Wie heeft ervaring met Chang jiang zijklepper?

FF andere zijde van m'n nieuwe vriendin posten, zomaar omdat ik haar erg aantrekkelijk vind :+
full
 
Ik lach me dood, ik reviseeer me de pleuris en jij koopt gewoon een nieuwe :P .

Ben erg benieuwd of ie nou echt ebter is dan die ouwe gebakjes. Slechter kan alvast bijna niet :+ .
 
Ik lach me dood, ik reviseeer me de pleuris en jij koopt gewoon een nieuwe :P .

Ben erg benieuwd of ie nou echt ebter is dan die ouwe gebakjes. Slechter kan alvast bijna niet :+ .

Ralfie ik ben vorige week samen met Heer Flick een M72 gaan ophalen in Eindhoven (lekte erg, met nadruk op erg, veel olie en moest dicht gemaakt worden) Ik zou het span naar Herr Flicks huis rijden.............zou, ja!. Naj de eerste stop voor een stoplicht zet ik de 72-er in z'n 1, een flinke knal, en ja hoor de kardanas hartstikke doormidden..............Toen dacht ik wel ff, een nieuw Chineesje is mischien niet de slechtste keuze (hierbij niet gezegt dat er nooit geen m72 komt..........da's toch de echte. Ben afgelopen week naar motoport Westerhoven geweest, de oude baas (hr. Neutkens) heeft een eigen BMW museum achter de zaak. Ik vroeg of ie een R71 had staan....en jawel, als nieuw en evt ook nog een compleet blok! mooi spul, zijn er nog geen 3000 van geproduceerd! :} Als je daar een keer in de buurt bent zeker gaan kijken is nl. een ontieglijk mooie verzameling.
 
Update; m'n Chineesje is op 29 juni vertrokken uit de haven van Sjanghai!
Nou maar hopen dat de boot niet lekt............
Over 28 dagen arriveerd m'n dessert in de haven van Rotjeknor.
full

whoehoehoe!! Chinese Angels, eng!!
 
Laatst bewerkt:
Ga je er ook zoveel lampjes opzetten?

(Mag je wel je electra gaan aanpassen)

Maar maak maar een mooie fotoraportage van de aankomst en opening.

(en dan liefst een aparte fotograaf die jou gezicht filmt/fotografeerd als jij je krat met motor/stenen open maakt)

btw wat kost zoiets nu ongeveer (liefst incl transport)
 
Hoe ga je dat nou doen met het kenteken.
Ik hoor dat er geen typegoedkeuring voor is en dat die er niet komt ook? '(
 
Ga je er ook zoveel lampjes opzetten?

(Mag je wel je electra gaan aanpassen)

Maar maak maar een mooie fotoraportage van de aankomst en opening.

(en dan liefst een aparte fotograaf die jou gezicht filmt/fotografeerd als jij je krat met motor/stenen open maakt)

btw wat kost zoiets nu ongeveer (liefst incl transport)

Het enige dat ik optisch verander aan de Chang is een windschermpje voor de zijspanbak, voor de rest geen gefriemel. De fotoreportage komt er, reken daar maar op! Gezien de dessert uitvoering zullen het waarschijnlijk geen stenen worden maar woestijnzand (dit zand zet ik dan op dit forum wel te koop).
 
Iedereen die wat heeft te zeggen over chang-jiang moet eerst komen rijden op deze zijspan en dan commentaar leveren. Je moet bewust kiezen voor deze motor als je iets moderns wil rijden moet je een nieuwe fiets kopen. Het is altijd makkelijk iets af te kraken maar je moet niet vergeten dat ondanks de achterhaalde techniek heleboel mens en er heel veel plezier van hebben. Zo dat ben ik kwijt. Kijk ook een op www.chang-jiang.nl gr. Pieter de Haan

(Afbeelding)
Denk aan je hart ;)

Was dat niet dat merk voor mensen die geeneens een Dnepr kunnen betalen? :9 :+
 
Iedereen die wat heeft te zeggen over chang-jiang moet eerst komen rijden op deze zijspan en dan commentaar leveren. Je moet bewust kiezen voor deze motor als je iets moderns wil rijden moet je een nieuwe fiets kopen. Het is altijd makkelijk iets af te kraken maar je moet niet vergeten dat ondanks de achterhaalde techniek heleboel mensen er heel veel plezier mee hebben.
Maar goed je hebt motor rijders en zijspanrijders (Ik bedoel hier niets mee) Kijk ook een op www.chang-jiang.nl gr. Pieter de Haan

(Afbeelding)


Het is de kift, gewoon de kift, mijn beste. 8-)
 
De goede pikorde is M72, Ural, Dnepr en voor de mensen die geeneens een nagel hebben om aan hun gat te .... is daar de CJ :+
zei de man uit jaar "kruik" welke schrikt van alles wat met techniek te maken heeft 8-)

Dus jij gaat over 150 jaar een CJ en over een paar eeuwen, het wonder van techniek :X , een Dnepr bestellen :+

:P
 
Chang yang??? zijn dat geen afgekeurd Dnepr`s?? :?


of zit ik er nu ver naast??0-)


nee hoor mr de Haan, ik plaag maar, je hebt nog dat munitie ksitje en dat wind scherm en dat bagagerek van me gekocht.. :]

Ik zie het als allemaal dezelfde motoren( voor liefhebbers dus)


enne die enge vent met dat sikkie moet je maar met een korrel zou nemen..
en die RELRAT van een bikermouse is niet wijs... :(
 
Ben ik een paar dagen met m'n maat gummen in de Vosges is m'n topic omgedoopt tot Hitkrant :Z

Pieter een mooi machien!
Heb jij in de bagagebak een extra zitje? zie ik dat goed?
ook het bankie in het bakkie is eigenbouw, waarom zo hoog? nekklachten?
 
Laatst bewerkt:
Maar het ging hier over chinese driewielers geloof ik

een man naar m`n hartje. niet alleen russinnen, maar zelfs onze muziekkeus komt overeen.

Ben ik een paar dagen met m'n maat gummen in de Vosges is m'n topic omgedoopt tot Hitkrant

@Ralf beetje topicvervuiling 8-)
@mrQ :}
@Er1win welkom back en alles goed met HF ?
@chang-Jiang mooi masjien :9~ , duurt ff voordat de mijne er zo mooi uit ziet enne don't take it all serious 8-) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan