Wie heeft er een lasershield op de motor

Mikethebike

Die hard MF'er
5 sep 2003
316
0
Jistrum
Nu heb ik onlangs een stinger op de motor geplaatst, althans ik ben er nog druk mee bezig. Maar om de protectie tegen K. Spee en consorten compleet te maken moet er eigenlijk ook nog een lasershield op. Ik bedoel daarmee een actief schild wat laser uitzendt. Nu heb ik via www.flitsservice.nl een heel mooi lasershield gevonden die uitstekend uit de test kwam zie ook: Flitsservice.nl: Lasercontroles, wat doe je er tegen?

De laser pro park is een parkeersensor met als vervelend neveneffect dat je niet (be)(ge)laserd kan worden door de politie gedurende 8 seconde. Tijdens de meting gaat er een alarm af en heb je dus 8 seconde de tijd om te remmen.
Zie ook www.laserpropark.nl over dit geweldige product.

Is dit product legaal? Wie heeft hier ervaring mee? Wie heeft nog een goeie tweedehands liggen voor weinig.
 
het is gewoon een parkeerhulp, voor de auto kun je nog een "smoes" gebruiken, maar voor een motor, een parkeerhulp?
 
Uitgebreide info:
Flitsservice.nl: Lasercontroles, wat doe je er tegen?

Vooral aan het einde staat een stukje dat in dezen relevant is:

Het spreekt voor zich dat het opzettelijk jammen van een lasergun strafbaar is. Maar een laserapparaat dat als bijwerking heeft dat het kan storen, dat is dan dikke pech voor de politie. Als de Officier van Justitie kan bewijzen dat je opzettelijk stoorde, heb je een flinke boete, inbeslagname en een strafblad aan je broek. Wees hier dus voorzichtig mee.

In het geval van een motor lijkt het me sterk dat je aannemelijk kunt maken dat je 'm voor parkeren gebruikt...
 
Ach, als ze je pakken met die radardetector ben je toch al de sigaar. Dan net zo goed all the way gaan.
 
wat je kunt doen (en dit werkt echt) is alles rondom je kentekenplaat verchromen. Hoe meer chroom hoe meer licht er teruggekaatst wordt hoe meer de foto overbelicht raakt. das een stuk makkelijker en legaal :)
 
stond er toch ook 1 bij voor open van garage deuren? (temisnte wat ik zo snel las)
lijkte me logiesch dat je die wel op je motor plaatst als je een mooi weer rijdertje bent :P
anders kan je hem niet snel droog zetten ;)
 
Heb m'n motor in de huiskamer te staan daar ik geen garage or whatsoever heb.
En tis mooier dan zo'n stom schilderij aan de muur.
En het ruikt ook nog lekker naar benzine. hoef je ook niet zo'n luchtverfrisser meer.

zal binnenkort wel ff fotootje posten
 
Laatst bewerkt:
Nu heb ik onlangs een stinger op de motor geplaatst, althans ik ben er nog druk mee bezig. Maar om de protectie tegen K. Spee en consorten compleet te maken moet er eigenlijk ook nog een lasershield op. Ik bedoel daarmee een actief schild wat laser uitzendt. Nu heb ik via www.flitsservice.nl een heel mooi lasershield gevonden die uitstekend uit de test kwam zie ook: Flitsservice.nl: Lasercontroles, wat doe je er tegen?

De laser pro park is een parkeersensor met als vervelend neveneffect dat je niet (be)(ge)laserd kan worden door de politie gedurende 8 seconde. Tijdens de meting gaat er een alarm af en heb je dus 8 seconde de tijd om te remmen.
Zie ook www.laserpropark.nl over dit geweldige product.

Is dit product legaal? Wie heeft hier ervaring mee? Wie heeft nog een goeie tweedehands liggen voor weinig.


