ivan210674
MF veteraan
- 15 aug 2014
- 2.657
- 1.506
https://www.racesport.nl/wp-content..._QATAR_MotoGP____OFFICIAL_TEST_combined_2.pdf Er zijn er nog die in winterslaap modus zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En ze maken ze lelijker en lelijker.
Foto's vind je niet meer snel terug, maar bedoel je Guintolli? Ik volg hem op Youtube, maakt leuke filmpjes. Hij gaat WEC rijden dit jaar, met de vorm zal het wel goed zitten hoor.Suzuki testcoureur heeft wat Corona kilo’s zo te zien
Wie was dat ook alweer, jaren terug.. invalbeurt voor een Japanner in MotoGP, was al niet de slankste en meest afgetrainde maar besloot nog even snel een paar koekies weg te werken voor de sessie begon haha.
ik denk AokiFoto's vind je niet meer snel terug, maar bedoel je Guintolli? Ik volg hem op Youtube, maakt leuke filmpjes. Hij gaat WEC rijden dit jaar, met de vorm zal het wel goed zitten hoor.
Ze moeten ze sneller maken, niet mooier of lelijker.En ze maken ze lelijker en lelijker.
Als je bij Guintoli op z'n socials kijkt, dan kan ik niet zien waarom iemand hem (te) dik vind.Aoki is altijd heel mager/tenger geweest.
Zolang ze maar niet de F1 weg opgaan waar aerodynamische grip de bovenhand heeft op de mechanische grip.Ze moeten ze sneller maken, niet mooier of lelijker.
Nee zeker niet Guintoli, die man oogt nog erg fit!Foto's vind je niet meer snel terug, maar bedoel je Guintolli? Ik volg hem op Youtube, maakt leuke filmpjes. Hij gaat WEC rijden dit jaar, met de vorm zal het wel goed zitten hoor.
Ik vrees er ook voor. Dezelfde problemen waar hij al jaren tegenaan loopt. Dat frame maakt ook niet uit, want in 2019 reed hij wel met het goede frame en kon toen ook geen potten breken. Je maakt me niet wijs dat de Yamaha techneuten in al die jaren niet hebben kunnen terugvinden wat er mankeert aan de motor, als ze de data van 4 motoren kunnen vergelijken. Ik denk dat de andere rijders zich hebben weten aan te passen waardoor het probleem verdwijnt, en dat lukt Rossi niet.Rossi kan het allemaal niet meer bijbenen. Wordt een zwaar afscheidsjaar op deze manier.
Hij hoeft zich er niet voor te schamen mocht hij zijn doelstellingen niet halen.Ik vrees er ook voor. Dezelfde problemen waar hij al jaren tegenaan loopt. Dat frame maakt ook niet uit, want in 2019 reed hij wel met het goede frame en kon toen ook geen potten breken. Je maakt me niet wijs dat de Yamaha techneuten in al die jaren niet hebben kunnen terugvinden wat er mankeert aan de motor, als ze de data van 4 motoren kunnen vergelijken. Ik denk dat de andere rijders zich hebben weten aan te passen waardoor het probleem verdwijnt, en dat lukt Rossi niet.
Ieder jaar minimale verschillen, qua frame, qua blok enz.Ik vrees er ook voor. Dezelfde problemen waar hij al jaren tegenaan loopt. Dat frame maakt ook niet uit, want in 2019 reed hij wel met het goede frame en kon toen ook geen potten breken. Je maakt me niet wijs dat de Yamaha techneuten in al die jaren niet hebben kunnen terugvinden wat er mankeert aan de motor, als ze de data van 4 motoren kunnen vergelijken. Ik denk dat de andere rijders zich hebben weten aan te passen waardoor het probleem verdwijnt, en dat lukt Rossi niet.
Ik stel me toch vragen bij de werkwijze van Yamaha. Was het zo niet dat de rijders een basis afstelling kregen en daar moesten mee doen? Dan vraag ik mij af wie voor die basisinstelling zorgt. Hoop niet dat dat 1 van de Japanse testpiloten is die een aantal seconden trager zijn dan de gp piloten. Ik dacht altijd dat de testdagen diende om een goede basisinstelling te vinden en van daaruit te werken. Ik kan me voorstellen van de 3 fabriekspiloten dat die instelling niet hetzelfde is.Ieder jaar minimale verschillen, qua frame, qua blok enz.
Alleen met elektronica hebben ze een stap kunnen zetten door een aantal goede engineers aan te trekken zoals Michelle Gadda.
Domineren of daadwerkelijk een betere fiets hebben, hebben ze sinds 2015 niet meer gehad.
Het kwam inderdaad in 2020 aan het licht dat de japanse engineers de set-up grotendeels/geheel bepaalde.Ik stel me toch vragen bij de werkwijze van Yamaha. Was het zo niet dat de rijders een basis afstelling kregen en daar moesten mee doen? Dan vraag ik mij af wie voor die basisinstelling zorgt. Hoop niet dat dat 1 van de Japanse testpiloten is die een aantal seconden trager zijn dan de gp piloten. Ik dacht altijd dat de testdagen diende om een goede basisinstelling te vinden en van daaruit te werken. Ik kan me voorstellen van de 3 fabriekspiloten dat die instelling niet hetzelfde is.