Wintertesten 2020

Zou NTS een grotere vinger in de pap hebben in het team, gezien de grote van de NTS letters?
Wel een mooier design dan vorig jaar.
 
Geruild met Fieten Olie zo te zien, Rev'it! is verdwenen... Bo 16e Jesco 19e op 1.037 tot 1.162 achterstand. Beide relatief veel rondjes gereden, we weten niet wat er getest is..
 
Geruild met Fieten Olie zo te zien, Rev'it! is verdwenen... Bo 16e Jesco 19e op 1.037 tot 1.162 achterstand. Beide relatief veel rondjes gereden, we weten niet wat er getest is..

Nee nog weinig te zeggen na 1 sessie. Zijn veel rijders en coureurs die afgelopen week al op Jerez hebben getest.

Ben benieuwd na 3 dagen waar ze staan
 
Meestal zet je je eigen teamnaam op zo'n fiets als je geen grote sponsor hebt die heel veel €€€ wil overmaken '('(.... Dus dat is eigenlijk wel jammer voor het enige Nederlandse team in de GP's
 
Wat dan ? Als er toch NTS op staat zal daar het geld ook wel weg komen ?!
Fieten maakt er ook een heleboel centjes naar over en staat ook nog steeds goed duidelijk op de kuip ( ik vind dat mooi, man komt hier uit de omgeving en is begonnen met 1 losse benzine pomp. RW komt hier natuurlijk ook weg maar daar heb ik niets mee )
 
Kan je wel niks mee hebben maar zonder Waninge was dit team er niet geweest, dus wees Roelof maar dankbaar :+ ;)
Ben wel benieuwd hoe lang het team nog zal bestaan, Waninge is al aardig over de houdbaarheidsdatum.......
 
Wat dan ? Als er toch NTS op staat zal daar het geld ook wel weg komen ?!
Fieten maakt er ook een heleboel centjes naar over en staat ook nog steeds goed duidelijk op de kuip ( ik vind dat mooi, man komt hier uit de omgeving en is begonnen met 1 losse benzine pomp. RW komt hier natuurlijk ook weg maar daar heb ik niets mee )

Tadaa. Je hebt gelijk. Ik was even de kluts kwijt. Was even in de veronderstelling dat NTS de teamnaam was.... Maar dat is natuurlijk RW. Dus NTS zal zeker de centjes lappen. Als daar RW had gestaan was de situatie een stuk droeviger waarschijnlijk. Dat bedoelde ik maar is gelukkig niet aan de hand.
 
ERJnJruX0AMgDHb
 
Kan je wel niks mee hebben maar zonder Waninge was dit team er niet geweest, dus wees Roelof maar dankbaar :+ ;)
Ben wel benieuwd hoe lang het team nog zal bestaan, Waninge is al aardig over de houdbaarheidsdatum.......
100% mee eens! Ik ben van mening dat we Roelof Waninge erg veel dank verschuldigd moeten zijn. Topkerel, misschien op tv interviews niet de "sterkste" maar een echte 100% motorsport fan.
 
Kan je wel niks mee hebben maar zonder Waninge was dit team er niet geweest, dus wees Roelof maar dankbaar :+ ;)
Ben wel benieuwd hoe lang het team nog zal bestaan, Waninge is al aardig over de houdbaarheidsdatum.......
Stond er idd een beetje lullig :( sorry, meneer waninge is een held hoor maar ik doelde er op dat ik niks met hem persoonlijk heb. Het is natuurlijk super dat hij zorgt voor een Nl raceteam.
Wat betreft zn houdbaarheidsdatum ; volgens mij ziet hij er al 20 jaar zo oud uit :P
 
Zegt natuurlijk nog niets eh, dat weet ik. Maar even wat mij opvalt:

- Bo gaat steeds harder, dat is mooi.
- Canet ??? Dat ie talentvol is wist ik, maar dit is wel heel goed.
- Bezzecchi en de KTM van vorig jaar waren echt geen goede combi
- Roberts heeft op een NTS en een KTM gezeten, en mag nu op een Kalex laten zien wat ie echt waard is.


EROcTI6WsAAR1Vg
 
Terug
Bovenaan Onderaan