Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraag ik hem laatst:"Waarom doe je die handschoenen aan...?" Kon ie zich ineens niets meer herinneren van zijn eigen vraag/opmerking een jaartje eerder... tuurlijk... ;)

Jezus man, je lijkt mijn vriendin wel in een van onze "gepassionneerde" discussies })
 
Gisteren in de sauna met een meisje aan het praten. En het onderwerp komt op motoren.
Vraagt ze: "En rij je dan vooral snelweg of meer door weilanden?"

Heb haar maar even verteld dat het geen tractor was (al snapte ik wel dat ze een verkeerde woordkeuze maakte *D )
 
Redelijk nieuw met rijden (en op het forum, hi all ;) ), maar al de nodige opmerkingen gekregen.

Ik heb m'n bike net 2,5 week, maargoed, de familie vind het allemaal leuk, dus die willen em graag zien. Ik de beroerdste niet, dus ik langs. Mijn tante vind het een mooi ding, maar heeft, uiteraard nog wel wat vragen wat alle hendeltjes en alles al niet doen. Remvloestofpot is een veelgestelde vraag. Op zich niet zo gek, koekblikkers hebben em onder de kap liggen. Tot zo ver niets geks. Nu waren ze een aantal weken geleden in Italië geweest. Rijden in Italië is briljant natuurlijk, dus dat doen de Italiaantjes maar al te graag. Zij haar ogen uitgekeken natuurlijk, wetende dat mijn motor eraan zat te komen. Afijn, ze bowonderd de mijne:

T: Mooi is dat he? Geen ketting meer! Dat zagen we in Italië ook heel vaak!
B: Tante, da's m'n achterrem, ketting zit links :+
 
Gisteren in de sauna met een meisje aan het praten. En het onderwerp komt op motoren.
Vraagt ze: "En rij je dan vooral snelweg of meer door weilanden?"

Heb haar maar even verteld dat het geen tractor was (al snapte ik wel dat ze een verkeerde woordkeuze maakte *D )

Ja ja, en nu moeten wij allemaal geloven dat wanneer vrouwen met jou een sauna delen ze plots niet meer uit hun woorden kunnen komen..... :W

:+
 
Jeetje hoe ging ie ook alweer....

Me vrouw heeft haar beginners rijbewijs gehaalt en ik moet dus een motortje kopen. Haar zelf boeit het niks ofzo???

I.Ja wat wil dan precies voor motor...
Z.weet ik veel ik vind die zwarte wel mooi.
I. die zwarte? waar hebben wij het over
Z. ik ben jouw niet ik wil in iedergeval geen suzuki
I.???? uhhh ok maar wat voor soort motor, custom, racer, toer, sport
Z. Jezus hoe moet ik dat weten GX gz vtx gtr weet ik veel
I laat een plaatje zien van een of anderen mini 250 Harley look a like yamaha ding
Z. ja die is mooi
I: Laat een plaatje zien van VTR250 en NSR125
Z: ja die zijn ook mooi ... het maakt eigelijk niet uit als ik er maar makkelijk bij de grond kan en recht op kan zitten
--- en ze loopt vrolijk en glimlachend weg

I: Wat kan het af en toe toch simpel zijn voor dat vrouwen volk.... vooral die blonden :X :N ;)
 
Laatst bewerkt:
Na een ritje door mijn schoonvader kreeg ik van de man te horen,

"gohh Dat is nog best hard, 80 met de motor. Dat zal je niet zeggen als je met de auto rijd."

en

"hij doet er nog best lang over om op te trekken"

waarna hij nog eens naar de teller keek en er achter kwam dat het een mijlen teller is.
 
:( |( B|

Vandaag voor de 1e keer in 8 jaar op de motor naar het werk.

Reactie van de baas: Wil je dood ofzo ???

Ben met een 650 V-strom, dus hoe hij daarbij komt ???

Ikke: Nee hoor, dat lukt niet zo snel als je met je gezonde verstand rijdt })
Baas: mompel mompel mompel.....

(hij rijdt dus ook motor en is een groot kind als ie op dat brikkie van 'm stapt)
 
:( |( B|

Vandaag voor de 1e keer in 8 jaar op de motor naar het werk. Reactie van de baas:

Wil je dood ofzo ???
Ben met een 650 V-strom, dus hoe hij daarbij komt ???

Ikke: Nee hoor, dat lukt met dat ding niet zo snel als je met je gezonde verstand rijdt })
Baas: mompel mompel mompel.....

(hij rijdt dus ook motor en is een groot kind als ie op dat brikkie van 'm stapt)
Haha, dus je baas komt nog uit de tijd dat een Honda CB400 een onhandelbaar monster was? :P
 
Ja hoor, het heeft lang geduurt maar ik heb hem dan ook eindelijk gehoord :X

Rambabbel: blabla, bijna beginnen met motorlessen.
Ventje: ohwja, ik zou geen motor willen.
Rambabbel: ohw, waarom niet?
Ventje: dan rij ik mezelf dood

-O- -O-
 
Vandeweek een spannend verhaal gehoord van een man bij het tankstation...

Was aan het tanken, minding my own zaken, stapt naast me (andere pomp) een man uit z`n te dure volvo en zegt "zo, das een mooie motor... das een kawasaki toch?"

JMG: yup (denk bij mezelf, goed gelezen!)
P: mooi ding, wat haal je daar nou mee?
JMG: nou, hij is begrenst op 25kw dus bij de 170 houd het op
P: ah 25kw... dan mag je niet meer dan 125cc toch?
JMG: nee, (bladiebla, kleine tevergeefse poging gedaan het uit te leggen)
P: koop toch gewoon zo`n dikke 1000cc joh, die zijn veel sneller
JMG: '( nah, rustig aan beginnen he (dacht zal ik nog beginnen over bochtenwerk, toch maar niet gedaan)

Dit vond ik zelf het grappigste:
P: Ik heb zelf zo`n hele zware suzuki (ow,die!) gereden... maaaarrrr...

*ik voelde `m al aankomen

..... op zo`n ding rijd ik me hardstikke dood joh, ik heb een vrouw en kinderen en op zo`n racemonster zou ik mezelf niet in bedwang kunnen houden.

JMG: ;(
P: nou, doe voorzichtig
JMG: zal ik doen :W _O-

spannende kletsverhalen af en toe... tis leuk dat mensen intresse tonen, absoluut, maar niet te intressant gaan doen :Z

de "dan rij ik mezelf dood" variant hoor je steeds vaker... wat een zelfkennis hebben die mensen toch! :9
 
Laatst bewerkt:
Och, ik heb ook het standaardverhaal weer te horen gekregen nadat ik vorige week door een automobilist die door rood reed van m'n motor ben afgereden :( .

Het feit dat ik al een week kreupel op kantoor rondloop wordt weer als een bevestiging gezien dat mensen blij zijn dat ze nooit zijn gaan motorrijden. Want "die dingen zijn levensgevaarlijk en je rijdt je er dood op", bla bla bla.

Het enige antwoord dat ik dan geef is dat ik al weer bezig ben een nieuwe motor uit te zoeken *O* (al kan ik nog niet eens proefrijden van de pijn ;( ).
 
een vriend van mij zegt dat hij met een kadett 2 liter 8 klepper een hayabusa eruit rijdt :?


Knappe jongen

Heb een Kadett 2.0 16v met alles getuned (lexmaull inlaatspruitstuk, complete sportuilaat, andere chip, andere zuigers, gevlakte kop, enz enz) gehad. Was rete snel maar een Hayabusa BIJHOUDEN lukte nog een niet.

B| B|

Heb je een hoop knaken uitgegeven en ze rijden je nog stront :Y :Y

Dus denk dat die maat van je een keertje hard gevallen is _O- _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan