wie vind dit een leuke motor?

Kweenie hoor. Ik bedoel, Koningin Juliana zag er ook altijd gewoon goed uit op een postzegel.
Hebbie niks groters :?
 
even zoekfunctie gebruiken naar B-king. is al een aantal topics over. rumour is nu dat er eerst een uitkomt met een getuned GSX-R 600 blok, en niet die van de busa.
 
even zoekfunctie gebruiken naar B-king. is al een aantal topics over. rumour is nu dat er eerst een uitkomt met een getuned GSX-R 600 blok, en niet die van de busa.
GSXR600 of Busa; bijne hetzelfde :z

Ik ben benieuwd, maar als ze 'm in de markt willen zetten als een soort über-nakedbike lijkt het me niet slim er eerst een 600 van te introduceren....
 
full


Niet mijn keuze...
 
Ik vind m gaaf :Y
Als ie eerst als 600 komt s ie misschien niet zo'n muscle bike, maar waarschijnlijk wel beter betaalbaar. :9
Eerst maar een zien of ze werkelijk komen en in welke vorm.
 
Ach ik wil hem er wel bij hebben ..zoals elke motor.


Deze was toch fucking rete duur..
 
GSX-R600 blok... wordt met de dag lulliger...

zou juist eerst een busa blok met supercharger worden B(oost)-king...

en nu een GSX-R blokje? volgende week 50cc2stroke-King
 
Alstie zoals op die grote plaat op de markt komt en mèt een 1300, dan is het bye bye Vmax, hello B-King :9~
 
hmm, bij gizmag denken ze weer dat hij full-on met 1500 CC in productie komt. kennelijk zal hij in parijs gepresenteerd gaan worden.

www.gizmag.co.uk/go/3938/

quote daaruit:
April 14, 2005 The Suzuki B-King concept bike that wowwed showgoers around the world in 2001 and 2002 will go into production according to a report in one of the world’s leading motorcycle magazines. Originally shown as a turbocharged, 250bhp 1300cc machine, the production version is expected to be shown to the public for the first time at the “Salon International de la Moto” motorcycle show in Paris later this year. The production version is expected to have a naturally-aspirated 1500cc motor with almost identical styling to the 2001 showstopper, though the heads-up display helmet, telematics, fingerprint recognition, remote diagnostics and other advanced concepts of the show bike will be dropped to ensure the bike is priced competitively. Styled in the likeness of a Pit Bull, the B-King production model will retain very strong similarities in the frame, brakes and suspension to that of a MotoGP racer.
 
Gaaf, een ER6 killer van suzuki. *D

Alleen jammer van die 4 cilinder die d'r inzit. -O-

Ik zou toch liever het 1000 blok van de SV erin verwerkt zien, maakt nog een leuker geluid ook. :9
 
Gaaaf, tenminste, als je heel hard rechtuit wilt rijden _O-

Hij mag optisch nog wel wat afslanken. te beginnen met die 190 voorband :W
 
volgens de MCN van deze week komt er een 1300 met het busa-blok en een 600 met het gsxr blok. Ze worden ook nog voor het eind van dit jaar gereleased volgens MCN. Ze worden net als de Z750 en Z1000 uiterlijk vrijwel hetzelfde alleen heeft de 600 minder aanpassingsmogelijkheden aan de vering en geen gebracete achterbrug. Alstie word zoals op de foto van MCN vind ik het een pracht fiets hoor.

fotootje toch gelukt:
is.php


(sorry voor het vern*$&%*4ken van de lay-out misschien kan iemand hem kleiner krijgen?)
tekst van het artikel: Suzuki will release not one but two versions of iets long-awaited B-King before the end of this year. As well as the hugely powerful 1300cc Hayabusa-based version which will challenge BMW’s k1200R for the title of the world’s most powerful naked bike, there’s going to be a cheaper version with the motor from the GSX-r600 sports bike. Insiders have confirmed that the fabulous reaction to the B-king concept, originally revealed in 2001, prompted Suzuki to develop both the small and large machines side by side. Acoording to British riders who were invited to pre-release focus groups on the new B-king, the styling has made the trasition from concept to production without losing too much of its show bike impact.
Following the lead set by Kawasaki’s Z1000 and Z750, the two new B-kings will be virtually identical in appearance, although the small-engined bike will use lower-specification suspension to help keep the price down.
The smaller machine will use a more simple, none-braced swingarm and feature less suspension adjustment at both ends.
While the styling has barely been altered, the production bikes won’t feature the radical technology of the concept – which had thumbprint recognition system instead of an ignition key.
Despite the exotic looks, Suzuki wants to make sure the B-kings, particularly the 600cc version, are an affordable alternative to a conventional sports bike.
As well as tempting riders away from fully-faired machines, the B-Kings are expected to partially replace the current Bandit 1200 and 650 models. Both those bikes, with ther oil-cooled, carb-fed engines, are expected to fall foul of 2006’s Euro 3 emissions regulations which will force virutally all new bikes to have fuel injection and three-way catalytic converters.
While the Bandit is significantly cheaper than the B-king’s expected cost – about 5500 pond for the 600 and 8000 pond for the 1300 – it will have the same appeal that the Bandit had when it first appeared in the early 1990s, combining sports bike engines with naked bike attitude.
Also, with around 100 bhp, even the 600cc version will be raster than the current 1200cc Bandit.
The 1300 machine, with about 160 bhp, will be in a different league altogether. This model will probably be more suited to straight line blasts than to bac roads – relying on its power to make progress rather than ultra-fast steering.
The 600cc machine should feel much more wieldy, and with an alloy beam frame will be sportier than competitors like Honda’s Hornet 600.
Suzuki may also offer more basic Bandits to sit below the B-kings. It won’t comment on next year’s new bikes until they’re officially unveiled next month.

Nampus.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan