Wie haalt welke ongein uit. . . . . .

Weet niet of dit eronder valt maar in de zomer op de dijken waar de fietsers 4 breed zijn en jij er niet voorbij kan. Eindelijk is het gaatje daar, rustig er voorbij rijden, koppeling in, kijken in de spiegel en dan een gigantische peut gas geven..

Dit in combinatie met een full akra systeempje eronder doet mij soms toch wel erg deugd hoe mensen ervan kunnen schrikken :)

hehe, doet me denken aan een jaar of wat terug (toen ik nog een brommer had, ja een brom, honda mb5 :P ) ff een stukje rijden omdat hij het eindelijk weer es deed...
kom je van die fietsers tegen. ik erachter rijden omdat ik er niet langs kon, maar dan ook gewoon een tijdje erachter tuffen :] scheur in de uitlaat, geen demperwol oid, koppeling in en dikke dot gas }) :o :o :o
en er dan stug nog een tijdje achter blijven tuffen :] en na een tijdje afslaan *D

goeie ouwe tijd..... nu ben ik weer een fietser '( :P
 
.......mmmmmmmm........ weer xtra geld voor een controle!!! stoer hoor......misschien is dat gastje nu zo pissed dat ie vanavond er een band omheen flikkert *D , (is dit nu tegen het forum- policy??) ;)
 
begin steeds vaker tegen auto's aan te slaan en schoppen die me bijna dood rijden in de file O-) (dan denk ik na afloop ook dat kon eigelijk niet......mij een beetje snijden }) )
 
Ehmmm tsja matige acties...
Ik stond een keer met een jongerenbakkie bij het stoplicht (kadet geloof ik).
Enne ik beetje met me gas spelen, hij erop ingaan.. }) dus ik kijk hem aan en laat heeeel ff de koppeling opkomen en geef flink gas.
Die gast denkt dat het stoplicht op groen staan en knalt vol op z'n gaspedaal, om vervolgens gelijk weer keihard te remmen en halverwege onder het stoplicht te staan. *D
Toen ging ie op groen en reed ik rustig weg
 
haha, goeie actie Wolf...

Van het weekend heb ik ook nog kunnen lachen om zo'n golfrijder. Sta ik in Almere voor het verkeerslicht richting de Cinemadreef. Ik sta op de linkerstrook om af te slaan, komt er rechts naast mij zo'n gti/vr6 staan. Tja aangezien mijn open-yoshi-pijp aardig wat gromt als ie stationair draait. Zal dat mannetje wel gedacht hebben dat ik maar meteen een wedstrijdje wil doen.
Niet dus, ligt gaat op groen en ik trek gewoon rustig op de bocht om. En aangezien ik de binnenbocht heb hoef ik geen moeite te doen om die bak bij te houden. Maar daar gaat meneer met een rotgang mij aan de buitenkant voorbij. Totdat ie over een aantal heuvels heen moet.... KLANG! vol zijn dubbel uitlaatpijpen over de grond heen en de vonken vliegen mij tegemoet! Haha, wat een sukkel dacht ik nog bij mezelf en ik kon die dikke grijns op mijn gezicht al niet meer bedwingen.

En even verderop reedt ik em al hoofschuddend voorbij... Maar hij keek strak voor zich uit (waarschijnlijk met het schaamrood op zijn kaken) :+
 
Zijn ook wel leuke dingen te bedenken hoor! Reden vorig jaar na een tochtje terug naar de verzamelplaats, wat in het centrum van Assen lag. Een collega van mij reed op een 1 cilinder chopper.
Toen we er bijna waren, liepen er 2 mensen op de stoep. Net voor we hen passeerden, deed hij de motor uit via de noodstop, en liet hem daarna "knallen". Ging echter een beetje harder dan gepland, en zelfs ik schrok me rot!. Gevolg: De 2 voetgangers schrokken nog meer, en lieten zich op de grond vallen met de handen over hun hoofd :} :} :} .

heeft dan welliswaar niets met bovenstaande te maken, maar vond het wel "leuke ongein" :+
 
Zijn ook wel leuke dingen te bedenken hoor! Reden vorig jaar na een tochtje terug naar de verzamelplaats, wat in het centrum van Assen lag. Een collega van mij reed op een 1 cilinder chopper.
Toen we er bijna waren, liepen er 2 mensen op de stoep. Net voor we hen passeerden, deed hij de motor uit via de noodstop, en liet hem daarna "knallen". Ging echter een beetje harder dan gepland, en zelfs ik schrok me rot!. Gevolg: De 2 voetgangers schrokken nog meer, en lieten zich op de grond vallen met de handen over hun hoofd :} :} :} .

heeft dan welliswaar niets met bovenstaande te maken, maar vond het wel "leuke ongein" :+

ROFLMFAO
 
Je kent ze wel van die momenten!! als je op de motor zit........ dat je denkt: hmm dat mocht/kon/was-niet-verantwoord wat ik daar net deed en dus mag dat eigenlijk niet wat ik daar deed... maar het was wel erg leuk })


Deel ze met ons en laat ons genieten.....


............. we zijn niet allemaal en altijd een heilig boontje, toch?


Goed voorbeeld doet goed volgen



Ik zal voorzichtig beginnen om de gemoederen nog wat rustig te houden....


Afgelopen zondag was het top weer!!! Bike gepakt en rijden.......sta halverwege de rit stil voor een stoplicht op de linker baan, naast een aso-golfie-afdeling-boem-boem-vroooam-boem-boem-bestuurd-door-petdrager. Het licht springt op groen en ik rij weg...heel relaxt. Gozertje naast mij vond het geinig om te proberen mij eruit te rijden |( |( ....jammer voor hem..ff gaskraan open en weg ben je. Volgende stoplicht zet hij hem links naast mij neer. Licht op groen en dan ff gas geven. Gozertje denkt mij bij te kunnen houden en zweept zijn blikkie jankend naar zijn top qua toeren. Lachend kijk ik naast mij en geef iets gas bij. Dan schiet mij te binnen dat er verderop een flitskassie staat(klereding bracht mij op een "goed" idee }) )Ff kijken of de koekblik bestuurder onbekend of onnozel is (of een combinatie). je mag er 70 en we tipten honderd... naast elkaar (geef hem de hoop, ff gas terug dus)... vlak voor dat kassie vol in de ankers en hopen dat er wat in zit.....FLITS..... Gebeden verhoord!!!!!!!!!!!!! O-) ZAAAAAALLLIG! })
eerste afslag rechts en met voldaan gevoel verder :] ...feeest
:} }) :}
 
K'was een keer met mn zitje achter op mn bike (zeerzeldzaam dat ik
met zitje rijdt), zat er zo'n auto voor suffen, zat in zn achteruikijk
speigel te loeren naar mn motor (was een beetje aant slingeren :P )

Kreeg in eens de kriebels, dus ik ff flink wat afstand en dan volgas dr
voorbij en vlak voor dat ik er voorbij sjeezde ging ik dus op mn achter-
zitje ziten en keek hem ff recht in zn bek aan *D Was echt kicken, maar
best wel stomme/gevaarlijke actie |( Dat was trouwens een van de weinige
RRRamonActies want daarna zat ik wel met trillende handjes aan het stuur.
Was dus ééns maar nooit meer })
 
Hehe was niet mijn bedoeling om ff te laten zien hoe stoer ik was.....

... ben me bewust dat het niet netjes/juist etc. etc. is.


Ik rijd over het algemeen erg netjes (te hard rijden niet meegerekend) en toch kwam ik in de verleiding. ik vroeg me af of er meer waren/zijn..

Doet me goed dat er ook nog mensen zijn die het veroordelen.....terecht!
 
heb een keer een tijdje achter een auto aangereden en had net mijn open leo eronder })

een beetje het gas los laten en zorgen dat er flink ruimte tussen de auto voor me en mij was.
terug schakelen, vol het gas erop en op het moment dat de auto een tunneltje inrijdt er voorbij scheuren en de motor in de begrenser sloeg op het moment dat ik er naast/voorbij reedt }) }) })

die moet wel enorm geschrokken zijn O-)
 
Wat denk je van een leuke burnout maken bij t stoplicht, en dan vlak voor een witte auto! }) Moeilijk wassen hoor met t rubber gesmolten in je motorkap! hehehe
 
ik was ooit een poosje gelukkig met een simca matra baghera tot die schoonheid zelfs op de snelweg hoorbaar begon te kraken in zijn voegen,het was achteraf een miskoop en een bonk roest onder het polyester,ik kreeg toen bij een auto/motor handelaar een xs1100 in het vizier bij van der pelt dacht ik die gelijk voor het uiterlijk van mijn inruil viel,klein bedragje bijbetaald,en kon gelijk met de yamaha naar huis,blij verlost te zijn van alle roest,want roesten doen ze die matra's :X
 
:} :}

Altijd lachen met die Golf GTI bennie's :+
Ik wordt haast nooit door een koekblik uitgedaagd maar als ik door iemand in een koekblik wordt uigedaagd dan is dat wel zo'n gaste met dikke to fast to furious stcikers op z'n voorruitje geplakt die dan naastje gaat staan en dan lopen gassen.. :+ Volgemij zijn die lui gewoon echt dom. maar het blijft leuk
 
Tsja, heb het in dat Mercedes topic ook al gezegd geloof ik. Maar blijf het een k*t actie vinden. Ben cker niet heilig wat betreft weg gedrag maar anderen een boete aansmeren nee. Ik ben diegene die altijd als een idioot zit te zwaaien als ze weer eens ergens staan te flitsen. En als ik met de truck eens ergens rij en zie een kast en achter me een auto die er duidelijk langs wil. zorg ik er zelfs voor dat ie niet te hard rijd. Zo wat ben ik aardig.... O-)

Een achterlijke actie van mezelf post ik wel ff op een normaal tijdstip.
 
koop nooit een motor van mij over,ik had een honda 750f1 met kleppen die nogal lawaaierig waren,heb toen maar alle speling er nagenoeg uitgestelt en hem zo wel kunnen verkopen,of een ander geval een cb400n met kapot bigend er hup een andere krukas ingelegd zonder de krukaslagers goed te meten/te vernieuwen en zo verkocht,dan nog een exemplaar met versleten koppelingsplaten,heb de veren uitgerekt door er een te dikke ronde staaf in de windingen te drukken en er ook nog wat ringetjes bovenop te plaatsen,vervolgens kreeg ik dus weer genoeg druk op de platen en kon de motor een proefrit doorstaan! en het was weer een verkoop succes. :+
ik ben niet slecht maar lui :Z
 
koop nooit een motor van mij over,ik had een honda 750f1 met kleppen die nogal lawaaierig waren,heb toen maar alle speling er nagenoeg uitgestelt en hem zo wel kunnen verkopen,of een ander geval een cb400n met kapot bigend er hup een andere krukas ingelegd zonder de krukaslagers goed te meten/te vernieuwen en zo verkocht,dan nog een exemplaar met versleten koppelingsplaten,heb de veren uitgerekt door er een te dikke ronde staaf in de windingen te drukken en er ook nog wat ringetjes bovenop te plaatsen,vervolgens kreeg ik dus weer genoeg druk op de platen en kon de motor een proefrit doorstaan! en het was weer een verkoop succes. :+
ik ben niet slecht maar lui :Z

Nee je bent slecht B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan