Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
In mijn geval was ik de suffe "koekblikker". Ik stond in de rij voor een stoplicht met een cadillac cabrio uit 1970. Was mijn eerste auto en ik vind het nog steeds een geweldige auto. maar dat ter zijde. Prachtig weer dus dak open en samen met een maatje van me erin en we waren een beetje melig .... Er was een remlicht kapot aan een kant en een behulpzame motorrijder die tussen de rij door naar voren reed wees me erop: "Je hebt maar 1 achterlicht" En ik gelijk heel adrem: Dank je, maar jij ook.
Rijdt ie gelijk beledigt door naar voren, bleek een goldwing te zijn met een hele rij achterlichtjes ... Dus mijn opmerking sloeg nergens op. :X
 
HAHAHAHAHA
typisch hoor om als goldwing rijder beledigt over zo'n opmerking te raken als je op een kermisstand rijdt! :)
 
@ biets, moet ik me bij een cadillac cabrio uit 1970 zoiets voorstellen als waar de familie Flodder mee rondreed (btw, niksoptegenhoor)

Ja zoiets. Ik heb hem niet meer hoor. Maar het was dezelfde wagen als die uit de Dukes of Hazard. Die ouwe baas reed in een witte rond met die hoorns op de motorkap.

edit: een foto gevonden.... maarre dit is wel offtopic

caddy.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kom de klas binnen lopen in me leren motorpak, en zie Erik(heeft bij mij op basisschool gezeten en zit nu weer bij mij in de klas) al naar me kijken. Eerst vroeg tie of ik op de fiets was, toen antwoorde ik heel droog ja en ze maat schoot in de lach. Even later kijkt ie me glazig aan en vraagt:

Erik: Waarom heb je dat pak aan?
Ik: Omdat ik op de motor ben, das veilig enzo.
Erik: Maar je bent een meisje! Toch?
Ik: Ja, hoezo? :P

Toen wastie stil, hij kon het niet bevatten geloof ik...
hmmmm christelijke basisschool? ;(
 
in gesprek..
ik; ik heb alleen motorrijbewijs, destijds gekozen voor motor en geen moment spijt gehad.
hij; maar hoe doe je het dan in de winter?
ik; ;( ;( ;( ;( beter aankleden misschien?
jemig wat een holeklungels zijn e toch, in siberie rijden ze ook het hele jaar vrolijk op hun barrels rond, zou het hier ineens niet kunnen..
 
Vanmorgen een koekblikker kwaad gehad geloof ik _O- .

Kom aanrijden bij de stoplichten, linkerbaan voor linksaf en de 2 andere banen voor rechtdoor.
Er stond een mega lange rij auto's stil voor de stoplichten, dus ik rij rustig tussen de linkerij voor linksaf en de daarnaast gelegen rij voor rechtdoor.
Was op de helft, toen de linkerij auto's groen kregen en dus weg reden.
In eens een getoeter enzo, denk dat iemand beetje panisch werd ofzo _O- .

Weet niet of die nu aan het toeteren was i.v.m. M-F sticker, of dat die misschien niet kan rijden, en bang was dat die mij van de motor zou rijden.

Heb me iig kosterlijk vermaakt _O-
 
Ik rij een SV en die heeft 2 lampen, linker is dimlicht en rechterlamp is grootlicht...die is dus normaal uit... ;)
Een weekje geleden rijdt er een wagen voor me, komt een stoplicht aan, dus hij op de rechterbaan vooraan en ik op de linkerbaan naast hem.
Raampje naar beneden..."volgens mij is er een lampje van jou stuk"

O-) :X
 
Pas aan het rijden met mijn man, hij op zijn rgv250.
Staan we bij het stoplicht, stopt er een politie auto naast ons en het raampje ging naar beneden, wij dachten al ojeee waar komt die opeens vandaan.

Zegt de agent: er komt wel erg veel rook uit je uitlaat
mijn man nog: ja hij is koud en dat heb je bij een 2-takt
Agent: :? dit was te moeilijk voor hem
 
Van de week in de regen naar het werk gereden uiteraard m'n regenoveral aan.Zegt een collega.Kun je met dit weer nie beter met de bus gaan?Ik zeg.Hoezo dan regent het toch ook.
 
