Wie gaat er mee klaverblad racen?

Hij is niet nieuw, okee, maar er zijn twee soorten motorrijders:
Zij die al gevallen zijn, en zij die nog gaan vallen.
Die twee groepen demonstreren wel een zeer verschillende rijstijl...
Ik wil niet moraliseren hoor, ik zal zelf ook nog wel eens vallen...
Maar godverdomme wat is het asfalt hard...
 
MMhhwwooaaoahh....ik vond dit meer een filmpje om naar aanleiding hiervan nog even over je eigen veiligheid na te denken, zo "aan het begin van het seizoen" en vandaar dat hij openbleef *D

Maar goed, modden is mensenwerk, met verschillende inzichten en meningen.

Als je dan toch de overeenkomsten daarin wil zien...zou je kunnen zeggen dat sommige agenten perse wel en sommigen niet schrijven voor een wheely ...?? ;)

Dat komt omdat die mensen nog ''de zomer van afgelopen jaar'' in de kop hebben zitten. Toen kon ik ook met die snelheid doorheen....Bla Bla Bla.....

Das wat ik vaak heb gehoord op de zaak.
 
Heerlijk hoe simpel je het probleem veroorzaakt door de motorrijder uiteindelijk bij de golfrijder weet te leggen. Eerst veronderstellen dat hij zit te pitten en daarna veronderstel je dat hij niet remt! De motorkap van de golf duikt toch echt naar beneden, terwijl de bestuurder van de rechterrijbaan naar de linker gaat in een poging de plotseling voor hem schuivende motorrijder te ontwijken.

Vind ik echt knap van je! :} :}

Ja, dat kan wel wezen, maar het blijft een Golf bestuurder! :W

Hij hing waarschijnlijk zover met zijn hoofd naast zijn stoel, dat zijn pet voor zijn ogen zakte _O-
 
golf zat fout, motorrijder kwam van rechts
Golf zat juist, motorrijder maakt een manoeuvre, bij de meeste (zo niet alle) opritten naar een autosnelweg, staat een omgekeerde driehoek, geldig voor die mensen die de autoweg willen oprijden.

maar dit terzijde,
Ik denk dat de golf-bestuurder de motorrijder helemaal niet gezien heeft, omdat de motorrijder over de grond schoof (aan de rechter kant van de golfbestuurder en er zit meestal een passagiersdeur aan die kant)
 
Terug
Bovenaan Onderaan