Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Of deze?

wy9hata.gif
 
Thx guys (and girls),
ziet er goed uit, ik post wel minder dan niks maar steek en stak al enorm veel op dankzij dit forum!
Bedankt allemaal achter de schermen!
Enjoy the weekend!
Carter.
 
Goede morgen :W

Ik weet niet of het al eerder voorbij is gekomen.... Als ik op mijn tablet naar de "nieuwste berichten" ga, krijg ik vanaf halverwege de pagina "de laatste profiel berichten".

Ik heb met dat laatste helemaal niks en heb al her en der gekeken of dat weg te krijgen is. Wel in kunnen stellen dat ik alleen profiel berichten te zien krijg van members die ik volg (geen), maar toch blijft het standaard een halve pagina in beslag nemen.

Is er een mogelijkheid om alleen maar de nieuwste berichten in de diverse topic te kunnen zien ?
 
Ik klop alles van meer dan twee regels altijd eerst in Word in. De verbinding is vaak dermate slecht dat een post gewoon niet aankomt. Dus dit bespaart me veel werk. Geldt trouwens ook voor e-mails.

De nieuwe programmatuur neemt netjes alle opmaak als vet, italic etc. vanuit Word keurig over. Er gaat slechts één ding niet goed: van elke harde return worden er twee gemaakt. Kan dit worden aangepast?
 
Hmmz, zo werk ik ook altijd, maar jouw ervaring kan ik niet reproduceren met een testje. Het volgende stukje Word (
1538463684359.png
) bevat twee harde returns:

Bekijk bijlage 1331785

Dat wordt dan:

Test
Na een harde return nog een regel.
Een beetje opmaak.
Even een lange regel die dus wel zo lang moet zijn dat Word de regel in ieder geval afbreekt, en dus het forum post dingetje als het goed is ook. Daarom type ik nog even door, want dan is het zeker weten lang genoeg.
 

Bijlagen

  • 1538463653624.png
    1538463653624.png
    12,6 KB · Weergaven: 4
Een stukje van mijn laatste post in het Vietnam-topic Gemaakt met Word 2010. Dit zou het moeten zijn (hier handmatig aangepast).

Verkeersregels (3)

Inhalen
Bij het inhalen rossen de meesten zo ongeveer je spiegels eraf. Dat kan, want bij veel anderen ontbreken de spiegels, dus geen angst dat de eigen spiegels eraan gaan. Dat rossen gebeurt dan met lichaamsdelen of bagage.

Als hun voorwiel iets voor dat van jou zit zien ze je niet meer, ben je er dus niet en stuurt men alweer (scherp) naar rechts. Of links, als ze je aan de rechterkant hebben ingehaald, wat hier ook de normaalste zaak van de wereld is.
.
In Nederland was kort geleden Cookies op AD.nl | AD.nl in het nieuws. Welnu, ook dit is hier aan de orde van de dag. Dat er nier niet meer doden in het verkeer vallen dan de eerder in dit topic genoemde kleine 10.000 per jaar is alleen te danken aan het feit, dat motorfietsen vrij smal zijn en meestal nog net tussen het inhalende voertuig en de berm passen of –god zegene de greep- blind de berm in duiken. Soms te verkiezen boven de spijkerharde muur, die bus of vrachtwagen heet.



En dit wordt het zonder aanpassing:

Verkeersregels (3)



Inhalen

Bij het inhalen rossen de meesten zo ongeveer je spiegels eraf. Dat kan, want bij veel anderen ontbreken de spiegels, dus geen angst dat de eigen spiegels eraan gaan. Dat rossen gebeurt dan met lichaamsdelen of bagage.



Als hun voorwiel iets voor dat van jou zit zien ze je niet meer, ben je er dus niet en stuurt men alweer (scherp) naar rechts. Of links, als ze je aan de rechterkant hebben ingehaald, wat hier ook de normaalste zaak van de wereld is.



In Nederland was kort geleden Cookies op AD.nl | AD.nl in het nieuws. Welnu, ook dit is hier aan de orde van de dag. Dat er nier niet meer doden in het verkeer vallen dan de eerder in dit topic genoemde kleine 10.000 per jaar is alleen te danken aan het feit, dat motorfietsen vrij smal zijn en meestal nog net tussen het inhalende voertuig en de berm passen of –god zegene de greep- blind de berm in duiken. Soms te verkiezen boven de spijkerharde muur, die bus of vrachtwagen heet.
 
Bingo!
Ik gebruik Opera, omdat ik door crashes regelmatig alle instellingen van Chrome kwijt was.
Ik heb even een snelle test met Chrome gedaan (staat nog wel op mijn systeem) en dat gaat wel goed.
OK, het is duidelijk. Ik ga kijken of er iets te vinden is.
 
Bingo!
Ik gebruik Opera, omdat ik door crashes regelmatig alle instellingen van Chrome kwijt was.
Ik heb even een snelle test met Chrome gedaan (staat nog wel op mijn systeem) en dat gaat wel goed.
OK, het is duidelijk. Ik ga kijken of er iets te vinden is.
Ik ook. Dacht altijd dat ik de enige was ...
 
Aha, Opera. Ja, dat hoor je niet heel vaak meer tegenwoordig. Chrome en Safari zijn natuurlijk de absolute koningen tegenwoordig (in 't westen), en Internet Explorer, Edge, Firefox (of Iceweasel etc.) en in sommige omgevingen ook Tor, hoor je ook veel van... Maar Opera is alweer een tijdje weggezakt.

Wat Chrome betreft: ik ben nooit instellingen van Chrome kwijt, die staan allemaal netjes in de Google cloud. Als ik een nieuwe computer pak en in installeer Chrome en log in dan heb ik binnen een paar seconden al mijn instellingen, bookmarks, extensions en volgens mij zelfs mijn browsegeschiedenis en gecachede form contents en zo zo weer terug.
 
Toen ik een paar keer achtereen mijn geopende tabs niet meer terug kon halen en volledig overnieuw moest beginnen had ik het wel gehad. Sinds ik Opera gebruik (ik schat nu ruim een half jaar) nog geen enkel vergelijkbaar probleem gehad.

Met googlen vond ik een vergelijkbare situatie bij kopiëren vanuit een website naar Opera. Ook hier worden dubbele HR gemaakt. Het ligt dus echt aan Opera.

OK, per geval kiezen dus. Chrome speciaal openen of dubbele HR weghalen.
 
Of misschien niet Word gebruiken maar bijv. Notepad++ of TextPad, of Windows Notepad (Kladblok) zelf of misschien zelfs Wordpad?
Zal niet de eerste keer zijn dat Word layout net niet helemaal lekker overkomt in een andere applicatie.
 
Vrijwel al mijn tekstbestanden staan in Word. Misschien hier en daar een harde return weglaten, dan is na het plakken het aanpassen snel gebeurd. Sneller dan vroeger, want toen moest ik alle opmaak opnieuw erin zetten.
 
Ziet er goed uit mensen!
Uit professionele nieuwsgierigheid; wat is de nieuwe forumsoftware die hiervoor gebruikt is? Weet iemand dat? Dank!
 
Terug
Bovenaan Onderaan