_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

kansloos

hoeveel wil je uitgeven om geen bon te krijgen, ik ken genoeg mensen die al jaren boete vrij rijden en ook altijd over de max heen gaan.

vergeet geen CD naast je kenteken te plakken voor het flits effect :Y

btw: als jij een laserjam ding hebt krijgt de bedienaar te zien "ERROR" en wordt je staande gehouden en gaan ze eens even kijken hoe dat komt dus suc6
 
Je kan slecht een instelbare tijd niet worden gelaserd jongen, de tijd is in te stellen van max 8 seconde tot 0 seconde die 8 seconde max is om te voorkomen dat de laserdiode van het apparaaat te heet wordt.

Dus de diender kan je na enkele secondes wel laseren. en zal je wss. niet staaande houden. Hij laserd je nadat je heb geremd. :9~
 
Je kan slecht een instelbare tijd niet worden gelaserd jongen, de tijd is in te stellen van max 8 seconde tot 0 seconde die 8 seconde max is om te voorkomen dat de laserdiode van het apparaaat te heet wordt.

Dus de diender kan je na enkele secondes wel laseren. en zal je wss. niet staaande houden. Hij laserd je nadat je heb geremd. :9~~

heb je je wekker wel gezet, je zit zover in dromenland :W
 
Alle moraalridders en aanverwante artikelen ten spijt;

Het gaat natuurlijk niet alleen om het ontlopen van een bonnetje he?

Rijbewijs kwijt omdat je eens flink doortrekt met inhalen etc. DAT wil je voorkomen.

Het is toch te zot voor woorden dat je in Nederland continu je tellertje in de gaten moet houden. Kom op zeg. En de standaardopmerkingen "billen, blaren etc" jaja. Natuurlijk.
Maar de snelheidslimieten zijn gewoon WILLEKEURIG gekozen hoor. Bijna alle 80 km/u weggetjes worden omgeklust naar 60 km/u met een inhaalverbod. DAAAG B-weggetjes...

Sorry hoor, maar volgens mij trekt iedereen de motor wel eens lekker de bocht uit en ziet 120 verschijnen op de display. Als dat op zo'n weggetje is kun je dus gewoon strak je rijbewijs inleveren. Lekker dan.

Ik vind de manier waarop snelheidsbeperkingen worden gehandhaafd ZO kinderachtig dat ik werkelijk op iedere manier de flitsmannen (alhoewel dat laatste -mannen- niet echt van toepassing is) dwars zou willen zitten. Alleen vind ik stingers en dat soort ongein wel erg duur en probeer me daarom een beetje te gedragen in Nederland.

Boetes ok. Maar innemen van rijbewijs slechts vanwege te hard rijden? Kansloos. Je grijpt nogal in in iemands priveleven.
Ja te hard rijden is een keuze etc etc etc. Maar kom op zeg, met die playmobiel snelheidslimieten die we ondertussen hebben kan ik me niet voorstellen dat je NIET te hard rijdt.
Zelfs de grens van 30 km/.u te hard die iik voor mezelf probeer aan te houden levert nog kruipsnelheden op....

Kansloos kansloos kansloos.
 
Je kan slecht een instelbare tijd niet worden gelaserd jongen, de tijd is in te stellen van max 8 seconde tot 0 seconde die 8 seconde max is om te voorkomen dat de laserdiode van het apparaaat te heet wordt.

Dus de diender kan je na enkele secondes wel laseren. en zal je wss. niet staaande houden. Hij laserd je nadat je heb geremd. :9~~

Als je hand stabiel genoeg is en je vinger snel genoeg kun je wel 3 metingen per seconden doen.

Instelbare tijd is ook grote onzin, je kan gewoon doorlaseren.
 
Alle moraalridders en aanverwante artikelen ten spijt;

Het gaat natuurlijk niet alleen om het ontlopen van een bonnetje he?

Rijbewijs kwijt omdat je eens flink doortrekt met inhalen etc. DAT wil je voorkomen.

Het is toch te zot voor woorden dat je in Nederland continu je tellertje in de gaten moet houden. Kom op zeg. En de standaardopmerkingen "billen, blaren etc" jaja. Natuurlijk.
Maar de snelheidslimieten zijn gewoon WILLEKEURIG gekozen hoor. Bijna alle 80 km/u weggetjes worden omgeklust naar 60 km/u met een inhaalverbod. DAAAG B-weggetjes...

Sorry hoor, maar volgens mij trekt iedereen de motor wel eens lekker de bocht uit en ziet 120 verschijnen op de display. Als dat op zo'n weggetje is kun je dus gewoon strak je rijbewijs inleveren. Lekker dan.

Ik vind de manier waarop snelheidsbeperkingen worden gehandhaafd ZO kinderachtig dat ik werkelijk op iedere manier de flitsmannen (alhoewel dat laatste -mannen- niet echt van toepassing is) dwars zou willen zitten. Alleen vind ik stingers en dat soort ongein wel erg duur en probeer me daarom een beetje te gedragen in Nederland.

Boetes ok. Maar innemen van rijbewijs slechts vanwege te hard rijden? Kansloos. Je grijpt nogal in in iemands priveleven.
Ja te hard rijden is een keuze etc etc etc. Maar kom op zeg, met die playmobiel snelheidslimieten die we ondertussen hebben kan ik me niet voorstellen dat je NIET te hard rijdt.
Zelfs de grens van 30 km/.u te hard die iik voor mezelf probeer aan te houden levert nog kruipsnelheden op....

Kansloos kansloos kansloos.

Kan, maar daar ging het in dit topic niet over.
Genoeg anderen die daar wel over gaan, hou je bij het onderwerp aub.
 
Heb m'n motor in de huiskamer te staan daar ik geen garage or whatsoever heb.
En tis mooier dan zo'n stom schilderij aan de muur.
En het ruikt ook nog lekker naar benzine. hoef je ook niet zo'n luchtverfrisser meer.

zal binnenkort wel ff fotootje posten

:} :) :}





wat je kunt doen (en dit werkt echt) is alles rondom je kentekenplaat verchromen. Hoe meer chroom hoe meer licht er teruggekaatst wordt hoe meer de foto overbelicht raakt. das een stuk makkelijker en legaal :)

"vroeger".... heeeeeel erg vroeger misschien, toen er nog gewoon licht werd gebruikt op gewone filmrolletjes.

Tegenwoordig rij je gewoon voor lul met dat soort dingen.
 
Als je hand stabiel genoeg is en je vinger snel genoeg kun je wel 3 metingen per seconden doen.

Instelbare tijd is ook grote onzin, je kan gewoon doorlaseren.

De laserdiode van het LASERSHIELD wordt te warm na acht seconden. Niet die van het laserpistool (of hoe noem je zo'n ding).
 
Laseren, dat doet het incassobureau toch aan de voorkant? En als ik 1 van de postings van Baksteen herinner, richten ze op de lens reflector (idd zoals Kofferrek hieronder schrijft) van je voorlicht, omdat dat zo gemakkelijk laserstralen weerkaatst.

(rondrijden met LED verlichting aan de voorkant is dan misschien een te overwegen optie, ik weet ook niet hoe het zit met xenonverlichting, daar is de lens ook vrij klein)
 
Laatst bewerkt:
laserpistolen hebben een bereik van 900 meter. Knappe jongen die op die afstand uit het handje de reflector van je koplamp weet te raken. Ik ben dus bang dat de rest van je motor ook voldoende reflecteert om een meting te doen ;)
 
Bovendien denk ik dat het probleem van TS meer ligt in zijn opvallendheid op de weg en daardoor door dienders gevolgd wordt, dan het geflitst worden (tenzij hij natuurlijk een voorwaardelijk op zijn naam heeft.) Hou je gewoon iets meer in. tot 50km/u hoeft je je rijbewijs niet te kosten ;)
 
Alle moraalridders en aanverwante artikelen ten spijt;

Het gaat natuurlijk niet alleen om het ontlopen van een bonnetje he?

Rijbewijs kwijt omdat je eens flink doortrekt met inhalen etc. DAT wil je voorkomen.

Het is toch te zot voor woorden dat je in Nederland continu je tellertje in de gaten moet houden. Kom op zeg. En de standaardopmerkingen "billen, blaren etc" jaja. Natuurlijk.
Maar de snelheidslimieten zijn gewoon WILLEKEURIG gekozen hoor. Bijna alle 80 km/u weggetjes worden omgeklust naar 60 km/u met een inhaalverbod. DAAAG B-weggetjes...

Sorry hoor, maar volgens mij trekt iedereen de motor wel eens lekker de bocht uit en ziet 120 verschijnen op de display. Als dat op zo'n weggetje is kun je dus gewoon strak je rijbewijs inleveren. Lekker dan.

Ik vind de manier waarop snelheidsbeperkingen worden gehandhaafd ZO kinderachtig dat ik werkelijk op iedere manier de flitsmannen (alhoewel dat laatste -mannen- niet echt van toepassing is) dwars zou willen zitten. Alleen vind ik stingers en dat soort ongein wel erg duur en probeer me daarom een beetje te gedragen in Nederland.

Boetes ok. Maar innemen van rijbewijs slechts vanwege te hard rijden? Kansloos. Je grijpt nogal in in iemands priveleven.
Ja te hard rijden is een keuze etc etc etc. Maar kom op zeg, met die playmobiel snelheidslimieten die we ondertussen hebben kan ik me niet voorstellen dat je NIET te hard rijdt.
Zelfs de grens van 30 km/.u te hard die iik voor mezelf probeer aan te houden levert nog kruipsnelheden op....

Kansloos kansloos kansloos.

_O- _O- _O- wat een mannetje




De TS wil niet nog een keer zijn rijbewijs kwijt zijn dus gaat ie maar voor de optie om zijn kenteken of gehele motorfiets inleveren, tis maar net wat je liever wil.

ff voor mijn beeld vorming: Wanneer treed een lasershield in werken, op het moment dat ie gelaserd wordt of constant? 1e lijkt mij al vrij moeilijk omdat wat baksteen al aangaf 3 metingen per seconde is mogelijk, 2e optie zit je weer met die 8sec en het te heet worden van die diode van het shield.

mijn mening is, bespaar je zelf een hoop tijd en stress en geld door gewoon beter op te letten als je het gas open slingerd
 
_O- _O- _O- wat een mannetje




De TS wil niet nog een keer zijn rijbewijs kwijt zijn dus gaat ie maar voor de optie om zijn kenteken of gehele motorfiets inleveren, tis maar net wat je liever wil.

ff voor mijn beeld vorming: Wanneer treed een lasershield in werken, op het moment dat ie gelaserd wordt of constant? 1e lijkt mij al vrij moeilijk omdat wat baksteen al aangaf 3 metingen per seconde is mogelijk, 2e optie zit je weer met die 8sec en het te heet worden van die diode van het shield.

mijn mening is, bespaar je zelf een hoop tijd en stress en geld door gewoon beter op te letten als je het gas open slingerd


Of zet een actie op, snelheidsbeperkingen omhoog, straffen omlaag.
 
wel de straffen voor weggebruikers, de straffen van criminelen omhoog, want nu lijkt het nog op een omgekeerde wereld
 
Je kan slecht een instelbare tijd niet worden gelaserd jongen, de tijd is in te stellen van max 8 seconde tot 0 seconde die 8 seconde max is om te voorkomen dat de laserdiode van het apparaaat te heet wordt.

Dus de diender kan je na enkele secondes wel laseren. en zal je wss. niet staaande houden. Hij laserd je nadat je heb geremd. :9~~
Ik heb jou andere topic ook gelezen.

Moet je toch ten sterkste afraden om iets van detectieapparatuur te monteren.
Heb op de motor nog nooit een boete gekregen wegens te snel rijden, terwijl ik dat toch regelmatig doe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan