Woensdag in de aktueel...

Kheb zelf geen scanner, maar er zal hier vast wel iemand zijn die het even in kan scannen!
Thx c=voor jullie leuke reacties!!! :)
 
Vandaag is de grote dag :P
Vanochtend om 9uur stond ik natuurlijk bij de kiosk, maar ik was eerder als de aktueel bezorgers :(
 
Vandaag is de grote dag :P
Vanochtend om 9uur stond ik natuurlijk bij de kiosk, maar ik was eerder als de aktueel bezorgers :(

hoe kun je dit dan posten :? Ik neem aan dat je wel daar voor de deur bent blijven zitten tot die aktueel er is toch :P
 
WIE O WIE haalt er nu ff de actueel en gooit hem onder de scanner?


Eerst natuurlijk het artikel en daarna pas de pagina's in het midden :9~

;)
 
een tipje van de sluier er staat een foto op de voorpagina
en ik wou ff snel op pauze thuis de actueel lezen
GVD GVD ligt zit mijn portemenee nog in mijn motor jas en die hangt natuurlijk thuis in de woonkamer aan een stoel :(
 
Sneak preview:

In juni 2002 ontmoet de dan 18-jarige motorfanaat Kim Crolla Nederlands bekendste motorstuntman Arian van Zweden. Het is liefde op het eerste gezicht, althans met het stuntrijden. Journaliste en parttime fotomodel Kim vormt vanaf dat moment een perfect stuntduo met de motorrijder. Twee jaar en honderden shows later hebben ze zich voor de tweede keer als enige Nederlanders gekwalificeerd voor het WK Stuntrijden, dat dit jaar in het Tsjechische Bechyne plaatsvindt. Vorig jaar eindigde het tweetal op de 29e plaats, van 47 deelnemers. Ditmaal hopen ze, in een nog groter deelnemersveld Ð merendeels professioneel Ð zich zeker te verbeteren. Kim, met haar 1.68 en 52 kilo, bleek een verbluffende aanleg te hebben voor co-rider en tal van wereldtoppers zouden haar graag willen 'inlijven'. Voor Aktueel hield zij haar dagboek bij.

full
 
Nee, ik ben niet voor de kiosk blijven wachten, moest door naar mijn werk...
Maar in de pauze heb ik er een bemachtigd! Er staat een klein fototje op de voorpagina, naast Katja Schuurman :P
Het artikel is 3 pagina's geworden, grote foto (2 paginas breed) van Arian en mij aan t stunten, 2 inzetfototjes, 1 van mij (die hierboven staat) en 1 van Arian met pitspoesen. Op de volgende pagina staan nog een aantal stuntfotootjes. Helaas, geen scanner hier, dus nog ff wachten tot er idd iemand over een scanner struikelt...

Als jullie het artikel nou leuk vinden enz, en meer van / door mij willen lezen in de aktueel moeten jullie ff een mailtje sturen naar aktueel@betapress.audax.nl, of bellen naar 020 5979600. dat schijnt echt te werken! Natuurlijk niet zeggen dat ik dat hier heb gepost...

Greets, een erg vrolijke, trotse Ms. Stuntie *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan