Wordt het 14 en 15 januari motor weer?? JA!!

Honda CBR600F

Die hard MF'er
15 okt 2004
277
1
Zeewolde
Even snel op internet gekeken wat het weer voor morgen wordt :P
Vannacht daalt het kwik tussen de 1 en 3 graden :? Maar overdag zonnig met een temperatuur van 6 á 7 graden *D

Motorweer JA DUS :] Wie gaat er trouwens morgen ook nog op zijn motor naar het werk?? Ik moet zo'n 35 km naar mijn werk rijden, dus goed te doen.
Morgen is het vrijdag en moet ik tot 14.30 werken, dus dat wordt nog effe genieten op de motor :]

Tot rij ze...........
 
in t weekend word t droog, maar wel fris (zoon 5 graden)..


ennuh een echte motorrijder rijd altijd naar zn werk op de motor :P ..
tenzij t natuurlijk flink sneeuwt of er ijzel ligt..









:+
 
Dat bedoel ik maar :}
Zodra het regent, sneeuwt of ijzelt dan neemt deze man gewoon de lease auto naar het werk *D

Morgen en zaterdag kunnen we nog even genieten van de zon en temperatuur.
Komt niet vaak voor dat het rond deze tijd nog :] weer is.
 
ff vraagie tussendoor: is er nou wel of niet motor beurs in Utrecht dit jaar?

ik heb nou van alles gehoord en gelezen dus ik weet het niet meer.
 
Wie gaat er trouwens morgen ook nog op zijn motor naar het werk?? Ik moet zo'n 35 km naar mijn werk rijden, dus goed te doen.
Morgen is het vrijdag en moet ik tot 14.30 werken, dus dat wordt nog effe genieten op de motor :]

Tot rij ze...........

Ikke... :) :) :)

Laat m'n leaseblikkie thuis en ga lekker pekelfietsen... :]
En dan om 15.30 uur lekker opstappen en relaxt binnendoor op weg naar m'n moppie... *D
Heb alle tijd, want die komt pas om 18.00 uur thuis... :}
 
Ik zat vanochtend om 05.15 uur op de motor. Heerlijk. Alleen veel pekel op de weg. En het was boven nul :? . Vanmiddag om 14.15 uur weer in het zonnetje terug naar huis. Van het weekend ook werken en ga natuurlijk ook :] .
 
tis altijd motorweer *D

maar meestal zit ik toch warm in koekblik :o
Vandaag lekker fris :]
Vanmiddag lekker vlammen naar huis })
 
:( De weg ziet hier wit van het zout... En het vriest hier al weken niet meer... :?
 
Even snel op internet gekeken wat het weer voor morgen wordt :P
Vannacht daalt het kwik tussen de 1 en 3 graden :? Maar overdag zonnig met een temperatuur van 6 á 7 graden *D

Motorweer JA DUS :] Wie gaat er trouwens morgen ook nog op zijn motor naar het werk?? Ik moet zo'n 35 km naar mijn werk rijden, dus goed te doen.
Morgen is het vrijdag en moet ik tot 14.30 werken, dus dat wordt nog effe genieten op de motor :]

Tot rij ze...........


30 km naar mijn school
even tentamen doen
en of hij nu goed of slecht gaat....

tis altijd motorrijweer 8*-)
 
Ik heb vanmorgen even lekker een stukkie :] op mn broertjes motor, aangezien ik er zelf nog geen heb maar het was wel weer ff lekker...
Met een zonnetje in de rug, sommige bochtjes zagen er wel wat glad uit dus nog wel uitkijken geblazen maar ja nu weet ik weer waarvoor ik het heb gehaald *D
 
Ik zit met mijn elastische steunkousen aan te wachten tot morgenmiddag. Dan mogen ze namelijk eindelijk uit(spataderbehandeling gehad B| )en hoop ik heel misschien even een stukje te kunnen rijden. Wat heb ik mijn Soes gemist deze week! '(

Trouwens ook hier behoorlijk wat zout 'gespot' (op de weg).
 
Ik rijd altijd op de motor naar het werk.
Normaal 60 km per rit.
Maar van de week een paar dagen naar Eindhoven toe: 145 per rit.

Maar het was mooi weer deze week, dus mij hoor je niet klagen.
 
ben net even weggeweest.... Heerlijk maar ik rij toch elke dag.
Dit was weer een mooi fun dagje. Hoop dat niemand me gezien heeft.... :X

of gehoord....
 
Terug
Bovenaan Onderaan