien, maar zat toch even raar te kijken.
 
Nou weet ik dat er al geregeld is gevraagt bij de vettent of de mac (weinig verschil maar goed...)

Ik kom terug van de audicien (otoplastieken laten maken) en moest nog even een brief posten, dus kom ik langs de markt en ik denk "hey... loempia's!"
Brief gepost, en terug naar de markt (helm, jas etc bij/aan).

Sta ik bij de loempiaboer: 5 loempia's ajb (ook voor m'n pa)
loempiaboer: ja komt eraan. Meenemen?
Ikke: Ja (woon 300 m verderop, dus gewoon in z'n 1 laten staan :D }) )
Hij mikt er vijf in een zakkie, en nog eentje met een servet en zegt: Voor onderweg!
Ja... zal hem op de motor wel opeten :D:D

Wel aardig trouwens, hopen dat ik de volgende keer weer gratis loempia's krijg *O*
Maar zal ook wel aan het tijdstip gelegen hebben (weggooien is ook zonde)
 
Nou weet ik dat er al geregeld is gevraagt bij de vettent of de mac (weinig verschil maar goed...)

Ik kom terug van de audicien (otoplastieken laten maken) en moest nog even een brief posten, dus kom ik langs de markt en ik denk "hey... loempia's!"
Brief gepost, en terug naar de markt (helm, jas etc bij/aan).

Sta ik bij de loempiaboer: 5 loempia's ajb (ook voor m'n pa)
loempiaboer: ja komt eraan. Meenemen?
Ikke: Ja (woon 300 m verderop, dus gewoon in z'n 1 laten staan :D }) )
Hij mikt er vijf in een zakkie, en nog eentje met een servet en zegt: Voor onderweg!
Ja... zal hem op de motor wel opeten :D:D

Wel aardig trouwens, hopen dat ik de volgende keer weer gratis loempia's krijg *O*
Maar zal ook wel aan het tijdstip gelegen hebben (weggooien is ook zonde)

whehehe, volgende keer maar een systeemhelm opzetten en gewoon die loempia in je mond doen terwijl je wegrijd :+
 
Het was eens een lekker warme zomerdag. Fijn een stukkje rijden.
Vraagt een niet motorrijdend maatje:"Trek je zelfs met dit warme weer handschoenen aan!? Je lijkt wel gek, de mussen vallen dood van het dak!"
Tsja toen volgde een lange zucht mijnerzijds en nog maar is uitgelegd dat handschoenen niet alleen zijn bedoeld om evt. kou tegen te gaan, maar ook weleens een andere functie hebben. Hij wilde het toen niet echt snappen. En verrek, nu rijdt ie zelf ok motor!
Vraag ik hem laatst:"Waarom doe je die handschoenen aan...?" Kon ie zich ineens niets meer herinneren van zijn eigen vraag/opmerking een jaartje eerder... tuurlijk... ;)
 
Het was eens een lekker warme zomerdag. Fijn een stukkje rijden.
Vraagt een niet motorrijdend maatje:"Trek je zelfs met dit warme weer handschoenen aan!? Je lijkt wel gek, de mussen vallen dood van het dak!"
Tsja toen volgde een lange zucht mijnerzijds en nog maar is uitgelegd dat handschoenen niet alleen zijn bedoeld om evt. kou tegen te gaan, maar ook weleens een andere functie hebben. Hij wilde het toen niet echt snappen. En verrek, nu rijdt ie zelf ok motor!
Vraag ik hem laatst:"Waarom doe je die handschoenen aan...?" Kon ie zich ineens niets meer herinneren van zijn eigen vraag/opmerking een jaartje eerder... tuurlijk... ;)

Ik onthou ook niet alles wat ik vraag langer dan 10 maanden hoor
 
een vriend van mij zegt dat hij met een kadett 2 liter 8 klepper een hayabusa eruit rijdt :?

Met een 2 liter kadett moet je een opgevoerde scooter nog voor laten gaan :Z

De enige manier om een hayabusa er ooit uit te rijden is een valse start te maken en tegen de busa aan te rijden waardoor ie omflikkert.

Man.. in een dragrace tegen een kadett kan de hayabusa rijder nadat het licht op groen is gesprongen eerst nog de krant lezen, een alcoholvrij biertje drinken, naar het toilet, zijn pak aan doen, helm op zetten, sleutels zoeken, busa starten en dan in de 1e versnelling blijven rijden.. ja dan... zal de busa nog winnen.. :W

Een Kadett.. Bestaan die dingen uberhaupt nog :? Die arme jongen moet maar eens een rondje achterop een willekeurige motor meerijden.
 
Man.. in een dragrace tegen een kadett kan de hayabusa rijder nadat het licht op groen is gesprongen eerst nog de krant lezen, een alcoholvrij biertje drinken, naar het toilet, zijn pak aan doen, helm op zetten, sleutels zoeken, busa starten en dan in de 1e versnelling blijven rijden.. ja dan... zal de busa nog winnen.. :W

eerst nog motor warm rijden
 
Tenslotte:
ik: als je zin hebt (en mijn rijgedrag vertrouwd) mag je wel een keer bij mij mee achterop
zij: ik heb geen helm ;(
ik: ik heb 2 helmen hoor ;)
ik: wil er eigenlijk nog een derde bij kopen
zij: ?? ga je een zitje voorop maken?
:X


Erg lang geleden dat dit gepost is, maar ik vind wel dat dat meisje humor heeft! :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan