Wie rijdt er nog? /pekel pic's

427621_10150544748933458_539458457_8908855_464002461_n.jpg


en de xjr staat binnen in onderdelen :] maar we rijden gewoon door :Y
 
ik was om 6 uur sochtend (vandaag) op de weg en ik kreeg de zoutvoorraad van de strooidienst over den koekblik heen :\
 
Ik heb mn motor zo smerig dat al die pekel gewoon aan t vuil blijft hangen. Over een weekje spoel ik alles er weer af en is t wel weer schier. De kou is nog niet zo erg, gladheid vind ik veel vervelender. Gelukkig word t weer alweer wat zachter :]
 
Helaas, hebben ze hier vannacht weer gestrooid. Moet dus nog even geduld hebben.
 
Ding had al te lang niet meer gelopen, dus ff uitgelaten. Was aan 't wachten op een maatje.. en dat veld lag er wel heel verleidelijk bij.

Dus ja, wat doe je dan? PRECIES.

Aan de andere kant een paar rondjes gedraaid en gegleden en dat ging lekker :} . Mjah, en toen zat je vast :') .

vast1.jpg

vast2.jpg


Tot aan de uitlaatbochten :') . Wat een drama om hem er weer uit te krijgen.. ik wist dat het een dom idee was _O- .

Waterleidingspaaltje uit de grond getrokken en toen kregen we 'm er wel een beetje uit.

vast3.jpg


Duurde ff maar 't is gelukt.

vast4.jpg
 
Tot vorige week woensdag gereden. maar op woensdagochtend bleef mijn voornemen hangen. Naar dealer gegaan. Was vocht in remcilinder gekomen, gevolg zuigers gaan dan niet meer geheel terug en rem blijft hangen. Vrijdag door de dealer beide voorremklauwen gedemonteerd schoongemaakt, nieuwe remcupjes en remblokken aangebracht. Kosten 320 euries. Dus vrijdagsmiddags motor weer opgehaald en nu rij ik weer iedere dag. Motor heeft dus voor reparatie even stil gestaan. ;(
 
Ding had al te lang niet meer gelopen, dus ff uitgelaten. Was aan 't wachten op een maatje.. en dat veld lag er wel heel verleidelijk bij.

Dus ja, wat doe je dan? PRECIES.

Aan de andere kant een paar rondjes gedraaid en gegleden en dat ging lekker :} . Mjah, en toen zat je vast :') .

[afbeelding]
[afbeelding]

Tot aan de uitlaatbochten :') . Wat een drama om hem er weer uit te krijgen.. ik wist dat het een dom idee was _O- .

Waterleidingspaaltje uit de grond getrokken en toen kregen we 'm er wel een beetje uit.

[afbeelding]

Duurde ff maar 't is gelukt.

[afbeelding]
(foto's) Toon ons je vastrijders !

*D
 
Terug
Bovenaan Onderaan