tja het zijn uiteraard gevoelige aparaatjes.
die verhalen heb ik al eens gelezen maar ik zie nooit met welke brandstof er is gereden, welke squish de cilinder heeft, olie afstelling veranderd?, carb goed afgesteld? cilinder wel met goede nm aangedraaid? goede hittegraad bougie? ect ect.
Het is nou eenmaal niet eropschroeven en gaan met die banaan ik denk persoonlijk als iedereen er tijd voor genomen had en de kennis ervoor had er een stuk minder polini's gesneuveld waren.
raar dat ik er 2400km zonder problemen mee rondrij dan.
2400 al????
Dat neemt al mijn twijfles weg... ik ga morgen direct een 160cc polini kopen!
Mijn zxr heeft ruim 110000km gereden zonder groot onderhoud als kleppen stellen ed, alleen af en toe nieuwe olie, en gebruik hem verder niet op een erg lieve manier... Damn 2400, dat is wat ik vorige zomer een keertje in 4 dagen gereden heb!
@TS, je weet dat je motor daarna veel te veel vermogen heeft (zeker bij dat gewicht) om nog onder de 25kw regel te vallen he?
jongens dus als ik het goed begrijp heeft het totaal geen zin om zo'n 160cc kit eronder te gooien.
Maar toch wil ik het wel alleen jah niemand die ik ken die er handig mee is, en een dealer is mij veel te duur.
En dat wou je doen door te zeggen dat jij al 2400 hele kilometers zonder vastloper zit?Ik wou alleen ff de onzin uit de wereld helpen dat een 160cc alleen maar vastnaaid.
En dat wou je doen door te zeggen dat jij al 2400 hele kilometers zonder vastloper zit?
En dat wou je doen door te zeggen dat jij al 2400 hele kilometers zonder vastloper zit?
wat liefcylindertjes van 100cc
...
Trouwens, mijn 400cc 4t heeft cylindertjes van 100cc en draaid 14500 toeren. slijtage is verwaarloosbaar. waarom is dat nou zo'n ramp met een 2t?