gisteren naar cafe, ff babbele met mn pa die daar zou zitten, maar die zat dr nie (was verlaat).
meteen begon het al, door het rumoer van dronkenpraat roept er iemand: Hey je hebt je brommer ingeruild voor n grotere! (gtr ratbike naked jeweetwel, rijdend stuk schroot). voordat ik de kans had om te antwoorden hoorde ik al 2 man luidkeels zeggen (met veel ziektes) dat ze zichzelf op zon ding dood zouden rijden. :Z , denk oke, kdoe rustig an, mss krijgk dr wel leuke opmerkingen over.
en weer het aloude verhaal van levensgevaarlijk enzo...
"ja ik reed vroeger teminste puch, met een kreidlerblok, kreng ging wel hondertien" |( (overlevensgevaarlijk gesproken)


kwam dr een vrouwtje van n stamgast naar me toe : mag je daarmee ook op de weg?
:X :X :X maar lief gedaan tegen dr

even later kwam dr n andere stamgast binnen, vraagt aan mij : Is die motor van jou? (ik stond in leer met helm op bar), ik: :Y
hij: dat ding is grooooot
ik : uhuh *O*
hij: ja maar dat is toch niet snel? zo groot?
ik: *mompel iets over 110pk en 1000cc*
hij: hij kan dus 110?
ik: '(

bij het wegrijden (warme motor overigens) heb ik m laten zien dat n gtr vrij rap optrekt :)
 
gisteren naar cafe, ff babbele met mn pa die daar zou zitten, maar die zat dr nie (was verlaat).
meteen begon het al, door het rumoer van dronkenpraat roept er iemand: Hey je hebt je brommer ingeruild voor n grotere! (gtr ratbike naked jeweetwel, rijdend stuk schroot). voordat ik de kans had om te antwoorden hoorde ik al 2 man luidkeels zeggen (met veel ziektes) dat ze zichzelf op zon ding dood zouden rijden. :Z , denk oke, kdoe rustig an, mss krijgk dr wel leuke opmerkingen over.
en weer het aloude verhaal van levensgevaarlijk enzo...
"ja ik reed vroeger teminste puch, met een kreidlerblok, kreng ging wel hondertien" |( (overlevensgevaarlijk gesproken)


kwam dr een vrouwtje van n stamgast naar me toe : mag je daarmee ook op de weg?
:X :X :X maar lief gedaan tegen dr

even later kwam dr n andere stamgast binnen, vraagt aan mij : Is die motor van jou? (ik stond in leer met helm op bar), ik: :Y
hij: dat ding is grooooot
ik : uhuh *O*
hij: ja maar dat is toch niet snel? zo groot?
ik: *mompel iets over 110pk en 1000cc*
hij: hij kan dus 110?
ik: '(

bij het wegrijden (warme motor overigens) heb ik m laten zien dat n gtr vrij rap optrekt :)

Ik ken die ouwe brommert nog wel van je van brommerforum, die legerkawa en die ratbike :X :+
 
goldwing rijders... owww dat zijn die met een intercom en koffie zet apparaat op de auto op 2 wielen ? O-)
 
De meeste vragen komen toch vaak voort uit interesse, en dat is best leuk. De vraag of je op de motor bent is vaak gewoon om een gesprekje te beginnen, ben er niet al te ad rem mee. Zolang het geen halve zolen zijn vind ik het al lang leuk dat ik aandacht krijg.

"hoe hard kan ie?"
Prima vraag, altijd interessant dus antwoord meestal met '290 moet wel te halen zijn', dan zie je de ogen vaak al fonkelen van plezier, en ik ben dan trots natuurlijk 8-)

"Ik zou mezelf hardstikke dood rijden met zo'n ding"
De meeste mensen kennende is dat ook zo, dus wat heb ik daar nou tegenin te brengen O-)

"hoe werkt dat nou met remmen enzo?"
Dan leg ik uit dat de linkerkant koppelen/schakelen is en de rechterkant gas geven/remmen, dan kijken ze altijd even raar op, maar ja het is ook geen broodtrommel natuurlijk.

Laatst was ik bij een tankstation langs de snelweg, had lekker doorgereden en stond nu rustig te tanken. Stopt er een politie auto naast me.
'ow kut'
Vrouwelijke agent ging tanken en de man kwam naar me toe.
A: zozo, dat is een mooi ding
I: Ja dank je heb hem net nieuw
A: is dat een '99?
I: ja (ah, een kenner/liefhebber)
A: ziet er nog heel mooi uit
I: ja vind ik ook dank je wel
A: rij voorzichtig
I: komt goed, jullie ook *O*

Ik schrok me kapot, blijkt dat die man gewoon even wilde kijken. Ik trots :)

En mijn vader m.b.t. studie
Pa: "heb je al punten gehaald dit jaar?"
I: "ja, op mijn rijbewijs"
Pa: B|


Kleine kinderen zijn ook leuk, met zijn allen op de achterbank zwaaien. Als je dan met 2 handen terugzwaait worden ze helemaal gek :) .

Al met al niet heel veel rare vragen/opmerkingen. Wel veel rare blikken natuurlijk als je verteld dat hij sneller is omdat 'ie rood is :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan