Psygho77
Passion for Perfection!
Als beginner, is "wat saai is voor de gevorderden", voor jouw, absoluut niet saai...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is ook weer zoAls beginner, is "wat saai is voor de gevorderden", voor jouw, absoluut niet saai...
Wel grappig dat de opvatting over betrouwbaarheid van Aprilia de opvatting nog gebaseerd is op motoren die gemaakt zijn toen ik nog geen eens een vieze gedachte was, nu is dat nog niet zo lang geleden natuurlijk, maar zelfs de meeste oude rotten hier mochten toen net motor rijden. Sowieso zijn moderne motoren doorgaans duurzamer dan de rij ambities van de bestuurder.
Een Aprilia van deze bouwjaren km-standen zou ik prima kopen.
Denk ook niet dat er zo zeer over de betrouwbaarheid van de blokken word gesproken, maar meer over die van de elektronica. Voornamelijk de eerste jaren van Aprilia op gebied van Ride-by-wire waren zeer problematisch. Zo werden ook de eerste series van de niet ARPC RSV V4 afgeraden.
Overigens is het blok van de oerbetrouwbare RSV Mille V2 ontwikkeld door Rotax en niet door Aprilia zelf...
Verder helemaal eens met de pluspunten voor een 2-pitter. Zou ook niet zo gauw beginnen met een 4 cylinder.
de meeste mannen zijn getrouwd met een OpelOok saai idd
Doe eens wat leuks, koop eens met je hart!Koop een met je verstand
het wordt dus die Honda
Doe ik ook altijd; de eerste 3 waren toch echt allemaal een Honda...Doe eens wat leuks, koop eens met je hart!
Heb ik ‘n keer gedaan BMWDoe eens wat leuks, koop eens met je hart!
Ik ook.Ik zou voor de yamaha gaan...
Ik snap die 2 cilinder koppel etc ook niet, mijn vfr is net zo soepel en bij 7k komen de extra kleppen bij.....allemaal technisch maar een andere aspect is de beleving.....heel erg belangrijk. Daarom heb ik een 2 cilinder erbij...voor de looks...Ik snap die twinverheerlijking eigenlijk niet zo goed, jullie zullen daar ongetwijfeld vast wel een verklaring voor hebben waarom ik dat niet snap.
Je rijd er mee weg en op het moment dat het er op aankomt is het over, einde powerband, niks meer. Bij zo’n “saaie Opel”, gezegend zijn de onwetenden, hou je het gas tot tegen de stuit en er komt een fantastisch eindschot die je tot verbeelding zal spreken.
Mijn referenties aangaande twins zijn de RSV mille, zo eentje met een rotax blok en Harley en een Srad en hoe heet die Honda twin VTR? Nou ja, hartstikke leuk hoor maar het moet je ding maar zijn.
@TS,
succes met je keuze en je knieën.
Wat heb je aan de mening van iemand anders?Bedankt alvast voor de reacties! Dat zijn dus al 2 punten voor de Honda haha.