wie vind dit een leuke motor?

[me]Phr3ak zou er best aan kunnen wennen O-)
[/me]


full
 
Ziet er best goeduit maar omdat ze natuurlijk de prijs redelijk willen houden is het waarschijnlijk in het echt net niet
Vind hem wel een stuk mooier als de ER6 want dat is het lelijkste ding dat dit jaar is uitgekomen die koplamp met die pukkel erboven en die kappen die naast die radiator zitten :r :r :r :r
En dus eerst maar in het echt zien ,misschien valt ie mee (MT01 deed dat niet)
 
Gaaaf, tenminste, als je heel hard rechtuit wilt rijden _O-

Hij mag optisch nog wel wat afslanken. te beginnen met die 190 voorband :W


Als je goed kijkt heeft deze fiets volgens mij een daltabox frame echt om mee te sturen.

tevens is de achterbrug van het formaat GP machine

full
 
Suzuki heeft al jaren met het model lopen leuren op diverse motorshows. Ik heb 'm 2 of 3 jaar geleden in Utrecht (of Amsterdam?) gezien, waar ie bij de ingang stond. Zag er knap indrukwekkend uit.
In eerste instantie was het alleen bedoeld als showmodel. Maar mensen blijven ook nu nog zeuren.... er zijn zelfs tiepjes, in Frankrijk dacht ik, die een eigen versie van de B-King hebben gemaakt.

Dat de mensen er nog steeds over praten is vrijwel zeker de reden dat Suzuki nu toch met de B-King komt......
 
wat moet dat ding wel niet wegen ? Ziet er collosaal uit.
Qua design zijn de uitlaten erg overdreven , ik vind dat functionaliteit en design hand in hand moeten gaan. Das een voorwaarde voor een tijdloos ontwerp.
Is hier niet het geval.
 
wat moet dat ding wel niet wegen ? Ziet er collosaal uit.
Qua design zijn de uitlaten erg overdreven , ik vind dat functionaliteit en design hand in hand moeten gaan. Das een voorwaarde voor een tijdloos ontwerp.
Is hier niet het geval.

en zo dan ik vin em eg wel :9~ :9~ :9~
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan