• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

wie heeft info fighterama

klinkie

Die hard MF'er
Lid geworden
4 aug 2005
Waarderingsscore
0
effe een vraagje aan diegene die al eens eerder naar fighterama is geweest.
ik ga dit jaar ook heen, maar wil graag daar overnachten, maar niet in een hotel.
bij de TT in assen heb je campings, zijn die er ook bij fighterama, waar je je tent, of caravan o.i.d. neer kunt zetten?
wil graag het feest ook mee maken op de zaterdag avond, maar om dan s'nachts nog eens terug te reizen naar assen.
en wat kan ik er eigenlijk van verwachten?
heb de site al gezien. maar is het te vergelijken met een nacht op TT camping
bruins bv?

Ben er al een aantal keren geweest, maar een 'nacht' is mij niet bekend....
Zou wel 's héééél gezellig kunnen zijn.... :Y
Met veel rokend rubber en bier. :9~

SoeF!

Caravan kun je voor die paar uurtjes overal wel kwijt ,je zult op die parkeerplaats niet de enige overnachter zijn,maar als ik me niet vergis
is er op +- 10minuten lopen een hotel ;)

effe een vraagje aan diegene die al eens eerder naar fighterama is geweest.
ik ga dit jaar ook heen, maar wil graag daar overnachten, maar niet in een hotel.
bij de TT in assen heb je campings, zijn die er ook bij fighterama, waar je je tent, of caravan o.i.d. neer kunt zetten?
wil graag het feest ook mee maken op de zaterdag avond, maar om dan s'nachts nog eens terug te reizen naar assen.
en wat kan ik er eigenlijk van verwachten?
heb de site al gezien. maar is het te vergelijken met een nacht op TT camping
bruins bv?

Ben er 4 keer geweest wat ik gezien heb is dat jezelf maar moet redden geloof ik de mannen/vrouwen overnachten in bestelbussen achterin golfjes en wat niet meer heb daar wel gehoord dat de hotels in die gegend praktisch allemaal volgeboekt zijn en op de zaterdag een megaparty met veel rock, drank etc.

Terug
Bovenaan Onderaan