Wie zit er in dit geval fout?

Deze situatie ontstond vanmorgen:

Ik reed op een ventweg, en langs die ventweg bevinden zich aan beide kanten pakeerplaatsen.

Nou reed er een auto voor me en die wilde gaan parkeren. Hij gooide zijn pijl uit naar rechts. Dus ik denk hoppa links er voorbij. Dus stuur naar links en geef al gas bij. Neej wat doet die &^*&*, hij stuurt terwijl zijn kippertje vrolijk naar rechts knipperde vrolijk naar links. Ik vol in de ankers en sta gelukkig op tijd stil. Maar nu komt het mooiste: Ik was natuurlijk een beetje ( ;) ) kwaad en dus gooi ik me motor aan de kant en loop op die vent af om verhaal te halen.

Ik denk ook dat jij fout was geweest omdat jij de bijzondere verrichting aan het doen bent. Gelukkig is alles goed afgelopen.
Ik denk ook dat ik die #%*@chauffeur even hartelijk bedankt had omdat hij verschrikkelijk idioot deed. Waarschijlijk is hij te dom omdat te begrijpen of heeft hij een hekel aan motorrijders.
Hoe dan ook leer er je lesje van en let goed op want die koekblikkers doen vaak domme dingen. :]

Wat zegt meneer: u zit fout want u moet met uw k*t motor maar ff geduld hebben. Nou daar was ik het dus zacht gezegd niet mee eens, dus heb ik deze vriendelijke meneer even vriendelijk verrot gescholden (heerlijk zo op de vroege ochtend :P )

Maar nu vraag ik me af, ALS het nou fout was gegaan wie zit er dan fout?? Ik denk die man want hij doet iets anders als dat ie aangeeft. Of is dit toch net iets anders bepaald?
 
Heb je mijn post wel helemaal goed gelezen 'Orph'? En ook mijn tweede post gezien? :( Dan had je jezelf best wat typewerk kunnen besparen! Ik schreef nl. ook nog:Edit(na overleg met dhr Ferrekau): :+
Nee, dat had ik niet gezien. Dat leek me wel duidelijk uit mijn post. :z

Enne, vanwaar dat 'Orph'? Problemen met mijn nick?

Overigens typ ik soms graag een stukkie extra. Beetje oefenen, dat houdt de vingers soepel. ;)

Je kent het wel... Je typt een heel verhaal en denkt vervolgens: 'Laat ook maar.' en gooit het weer weg.
 
Mijn licht dat stond op groen
Maar lette niet op die andere oen
Ik stond wel in mijn gelijk
Maar nu lig ik hier als lijk
Ik zal het nooit meer doen
 
we kunnen er allemaal mooie filosofien op los laten, lady J wil eigenlijk gewoon horen dat die man in die auto fout was.

Maar in dit soort situaties, verwacht het onverwachte en zeker als verzekeringsmaatschappijen zich ermee gaan bemoeien want die willen eigenlijk het liefst niet uitkeren. Wat soms een uitgemaakte zaak lijkt, blijkt vaak toch ff net wat anders uit te pakken.....
 
Geen zin om alle reacties te lezen maar iemand die een parkeerplaats zoekt is per definitie al fout.
Ik heb die situatie zelf ook meegemaakt en ik kreeg automatisch gelijk. Juris-dictie heet dat maar ik weet niet zeker of ik het juist spel.
Staat ook op het formulier dat je in moet vullen. Iets in de trant van "zocht u een parkeerplaats"

Gr,
Henk
 
Nee, dat had ik niet gezien. Dat leek me wel duidelijk uit mijn post. :z
Inderdaad

Enne, vanwaar dat 'Orph'? Problemen met mijn nick?
Nee hoor, maar Lady J noemde je na die post ook zo dus ik wilde het lekker een beetje informeel houden :+

Overigens typ ik soms graag een stukkie extra. Beetje oefenen, dat houdt de vingers soepel. ;)

Je kent het wel... Je typt een heel verhaal en denkt vervolgens: 'Laat ook maar.' en gooit het weer weg.
Deze keer het tweede onderdeel (weggooien) vergeten :? O-)
 
zelfs de auto voor je moet er rekening mee houden dat als hij aangeeft dat hij wil parkeren dat hij in een situatie kan komen die een gevaar oplevert voor hem of de andere medeweggebruikers.
er is geen sprake van fout, maar je mag er vanuit gaan als hij de knipperlichten aan heeft hij ook die kant op gaat.

je kan natuurlijk ook wat geduldiger zijn, en eventjes wachten.
maar hij zit in de verkeerde hoek als hij tegen je aanrijdt.
moet hij maar beter inparkeren of nadenken waar hij mee bezig was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan