Wie is de Ghostrider?

Dutch Ghostrider

Geblokkeerd account
13 dec 2003
627
0
De Ghostrider van www.ghostridermovie.net is bekend.

Voor je verder leest en zal lezen wie de 'mythe' is even dit. Zeker in Zweden is gewoon bekend wie de persoon 'Ghostrider' is. Op het forum van The Ghostrider is zijn echte naam ook al 2 á 3 keer voorbij gekomen, maar door de moderators verwijdert om begrijpelijke redenen. Handiger had misschien geweest de thread met daarin zijn naam te laten staan en het stilzwijgen op te leggen. Echter ware het niet, dat er in het verleden een poging is ondergaan om met dezelfde Hayabusa uit Goes Wild een wheelierecord te zetten op hoge snelheid dus. Of dit ook daadwerkelijk is gelukt is mij niet bekend. Wel werd mij gezegd, door in deze tekst later bekende wordende contactpersoon uit Zweden dat deze poging op TV is geweest. Deze rijder was op TV te zien en deed zich voor als vriend en manager van The Ghostrider maar bleek The Ghostrider te zijn. Aangezien ik mijn informatie van een van de posters op dat forum heb en mede gezien het feit dat The Ghostrider alleen gestraft kan worden voor zijn 'misdaden' wanneer hij op heterdaad betrapt wordt vond ik het uit dat oogpunt gezien geen probleem om hier de naam te posten.

De echte naam van The Ghostrider is: Patrick Fürstenhoff.

Foto is eventueel op te vragen via: dutchghostrider@hotmail.com

Heb geen serverruimte om een foto te plaatsen. Indien iemand dit wel kan plaatsen op een server. U weet het adres.

Voor de rest nog een fijne avond en op naar 2e kerstdag! :)

Edit: ik kan attachment toevoegen zie ik. Hopen dat hij niet boven de 100kb is anders staat hij er dus niet bij.

Ja hij doet het klik dus rechtsonder Ghost patrick etc.

 
Hij dus:
full
 
Die foto is gewoon van een kerel die op een beurs ff tegen die motor aan is gaan hangen volgens mij :P
 
snap niet waarom jij het nodig vind om iemands naam op het forum te flikkeren :(
maar meschien help dit je waarom hebben artiesten , een artiestennaam ???????.
begind er al wat te dagen :X
 
snap niet waarom jij het nodig vind om iemands naam op het forum te flikkeren :(
maar meschien help dit je waarom hebben artiesten , een artiestennaam ???????.
begind er al wat te dagen :X

Lees mijn posting. Hij is al bekend in Zweden... Ik wil het ook wel weghalen, maar iedereen weet het toch al. Alleen hier in Nederland nog niet. En nogmaals. Ze kunnen hem niks maken zo.
 
Lees mijn posting. Hij is al bekend in Zweden... Ik wil het ook wel weghalen, maar iedereen weet het toch al. Alleen hier in Nederland nog niet. En nogmaals. Ze kunnen hem niks maken zo.
oke sorry .....voor mijn reactie.....komt vast dat ik vandaag al de hele dag binnen zit. k.t kerst
maare volgens mij zit je er een beetje naast , en is dit de ghostrider hi hi hi
full


maar ook ik kan er naast zitten :+ :+
 
oke sorry .....voor mijn reactie.....komt vast dat ik vandaag al de hele dag binnen zit. k.t kerst
maare volgens mij zit je er een beetje naast , en is dit de ghostrider hi hi hi
(Afbeelding)

maar ook ik kan er naast zitten :+ :+

Jaja. Kijk als het iemand uit Nederland was geweest had ik het ook niet gedaan. Ik vind dit net zoiets als dat de Koning van Zimbabwe bekend maak. Iedereen ziet zijn gezicht, maar heeft totaal niets van doen met die vent.

En haal snel die foto van die engerd weg. Die blik op de weg wannabe! :+ :r
 
Nee, jij dan met je lege profiel, meneer de anonymouse |(

Nou helemaal anoniem? Je kan weten, dat ik iets met huizen doe. Getrouwd ben. Niet rijd wie den Ghostrider von Stockholm...

Maar vooral liebe ich zum motorfahren! :P :]

Maar goed met deze info kan je ook niet veel nee! :P
 
Sterke negenpost (niet te verwarren met een negerpost)

Nu weet je dus nog niet of dat ghostrider is (het is "ghostrider"...niet "de ghostrider")
Kan gewoon malle sven zijn van om de hoek die staat te posen bij die busa.

Ik wil nu eindelijk ook eens weten hoe hij zo heeft leren rijden :?
 
Ik wil niet lullig doen??? Het klopt toch dat meneer ghost rider de pijp uit is??? Zo heb ik het van de meeste gehoord...(en was ook te verw8e) Zichzelf kapot gereden met inhalen op vrachtwagen werd mij verteld.

Ben ik de enige of?? Zit ik fout?

Jimmy
 
Terug
Bovenaan Onderaan