Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik stond laatst als 2e in de rij, volledig in motorpak helm nog op, om te betalen bij de benzinepomp. Vraagt mijn voorganger een kaartje voor de was-straat. Vraagt de kassiere of hij ook aan pomp 2 gatankt heeft (waar mijn motor bij staat). Er was op dat moment verder niemand te bekennen.

Ik dacht: sow, die is gisteren gezellig weze stappe !!!! _O-

*O* *O* *O*

Grtz #jd :]
 
Ik stond laatst als 2e in de rij, volledig in motorpak helm nog op, om te betalen bij de benzinepomp. Vraagt mijn voorganger een kaartje voor de was-straat. Vraagt de kassiere of hij ook aan pomp 2 gatankt heeft (waar mijn motor bij staat). Er was op dat moment verder niemand te bekennen.

Ik dacht: sow, die is gisteren gezellig weze stappe !!!! _O-

*O* *O* *O*

Grtz #jd :]

_O-
 
"dan rijd ik mezelf dood"..

zo'n vreemde opmerking is dat toch niet?
wel met de achterliggende gedachte ervan...
ze denken dan vaak namelijk dat ze zo'n zelfbeheersing hebben want ze gaan geen motor rijden...
maar als je motorrijdt zonder jezelf dood te rijden heb je veel grotere zelfbeheersing :Y
 
Een paar weken geleden stond ik vooraan bij een stoplicht. Komt er naast me een vrachtwagen vol met zand te staan. Hij begint steeds gas te geven, dus ik kijk raar omhoog naar hem. Zeg hij wedstrijdje, vond hem wel goed. *O*
 
wel met de achterliggende gedachte ervan...
ze denken dan vaak namelijk dat ze zo'n zelfbeheersing hebben want ze gaan geen motor rijden...
maar als je motorrijdt zonder jezelf dood te rijden heb je veel grotere zelfbeheersing :Y


Tja, ik weet van mezelf dat als ik, na het behalen van mijn rijbewijs, meteen vol-vermogen zou mogen.. ik mezelf ook dood zou rijden. Ik zou veel te vaak risico's nemen etc. Opzich hebben ze dus wel gelijk..
 
Een paar weken geleden stond ik vooraan bij een stoplicht. Komt er naast me een vrachtwagen vol met zand te staan. Hij begint steeds gas te geven, dus ik kijk raar omhoog naar hem. Zeg hij wedstrijdje, vond hem wel goed. *O*
heb zoiets ook gehad met een busje vol gehandicapten...
bestuurder begon gas te geven, al die kinderen kijken... heb maar ff aan t gas gejengeld :)
daarna was een tunneltje, dus ff een serenade gegeven :9
kreeg een dikke duim omhoog bij t volgende stoplicht 8-)
 
haha, m'n schoonmoeder las pas een overlijdensadvertentie in de krant van een motorrijder en zei :"Zie je wel, het zíjn levensgevaarlijke dingen die motoren". Ik nog van :"je bent er zelf ook nog bij" maar dat hoorde ze al niet meer.
 
ben je met de motor? nee ik vertrouw de machinist niet. of: nee, maar met al die terroristen kan je beter het zekere voor onzekere nemen.
 
Arrg..

Vriend van mij kwam langs en k liet ff de nieuwe motor van me moeder zien (FZS 600).
Bekijkt de motor ff: 'die gaat wel hard he?'
Ik natuurlijk: 'Ja, absoluut'
Kijkt hij vervolgens naar de kilometerteller..
Je raad het al: 'Zooooooo dan, 240 op de teller!!!'

Lol..

AnderNeo
 
Kom de klas binnen lopen in me leren motorpak, en zie Erik(heeft bij mij op basisschool gezeten en zit nu weer bij mij in de klas) al naar me kijken. Eerst vroeg tie of ik op de fiets was, toen antwoorde ik heel droog ja en ze maat schoot in de lach. Even later kijkt ie me glazig aan en vraagt:

Erik: Waarom heb je dat pak aan?
Ik: Omdat ik op de motor ben, das veilig enzo.
Erik: Maar je bent een meisje! Toch?
Ik: Ja, hoezo? :P

Toen wastie stil, hij kon het niet bevatten geloof ik...
 
waarom is het zo, dat als je ergens binnen komt in leer, dat mensen je altijd van top tot teen bekijken, maar stoppen bij je kruis :? -O-
 
Kom de klas binnen lopen in me leren motorpak, en zie Erik(heeft bij mij op basisschool gezeten en zit nu weer bij mij in de klas) al naar me kijken. Eerst vroeg tie of ik op de fiets was, toen antwoorde ik heel droog ja en ze maat schoot in de lach. Even later kijkt ie me glazig aan en vraagt:

Erik: Waarom heb je dat pak aan?
Ik: Omdat ik op de motor ben, das veilig enzo.
Erik: Maar je bent een meisje! Toch?
Ik: Ja, hoezo? :P

Toen wastie stil, hij kon het niet bevatten geloof ik...
Ik vindt Erik een beetje kortzichtig |( Dat zeg je toch niet: "Maar je bent een meisje!" :?
 
misschien omdat ze bij jou niets zien :+ ,
nee zonder gekheid, keb een tijdje gekoerierd met de motor (zx12r), puur voor de fun, alles wat ik verdiende ging op aan banden, benzine, onderhoud en wat overbleef aan boetes, maardaargaarhetnuevennietover,ik heb verschillende malen iets moeten brengen op de spoedafdeling van diverse ziekenhuizen en dan kreeg je geheid te horen; " ja, zet maar hier af, 't is voor een broer van je" doelende op een medemotorrijder, of: " ha, een motorrijder, we hebben d'r net eentje binnengehad, helemaal in de kreukels" , dat ik bij 't buitengaan dacht van 'gvd, ik wil helemaal niet weten dat er een collega motorrijder in de kreukels ligt, ik kom enkel dat verdomde pakje afleveren' dus op 't laatst deed ik m'n helm niet meer af en als ze begonnen te lullen en 't ging weer die richting uit dan deed ik net alsof ik niks kon horen, dan proberen ze nog met ; "zet je helm dan af", maar dan deed ik alsof ik heel veel haast had, wat dus eigenlijk ook zo was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan