In navolging van een goed voorbeeld: wat hebben we allemaal al gedaan aan onze brikkies
wilde ik ook goed volgen!
Vraag is dus wel duidelijk dacht ik?
Welke \"verbeteringen\", wijzigingen, modificaties e.d. heeft men aan zijn/haar brommert gedaan?
\'T zal vast niet het eerste topic hierover zijn? maar kan er geen vinden die hier ook expliciet over gaat!
Dus:
Vertel!
Zal zelf ff knippen/plakken, is dat ook duidelijk
Komptie! :
Frame: Zwart geanodiseerd (+ achterbrug uiteraard)
Voorvork: Cpl binnenwerk vervangen door WP-spul + montage van een WP-stuurdemper!
Achterpoot: WP-race.
Wielen: Marchesini magnesium velgen.
Blok: standaard; nóg wel, heb ander blok liggen
Tank: Vervangen door carbon/kevlar exemplaar.
Kuip+ spatborden: Vervangen door carbon/kevlar resp. carbon.
Afdekkapjes: ook carbon.
Carburatie: Dynokit met K&N filter
Uitlaat: Arrow race-systeem met eigenbouw demper.
Ketting+tandwielen: Vervangen door 520 ketting + alu achtertandwiel.
3 kilo stalen bevestigingsbouten/schroeven+moeren vervangen door P60/65 aluminium
Remmen voor: standaard (wel stalen leidingen)
Remmen achter: eigenbouw remschijfje met Brembo-klauwtje
Rem/schakelset: Vervangen door eigenbouw carbonbrackets en alu steuntjes.
Rest: standaard.
Resultaat: Rijklaargewicht 176 kg (met volle tank)
Extra\'s : Datatool alarm en Sigma 800 teller.
o ja, ook voor de gelegenheden: Renntech bagagerekje!
wilde ik ook goed volgen!
Vraag is dus wel duidelijk dacht ik?
Welke \"verbeteringen\", wijzigingen, modificaties e.d. heeft men aan zijn/haar brommert gedaan?
\'T zal vast niet het eerste topic hierover zijn? maar kan er geen vinden die hier ook expliciet over gaat!
Dus:
Vertel!
Zal zelf ff knippen/plakken, is dat ook duidelijk
Komptie! :
Frame: Zwart geanodiseerd (+ achterbrug uiteraard)
Voorvork: Cpl binnenwerk vervangen door WP-spul + montage van een WP-stuurdemper!
Achterpoot: WP-race.
Wielen: Marchesini magnesium velgen.
Blok: standaard; nóg wel, heb ander blok liggen
Tank: Vervangen door carbon/kevlar exemplaar.
Kuip+ spatborden: Vervangen door carbon/kevlar resp. carbon.
Afdekkapjes: ook carbon.
Carburatie: Dynokit met K&N filter
Uitlaat: Arrow race-systeem met eigenbouw demper.
Ketting+tandwielen: Vervangen door 520 ketting + alu achtertandwiel.
3 kilo stalen bevestigingsbouten/schroeven+moeren vervangen door P60/65 aluminium
Remmen voor: standaard (wel stalen leidingen)
Remmen achter: eigenbouw remschijfje met Brembo-klauwtje
Rem/schakelset: Vervangen door eigenbouw carbonbrackets en alu steuntjes.
Rest: standaard.
Resultaat: Rijklaargewicht 176 kg (met volle tank)
Extra\'s : Datatool alarm en Sigma 800 teller.
o ja, ook voor de gelegenheden: Renntech bagagerekje!
Laatst bewerkt: