Raysnake
MF veteraan
Sp lijkt me ook een schade geval, er zitten geen stickers meer op het kuipwerk.
En je moet hem mooi vinden in het grijs.
En je moet hem mooi vinden in het grijs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja ach een appie heeft meer emotie dan mn gix.. en ik vind die nieuwe mille factory wel ontzettend mooi en het rijdt ook super.
alleen ik mis het top vermogen wat wel in mn gix zit..
wat ik zal zei, voor geweldig voor erbij maar dat geldt in mijn geval voor twins in t algemeen en dan zou ik toch de Mille eerder kiezen dan een Honda SP
grappige discussie, ik hoor de TS niet eens meer over zn keuze of zou hij al gemaild hebben voor die R1 in Friesland
de TS leest nog steeds zeer aandachtig mee
je hoort me niet omdat ik nog geen keuze heb gemaakt: en omdat ik (nog) niet genoeg weet over de motoren die in mijn verlanglijstje staan:
wat ik al wel in het kort kan zeggen over de bikes waar ik al op gereden heb is het volgende:
dat ik het motorkarakter van die R1 me net iets meer aansprak dan die van de mille. Dit omdat ik zelf het vermogensopbouw net wat spannende vond dan die van de mille.
Zoals jij ook al zei over de Gix heeft de r1 ook lekker veel koppel (ook wel onderin) en een zeer fraai progressieve vermogens blast.
bij de mille knalt 't vermogen er meteen al lekker in maar mist toch wel dat spannende gevoel van de eindschot van de R1. Maar daarentegen is het geluid wel erg heftig
en de gix heb ik helaas nog niet op gereden..
de TS leest nog steeds zeer aandachtig mee
je hoort me niet omdat ik nog geen keuze heb gemaakt: en omdat ik (nog) niet genoeg weet over de motoren die in mijn verlanglijstje staan:
wat ik al wel in het kort kan zeggen over de bikes waar ik al op gereden heb is het volgende:
dat ik het motorkarakter van die R1 me net iets meer aansprak dan die van de mille. Dit omdat ik zelf het vermogensopbouw net wat spannende vond dan die van de mille.
Zoals jij ook al zei over de Gix heeft de r1 ook lekker veel koppel (ook wel onderin) en een zeer fraai progressieve vermogens blast.
bij de mille knalt 't vermogen er meteen al lekker in maar mist toch wel dat spannende gevoel van de eindschot van de R1. Maar daarentegen is het geluid wel erg heftig
en de gix heb ik helaas nog niet op gereden..
De R1 is idd ook een leuke fiets met ook nog is veel koppel, maar heb meer plezier op mijn Sp1 dan dat ik toen op mijn R1 had.
De sp1 heeft voor mij toch iets meer karakter.
Je mag nog steeds een keer proefrijden hoor!!
Misschien is het niet met elke aprilia slecht, absoluut niet natuurlijk, maar een collega van mij had een 2000 mille, heeft daarna een 2004 mille gehad... De 2000 mille had hij altijd elektrische problemen mee en werd maar niet goed opgelost, toen toch maar (door zijn passie weer voor aprilia gegaan), de 2004 versie liep het blok een keer plots vast, toen is hij met 120 km in duitsland rakelings langs een lantaarnpaal geknald... de fabrieksgarantie wacht hij nog steeds op... dus puur gebasseerd op 'mijn' ervaring met de aprilia zou ik er nooit 1 kopen. Toegegeven: ik vind de mille ook een supermooie en stoere fiets!Praat niet ergens over als je ergens geen verstand van heb.
Ten 1e zijn aprilia's minstens zo betrouwbaar als honda's.
Ten 2e is de prijs van de onderdelen helemaal niet zo hoog als jij wil laten geloven. Kortom aprilia is geen Ducati
Heb wel eens vaker gehoord dat sommigen de sp1 wat lomper vinden sturen (met name 't in sturen) in vergelijking met andere SB's van dat bouwjaar.
Dit loste men dan vaak op door de voorpoten 1,5cm door de kroonplaat te laten steken..
Maar is dat niet gewoon het (relatief) hoger gewicht compenseren door het zwaartepunt te veranderen zodat er meer gewicht op het voorwiel komt te staan.
bekend verhaal of onzin?
voorvork door de kroonplaten steken is iets wat werkt maar als je dat teveel doet is je motor weer overstuurd (krijg je dat weer) maar dat resultaat kan je ook krijgen door je veervoorspanning te verlagen alleen als je hard inremt heb je weer minder veerweg. ieder voordeel heeft dus zn nadeel..
misschien toch maar eens proefritjes maken?
ook mooi maar dan liefst die nieuwe generatie 1000cc. Ben wel wat koppel onderin gewend
Ik wist het wel
(Afbeelding)
Gewoon een lekkere bike rijd perfect.foto is niet helemaal duidelijk komt door de snelheid
Shit door de mand gevallen.
Klopt maatje van me had net een nieuw toestel ff proberen dan maar
blijft een superheftig ding, 98er Rood/witte R1 (met dubbele shark demper..)
zou eerder die overwegen dan een eerste model GIX1000.......
keuze al gemaakt?
zo de R1 achterban is nu ook wakker geworden