WK Endurance

Ik kijk nu even terug ;) en er viel me iets op aan de Ducati. Alle teams hebben natuurlijk een beschermbeugel op de clip-on zitten voor de remhendel. Maar wat zit er op de linker clip-on van de duc??
1633891906277.png


Er zijn volgens mij meer teams die ook zoiets hebben.... Maar niet alle teams hebben iets op die linker clip-on zitten. Iemand een idee??
 
Het is een echte aanrader, veel actie te zien, ook vrij domme dingen en wat highsiders, maar je gaat het zeker leuk vinden! Ik zelf vond het vele malen leuker dan bijvoorbeeld de gemiddelde Moto-GP race.
:^
Heb de volledige 6u gekeken, laatste half uur was op puntje van stoel 🤣
Wel onwaarschijnlijk dat YART voor de zoveelste keer startproblemen heeft...Fritz kan wel rijden zeg
Leuk dat Allard Kerkhoven ook weer bij de commentaarstoel aansluit.

Wat die hendel op de duc is weet ik ook niet...dacht bij de Boldor dat ie zo zat na valpartij maar is wel een redelijke knoeperd.

Spa volgend jaar is nog niet officieel toch?
 
Wat een crash na 4 minuten bij de 8 uur van Suzuka. Er wordt geracet of het een sprintrace is.
 
Wat een crash na 4 minuten bij de 8 uur van Suzuka. Er wordt geracet of het een sprintrace is.
Wat is 8 uur in een mensenleven ;)
Stevige klappers daar in Japan poeh.

Ik kan nog niets vinden hoe nu de toestand is van Gino Rea.
 
Jaa echt een aanfluiting dit, nu de yamaha en kawasaki ook al. Alleen de fabrieks stukgatie rijdt nog:')
 
Terug
Bovenaan Onderaan