Wie rijdt er nog? /pekel pic's

Vandaag op de motor (K75RT) naar het werk, morgen ook weer. Kou boeit me normaal weinig, ware het niet dat m'n handvatverwarming kapot is en zelfs Rukka Lobsters + onderhandschoenen de tengels bij -10C niet meer dan 15min warm kunnen houden :X

Maar goed, smeltende sneeuw dat opnieuw bevriest is ander verhaal, wat dat betreft wordt morgenavond feest ben ik bang...

Overigens afgelopen vrijdag zelf met de koekblik in de file ((&$^*^%#*%#* 9 fokking uur over A'dam - Brussel gedaan :( ), en temidden van zware sneeuwval en 5-10cm verse sneeuw reed iemand in een rode Pan European vrolijk tussen de file door tussen Nieuwe Meer en Badhoevedorp :}
 
Jup, elke dag woon/werk, om 4u op, en godweethoelaat terug. En plezierritje in het weekend hé.

15.jpg
 
Motor staat zins een schuiver van zondag stil. ;( Gelukkig weinig schade maar met die klinkerbestrating in ons woonwijk is het geen doen meer. Wegen zijn net ijsbanen, kans op schade is nu te groot! Dus staat motor al vier dagen stil. kleding een goed pak van kushitani laarzen van daytona, truitje van cool max, winterhandschoenen en handvat verwarming op hoogste stand is de koude geen probleem maar gladheid daar helpt niets tegen. Mag van mij warm water gaan regen tot de weg schoon is. Even laten drogen en dan mag het weer vriezen. :)
 
Ben er al een aantal malen op uit geweest..

gewoon in het witte landschap beetje KNALLEN op mijn Huski :] :9

maar heb geen picci gemaakt :N

misschien de volgende rit...
 
Net even een rondje gemaakt op mijn DIV-600. Na twee weken stilstaan in één tik lopen.
Wel had ik voor de zekerheid de accu zolang binnen op de druppel-ladert.
Thermo-zooltjes in de laarzen is ook wel een aanrader. :Y
Voor de lol rijdt het nou ook weer niet maar het is aardig te doen.
 
Vanaf vandaag beginnen de lessen op de motorrijschool ook weer gewoon. Ben zelf zaterdag weer aan de beurt, ben benieuwd...
 
Vanaf vandaag beginnen de lessen op de motorrijschool ook weer gewoon. Ben zelf zaterdag weer aan de beurt, ben benieuwd...

Bij mijn rijlessen moest ik met dit weer ook gewoon doorrijden. Sterker nog, hij zocht de wegen tussen de weilanden op, waar niet gestrooid werd. Je leert er wel van rijden, maar voor de eerste keer, zit je wel met de billen geknepen te rijden ;)
 
Ik mag niet ;(
Nee niet van de vriendin maar van de dokter omdat mijn sleutelbeen nog niet helemaal vastgegroeid is -O-
 
ik hoor dooi aanvallen en warm weer (boven de 0) *O*

als de temperatuur op 0 komt zet ik me fiets binnen, als hij ook maar ergens weer boven de 0 komt haal ik hem gelijk weer naar buiten :Y . kan niet wachten tot die zut van de weg is gesmolten. pekel boeit me niet echt dat spoelen we wel weg.

Respect voor de mensen die ik ook afgelopen sneeuw periode heb zien rijden. :]
 
Ik mag niet ;(
Nee niet van de vriendin maar van de dokter omdat mijn sleutelbeen nog niet helemaal vastgegroeid is -O-
Klote voor je.
Wat is er gebeurt?
Ik ben 1nov onderuit gegaan met de XR: sleutelbeen op 2 plaatsen gebroken em ribben gekneusd.
Het heeft tot 3jan geduurd voordat ik weer kon/mocht rijden.
Nu kan en doe ik weer alles met mijn arm, maar ik heb nog regelmatig last van spierpijn en stijfheid.
Ik merk trouwens wel dat ik nu schrik heb gekregen van bochten en gladheid.
Dat zal ook wel even duren voor dat bochtengevoel weer terug normaal is
 
Laatst bewerkt:
Ik was van plan linksaf te gaan maar tijdens het wachten op een koekblik bedacht ik me en sturde dus vol naar rechts maar bij het optrekken was hij net in toeren gazakt (koude motor en automatische regeling) dus ik gaf net te weinig gas waardoor hij afsloeg.
Als je vol instuurt en dat gebeurt dan valt de motor meteen in en omdat ik niet helemaal stevig stond kon ik 'm uiteindelijk niet houden, om te voorkomen dat mijn been eronder kwam maakte ik op het laatste moment een sprongetje en kwam ik verkeer terecht -O-
Ben al eens met 110 in de zijkant van een auto gereden (stak zomaar de hoofdweg over) en toen had ik nog niet eens een blauwe plek en nu val ik heel amateuristisch lullig om en dan breek ik een sleutelbeen B|
 
Laatst bewerkt:
... nu val ik heel amateuristisch lullig om en dan breek ik een sleutelbeen B|
tja sleutelbeenbreuken gebeuren idd vaak bij lage snelheden
als je harder rijd is de kans groter dat je schuift of rolt ipv domweg neerploft
Ik reed ook <30km/h toen mijn voorwiel wegschoof (waarschijnlijk lekke band icm gladheid door miezer en blad op de weg)
 
ik ben jaloers... mijn Deauv staat al de hele winter stil doordat ik druk ben, terwijl ik voorgaande 6 winters ben doorgereden met m'n NTV650. Kriebelt sterk als je alle doorrijders zo ziet! Niets leuker dan motorrijden in de sneeuw tenslotte 8-)
 
tja sleutelbeenbreuken gebeuren idd vaak bij lage snelheden
als je harder rijd is de kans groter dat je schuift of rolt ipv domweg neerploft
Ik reed ook <30km/h toen mijn voorwiel wegschoof (waarschijnlijk lekke band icm gladheid door miezer en blad op de weg)
Klopt ik ging met 200 en had alleen een gekneusde enkel, duim en 6gebroken/gekneusde ribben :+
Motor alleen wat krassen en 2 scheuren in kuipwerk :Y
Maar het scheelt ook veel als je niks tegenkomt in je val.. :X

vanochtend weer heerlijk op de motor, alleen mn kuipwerk ff fiksen, brak een kont deel doormidden met mn hand door de kou -O-
 
Ik heb een licht off roadje ,maar heb iedere dag nog gereden,ry naar het werk,maar niet in het donker.
Maar dit jaar was het niet erg(alleen de terugtocht met verse sneeuw).
Maar daar is het motortje ook voor gekocht.
Een motor van >2000E zou ik ook laten staan.
 
heb zelf 12 jaar doorgereden, maar na het het halen van m'n autorijbewijs en de komst van de kleine man, laat ik het aluminium van de motor maar eens heel. die pekel maakte het nooit mooier.

Iedereen die doorrijdt, veel succes en rij veilig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan