Well done Shakey!!!

Echt gaaf die gozer, laat gewoon effe zien dat hij in het WSB thuis hoort. en nog wel met een "oude" 998 fiets!!
 
Hodgson presteert de laatste races ook niks meer dus Shakey naar de MotoGP of op zijn minst op een fabrieks 999 in de WSBK. :}
 
Een troost voor Neil. In de jaren dat Foggy wereldkampioen werd presteerde hij ook altijd erg slecht op Brands Hatch.
Beter zo, dan wordt het tenminste een groot feest op Assen. Jammer trouwens dat J.R. problemen met de koppeling had in race 1, maar een geweldige prestatie voor de Britten in het WSB.
Laat het dan maar een duc optocht zijn dit jaar, tot nu toe zijn de wedstrijden veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spannender dan de o-zo geweldige MOTOGP :Z
 
Een troost voor Neil. In de jaren dat Foggy wereldkampioen werd presteerde hij ook altijd erg slecht op Brands Hatch.
Beter zo, dan wordt het tenminste een groot feest op Assen. Jammer trouwens dat J.R. problemen met de koppeling had in race 1, maar een geweldige prestatie voor de Britten in het WSB.
Laat het dan maar een duc optocht zijn dit jaar, tot nu toe zijn de wedstrijden veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spannender dan de o-zo geweldige MOTOGP :Z

Vandaag was de motogp toch wel erg spannend met de opkomende Gibernau hoor :}

Maar uiteraard wel ff de samenvatting kijken vanavond van de SBK en SS :)
(wel klote laat trouwes :( )
 
Weg met Hodgson(naar de MotoGP). Byrne op die fiets.
Byrne moet een kans krijgen in een goed team(zij eigen team) voor een compleet seizoen in het WKSBK,maar krijg dan te maken met nieuwe circuits voor hem.
Het circuit waar hij vandaag op schitterende :} :} :} wijze 2 maal wist te winnen kent hij nog beter dan zijn eigen broekzak.
 
Vandaag was de motogp toch wel erg spannend met de opkomende Gibernau hoor :}
Ik zat op het puntje van de bank,super wat Gibie liet zien.
Gibie is dit seizoen enorm gegroeid als coureur :} :} :} ,ik vind het een mooi figuur in het Motogpgebeuren.


Wel knap klootte dat Max er bij ging liggen verdomme :( ,hij was in opmars.
 
Het is dat Rossi een fout maakte in de laatste bocht, anders had Gibernau never nooit gewonnen. Je kunt duidelijk zien dat Rossi veel sneller is dan de rest. De rest maakt alleen maar een kans als Rossi een fout maakt.

Neemt niet weg dat Gibernau (is dat niet die coureur die volgens velen alleen maar MOTOGP reed omdat ie een vette sponsor had?) een puike wedstrijd reed.
 
Ik heb de (veel te korte) samenvatting opgenomen en ga gelijk na mijn werk kijken!

Ben benieuwd hoe Jurgen heeft gereden...(2e ja, maar hoe :) )
 
Het is dat Rossi een fout maakte in de laatste bocht, anders had Gibernau never nooit gewonnen. Je kunt duidelijk zien dat Rossi veel sneller is dan de rest. De rest maakt alleen maar een kans als Rossi een fout maakt.
Klopt, alleen is Rossi echt veel beter dan de rest terwijl Hodgson alleen maar een veel betere motor heeft dan de rest.

Overigens is het SBK pas de laatste paar races weer een beetje om aan te zien. Ongeveer vanaf het punt dat diezelfde Hodgson besloten heeft kampioen te worden door verder geen risico meer te nemen en punten te sprokkelen.

Neemt niet weg dat Gibernau (is dat niet die coureur die volgens velen alleen maar MOTOGP reed omdat ie een vette sponsor had?) een puike wedstrijd reed.
Dat vind ik nog steeds. (Dat geld namelijk voor de meesten in het veld..)
Hij rijd echter wel beter dan gedacht. Wat is die RCV toch een fantastische fiets, hè.....
 
Het is duidelijk dat jij erg bevooroordeeld naar het WSB zit te kijken, want het is allemaal ducati en daar heb jij (omdat je het waarschijnlijk niet kan betalen) een hekel aan en dus is het KUT.

Ik heb nog geen GP gezien waar ze met 4 dik door de bocht gingen in tegenstelling tot het WSB.
 
Het is duidelijk dat jij erg bevooroordeeld naar het WSB zit te kijken, want het is allemaal ducati en daar heb jij (omdat je het waarschijnlijk niet kan betalen) een hekel aan en dus is het KUT.
Vul toch niks in over mensen waar jij niets van weet. Ik reageer aleen maar over het SBK en de MotoGP in dit topic en ben het daarin niet met je eens. Jij reageert door er weer van alles bij te halen wat helemaal niet ter zake doet.

Waren de eerste paar SBK races van dit jaar spannend? Nee
Is de Duc 999 de beste fiets daar? Ja
Waren de eerste MotoGP-races spannend? Ook niet
Is de RCV de beste fiets daar? Ja
Is Hodgson een supertalent? Nee
Is Rossi een supertalent? Ja


En ga nou niet lopen drammen en dreinen als een klein kind over wat ik van ducati vind en of ik wel of geen geld heb. Dat weet jij namelijk niet.

flipa.gif
 
als de superbike een ducati optocht is,is dan de 250cc een aprilia optocht????is toch precies etzelfde ofnie??sja ze kiezen de beste motor.
 
Ik begrijp al dat gezeur over die verschillende merken niet.
Natuurlijk is de Ducati de beste fiets in het WSBK
Natuurlijk is de Honda voorlopig nog de beste fiets in de MotoGP
Natuurlijk is de Aprilia de beste fiets in de 250cc
Waarschijnlijk is de Aprilia de beste fiets in de 125cc.
En wat dan nog.
Waarschijnlijk zijn alleen in het WSS de verschillende merken aan elkaar gewaagd.
Mij gaat 't om het racen en niet om de merken. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan