wie gaan er vandaag allemaal weer met de motor

Heb m'n accu aan de druppellader gehangen, hij had vanmiddag te weinig juice om te starten en geen zin om een 650cc 1-pitter al rennend aan te krijgen als ie al een maand of 3 a 4 niets heeft staan doen :')
Morgen dan maar een mooi stuk rijden :]

Ik had gewoon meteen die accu aan de druppellader moeten hangen, maarja... volgend jaar beter.
 
Laatst bewerkt:
mooiweerrijders worden wakker?:+
haphaphap

Dr waren mooiere dagen..

kom net terug uit mn werk op de motor.. zodalij k ff langs mp... spulletjes ophalen
 
Hopelijk gaat het binnenkort eens flink regenen. De wegen zijn echt supergoor van al het strooien en dan nog al die modder van tractors en weet ik veel erbij. Het was vandaag niet echt weer om hem is lekker plat door de bochten te gooien.
 
mooiweerrijders worden wakker?:+
haphaphap

Dr waren mooiere dagen..

kom net terug uit mn werk op de motor.. zodalij k ff langs mp... spulletjes ophalen

Er was een mooier weekend ja... maar toen moest ik ergens anders heen en ben verder de afgelopen weken fysiek niet in staat geweest om te motorrijden. Maar met pekel rijd ik liever niet, maar nu ga ik niet meer wachten ook. Zolang het droog weer is, valt het redelijk mee. En als m'n motor mooi wil blijven had ie maar in de krat moeten blijven staan 10 jaar terug.
 
zo heb mooi even een paar km gemaakt vandaag binnen door was het nog wel even oppassen in de bochten (nieuw banden modder)
morgen weer.
 
Heb m'n accu aan de druppellader gehangen, hij had vanmiddag te weinig juice om te starten en geen zin om een 650cc 1-pitter al rennend aan te krijgen als ie al een maand of 3 a 4 niets heeft staan doen :')
Morgen dan maar een mooi stuk rijden :]

Ik had gewoon meteen die accu aan de druppellader moeten hangen, maarja... volgend jaar beter.

eeeeh ik weet het niet zeker maar volgens mij krijg je je accu niet opgeladen met een druppellader, omdat een druppellader volgens mij er alleen voor zorgt dat je volle accu
op spanning blijft gedurende de periode dat je niet rijd, maar als je motor niet wil starten omdat de spanning te laag is dan denk ik niet dat je deze met een druppellader opgeladen krijgt! ;) ;)

Schravelzak heeft zijn druppellader vanmiddag verwijderd, fiets gepoetst, ketting gesmeerd, bandjes op spanning en is er morgen weer helemaal klaar voor..... :P :] :P :] :P :] :P :] :] :] :]
 
eeeeh ik weet het niet zeker maar volgens mij krijg je je accu niet opgeladen met een druppellader, omdat een druppellader volgens mij er alleen voor zorgt dat je volle accu
op spanning blijft gedurende de periode dat je niet rijd, maar als je motor niet wil starten omdat de spanning te laag is dan denk ik niet dat je deze met een druppellader opgeladen krijgt! ;) ;)

Schravelzak heeft zijn druppellader vanmiddag verwijderd, fiets gepoetst, ketting gesmeerd, bandjes op spanning en is er morgen weer helemaal klaar voor..... :P :] :P :] :P :] :P :] :] :] :]


OMG :o
 
Vandaag 176km op de teller gezet.

Mijn winterproject is af. Bak is gerepeareerd en dus gaan met die banaan en alles lijkt ok te zijn. Alleen de ketting is niet zo goed meer.

Hier een ronde bij de plaatselijke motorboeren gemaakt en ze komen gem. uit op 155 euro voor een komplete set en een uurtje werk.

Er moeten toch goedkopere alternatieven zijn??
 
Laatst bewerkt:
. Het was vandaag niet echt weer om hem is lekker plat door de bochten te gooien.
hmmm, hierzo was het niet volop zon maar zeker meer dan goed om lekker te sturen.
kd's en zelfs steppie schraap meerdere keren mee gemaakt vandaag zonder op 1 bepaald stukkie rondjes te doen.

Dus ik vond het mooi stuur weer.
 
eeeeh ik weet het niet zeker maar volgens mij krijg je je accu niet opgeladen met een druppellader, omdat een druppellader volgens mij er alleen voor zorgt dat je volle accu
op spanning blijft gedurende de periode dat je niet rijd, maar als je motor niet wil starten omdat de spanning te laag is dan denk ik niet dat je deze met een druppellader opgeladen krijgt! ;) ;)

Schravelzak heeft zijn druppellader vanmiddag verwijderd, fiets gepoetst, ketting gesmeerd, bandjes op spanning en is er morgen weer helemaal klaar voor..... :P :] :P :] :P :] :P :] :] :] :]

Dan mag jij mij uitleggen waarom ie na +/- 24u druppelen vandaag in 1x startte na 4 maanden stilstaan. Veel motoren hebben moeite om na 4 maanden wakker gemaakt te worden met 1 druk op de knop, maar die van mij wilde meteen aan.

Een druppellader is dus een gewone acculader en zit de accu vol, dan houd ie de spanning bij door te druppelen.



@ Fred kroket;
De echte zomersletten komen pas na 1 maart. Nu mogen die motoren nog niet de weg op })
 
Laatst bewerkt:
Een van de vele, maar deze uit 2008 topic maar gekozen:
maar het mooie weer was er weer dus VX uit de schuur getrokken, even de hulp van de autoaccu erbij (ondanks druppellader toch niet willen aanslaan) en even lekker tochtje gemaakt, een couriermannetje in busje wilde me wel van de weg rijden maar ik was sneller, kreeg nog wel een "vinger" na, beetje overspannen van het warme weer zeker :]
 
Laatst bewerkt:
Mijn VX rijdt bijna het hele jaar door :]
Alleen ff stil gestaan toen er sneeuw lag en als het te glad was om te rijden.

Helaas lijkt het volgende week weer winter te worden met sneeuwval :(
 
Helaas lijkt het volgende week weer winter te worden met sneeuwval :(


Gelukkig wel. Ik ben nu al helemaal flauw van alle mooiweer rijders die veel te uitbundig zwaaien, in de weg rijden in een mooie bocht, voor me plakken in de file en zich misdragen op de weg "omdat het weer mooi weer is".
 
Ik kan nog niet rijden wacht op mijn onderdelen wel heel zuur met dit weer. Allemaal motoren op de weg en ik moet met het koekblik
 
Terug
Bovenaan Onderaan