Wie rijdt er nog? /pekel pic's

Niet zeuren. Gewoon doorrijden.
Dit was afgelopen dinsdag:



WP_000107.jpg


WP_000105.jpg


WP_000103.jpg
 
tja sleutelbeenbreuken gebeuren idd vaak bij lage snelheden
als je harder rijd is de kans groter dat je schuift of rolt ipv domweg neerploft
Ik reed ook <30km/h toen mijn voorwiel wegschoof (waarschijnlijk lekke band icm gladheid door miezer en blad op de weg)
Klopt ik ging met 200 en had alleen een gekneusde enkel, duim en 6gebroken/gekneusde ribben :+
Motor alleen wat krassen en 2 scheuren in kuipwerk :Y
Maar het scheelt ook veel als je niks tegenkomt in je val.. :X

vanochtend weer heerlijk op de motor, alleen mn kuipwerk ff fiksen, brak een kont deel doormidden met mn hand door de kou -O-
 
Plaatjes niet geschoten vanochtend, -13,9 Celsius in de tuin, VTEC gaf geen "air temperature" meer aan (gaat maar tot -10), maar wel machtig mooi rijden. :]

Ach kou: meer dan extra sokjes, iets dikkkkkerderder handschoenen en een bivakmutsje waren het verschil met +5.


Rijden, daar zijn ze voor gemaakt! :]
 
Plaatjes niet geschoten vanochtend, -13,9 Celsius in de tuin, VTEC gaf geen "air temperature" meer aan (gaat maar tot -10), maar wel machtig mooi rijden. :]

Ach kou: meer dan extra sokjes, iets dikkkkkerderder handschoenen en een bivakmutsje waren het verschil met +5.


Rijden, daar zijn ze voor gemaakt! :]
Je moet die meter van je toch eens nakijken want ik weet uit ervaring dat hij tot -19 gaat ;)
 
Je moet die meter van je toch eens nakijken want ik weet uit ervaring dat hij tot -19 gaat ;)
Mijnes kapt er echt mee vanaf -10, ach, het rijden telt! :]

Vorige week donderdag: op Schiphol (officiele, geijkte thermometer) -7, wees de VTEC -8 aan, stukje verder -9, kort bij huis -10 en toen AIR --

Volgens de Honda Owners Manual (pag. 22) meet de lucht-thermometer van -11 tot +51.

Maar ik heb ook een vtec met 12 V accu, geen 16v. ;)
 
Vorig jaar nog gehad dat hij -17 aangaf en een stukje verder had ik --.
Dat was een stuk waar het altijd een stuk kouder was, hoger gelegen en in een bos waar de wind 's winters precies de weg volgt.
Wel jammer dat het niet iets langer duurde met de afkoeling want ik wilde nog stoppen voor een foto te maken een klein stukje verder waar ik veilig kon stoppen maar -- op de foto zegt ook niets :N
Dit jaar zal ik het niet meer redden omdat het vast alweer opgewarmd is als ik over een paar weken weer mag rijden.
 
Geen pics, wel lekker naar t werk op de tuf, zonder sneeuw op de DR 800 en met sneeuw op de KTM 640 op noppen.. erg leuk om die koekblikken in te halen die maar 25km/u durven met je motor _O-

pics van vorig jaar

17122010882.jpg


19122010892.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vandaag nat maar weer prima te rijden, +4 graden beetje regen en geen gladheid. ik ben weer op me motor gestapt *O* eindelijk.

pekel pic heb ik nie, de pekel is weggeregend :Y
 
Heb mij voorgenomen deze winter te blijven rijden en heb daar een 2e fiets voor aangeschaft.
Hele winter doorgereden 6 dagen in de week. Alleen net die 1e heftige week zat ik in Oostenrijk.
Heb nog wel de eerste sneeuw in Nederland getrotseerd maar de hele vorige week heb ik hem laten staan door de vakantie. Maar vandaag gewoon weer onderweg op de Hawk.
De X11 blijft netjes binnen.

bigscale
 
Nou, de winter is vertrokken en de pekel zo goed als verdwenen. We kunnen dus allemaal weer naar buiten ;)
 
Vandaag heerlijk gereden.. Totaal niet koud en weg was hier zelfs (op sommige plaatsen) droog. Heb er weer van genoten.
 
voor degene die vandaag willen rijden omdat het meeste pekel wel weg gespoeld zal zijn.. er is vanochtend weer bakken met zout op de weg geknikkerd.. mijn auto werd afgespoeld met die zoute zooi, dus helaas moeten we weer wachten op de volgende stort buien (als je niet door pekel wilt vlammen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan