Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Op "volgen" klikken bovenaan de pagina.

De topics die je volgt zijn onder "forums" terug te vinden.
 
Edit: spuit 11. xD

Rechtsboven, maar dan in het Nederlands.

cOCqfyF.png
 
Ik kwam, ik zocht en overwon niet hoe ik een topic als favoriet maak, maw hoe doe ik dat ? :?.
Makkelijkst is de volgen functie te gebruiken.
Oude favorieten zijn nu Bookmarkts
Dat is dat teken naast de "volgen" toets als je een Bookmark wilt maken. Kan ook naar een bepaalde post.
 
Ik wou dat ze weer Favorieten heetten ...
En ik wilde dat we nog eind jaren 70 begin jaren 80 waren ... zulke mooie tijden :')

Maar alles veranderd, zo ook MF. Ik ben het al helemaal gewoon en doe (bijna) alles op MF als het ware blindelings :Y

Enige minpunt: mijn 2 verloren fotomappen incl al de foto's erin, die blijken na het verdwijnen helemaal niet meer terug te keren ;(
 
ik heb al m n foto s er gewoon afgegooid ,het is mij te onduidelijk wat openbaar is wat niet, hup het hele zooitje (200 pics) eraf gedonderd!
ik heb ze gewoon op de comp staat ,vind ik prettiger
 
Daarover gesproken... Uit de regels en voorwaarden, wat betekent precies:
Je verleent ons een niet-exclusieve, permanente, onherroepelijke, onbeperkte licentie voor het gebruiken, publiceren, of opnieuw publiceren van je content op MF. Je behoudt de auteursrechten over de inhoud.
... ? Waarvoor/wanneer gebruikt MF de "permanente, onherroepelijke, onbeperkte" licentie? Wat wordt onder dat gebruik verstaan? Word ik geinformeerd voor, tijdens en/of na het gebruik? En hoe beschermt MF mijn auteursrechten bij gebruik van deze Onbeperkte Licentie? En bij een link naar een foto (bijvoorbeeld gehost op mijn eigen webspaces), is dan alleen de link de content of ook de gelinkte content?

Deze voorwaarden kunnen op elk moment worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.
Dat lijkt me sowieso een sterke. MF kan zonder voorafgaande kennisgeving bepalen dat ik per nu onmiddellijk afstand doe van het auteursrecht over mijn reeds geplaatste content, zonder mij op z'n minst de kans te geven eerst die content te (laten) verwijderen of de beslissing te betwisten?
 
Ik zou graag naast de knoppen "Plaats Reactie" en "Bekijk" nog een knop "Annuleer" willen zien, want het kost nogal wat moeite om een eenmaal ingetypte reactie die je bij nader inzien toch niet wilt plaatsen weer weg te krijgen. Opmerkelijk is dat zo'n knop er wel is als je een eenmaal geplaatste reactie wilt wijzigen.
 
Ik zou graag naast de knoppen "Plaats Reactie" en "Bekijk" nog een knop "Annuleer" willen zien, want het kost nogal wat moeite om een eenmaal ingetypte reactie die je bij nader inzien toch niet wilt plaatsen weg te krijgen.
Ik selecteer dan gewoon de volledige tekst, en klik dan op het toetsenbord op het gommetje :t
 
Je kunt je tekst toch selecteren en dan bijvoorbeeld met de toetsenbord knop Backspace (of DEL) verwijderen?
Lijkt me toch niet zo'n moeilijke exercitie :P
backspace-button.jpg
 
Denkelijk hebben jullie gelijk, maar een Annuleer-knop is handiger en die is er ten slotte ook bij het wijzigen van een post. Het moet niet moeilijk zijn die er voor het plaatsen ook bij te zetten.
 
En wat ik ook jammer vin is dat de "handtekeningen" er niet meer zijn. Daar zaten hele sterke tussen. Kwam net nog tegen (je moet dan diep doordringen in iemands profiel): Je stopt niet met rijden omdat je oud wordt, je wordt oud omdat je stopt met rijden ;)

Dus: mogen de handtekeningen er weer bij?
 
En wat ik ook jammer vin is dat de "handtekeningen" er niet meer zijn. Daar zaten hele sterke tussen. Kwam net nog tegen (je moet dan diep doordringen in iemands profiel): Je stopt niet met rijden omdat je oud wordt, je wordt oud omdat je stopt met rijden ;)

Dus: mogen de handtekeningen er weer bij?

Nou moe? Maar da's mijn handtekening?! En volgens mij staat 'ie er nog steeds bij elke post onder ....
 
Volgens mij zijn de handtekeningen er nog maar niet zichtbaar op de mobiele versie. Op de pc zie ik ze gewoon :Y
 
Ik keek uit nieuwsgierigheid eens in je profiel, wou wel 's weten wie zich met deze nick tooide …

Ik had gedacht dat je nieuwsgierig was naar die mooie rooie BMW.... :+

Slonzebons is een woord dat een collega van me op het WUR jaaaaaren geleden als stopwoordje voor alles en iedereen gebruikte; en ik heb zoveel gelachen met die gast dat woord slonzebons is een beetje blijven hangen. Nu heb ik gewoon geen zin om een andere leuke of gevatte nick te verzinnen. Ik kom met vlagen veel, en soms ook helemaal niet hier ... soms staat het me erg tegen, en soms vind ik het hier erg leuk.

... mijn nick zal me dus aan mijn nack roesten. ;)8)7O-)

En op de mobiele versie zie ik de handtekeningen, zojuisdt gesjekdt *D, inderdaad ook niet. Maar op mijn laptop (Linux Mint met Chrome browser) zie ik ze wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan