world superbike en world supersport silverstone 4-8-2013

gaat sykes voor de dubbel? of wordt het melandri of davies ?

  • 50/50

    Stemmen: 0 0,0%
  • ja

    Stemmen: 18 78,3%
  • nee

    Stemmen: 3 13,0%
  • melandri

    Stemmen: 1 4,3%
  • davies

    Stemmen: 0 0,0%
  • laverty

    Stemmen: 0 0,0%
  • guintoli

    Stemmen: 1 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Je ziet bij de beelden van achteren dat ook Duwelz met z'n rechterelleboog werkt (beiden dus), maar hij maakt wel een flinke smakker! Van beide geen nette actie.
Ik heb dit zelf op 't circuit ook meegemaakt, gelukkig doordat ik mn elleboog gebruikte niet met de afloop zoals die van Duwelz. Duwelz gebruikt zn elleboog uit bescherming, niet meer niet minder. Dat word pijnlijk duidelijk als chesaux voor de 2e keer tegen Duwelz aanrijd.
 
Sofuoglu heeft een rijke geschiedenis aan asociale acties, en de move die hij op Lowes maakte kon maar op één manier eindigen: met een motor op de grond. Als Lowes erop gebleven was, hadden we het "over het randje, maar that's racing" kunnen noemen, gelijk aan bijvoorbeeld Marquez en Lorenzo op Jerez, of Marquez en Rossi op Laguna Seca. Maar iemand er afgebeukt hebben? Op een manier die heel eenvoudig te voorkomen was? Not okay wat mij betreft.

Dan is natuurlijk wel de vraag of je er een straf voor geeft, en dat hoeft van mij dan ook weer niet per se. Een waarschuwing en dan bij een volgende keer een straf, misschien.
 
Hehe Rick ....eindelijk iemand die het snapt ....en wel goed gekeken heeft :} :}

waarom zou hij expres zijn motor tegen die van kenan aansturen? hoe groot is de kans dat je dan onderuit gaat, 80% ofzo? Ik kan mij niet voorstellen dat dat Lowes zijn plan was.
Imo heeft Sofuoglu hem er gewoon afgedrukt.
 
waarom zou hij expres zijn motor tegen die van kenan aansturen? hoe groot is de kans dat je dan onderuit gaat, 80% ofzo? Ik kan mij niet voorstellen dat dat Lowes zijn plan was.
Imo heeft Sofuoglu hem er gewoon afgedrukt.
Ehm... mischien zou het een mogelijkheid kunnen zijn dat hij de gedachte heeft gehad om koste wat het kost zijn lijn te behouden in de hoop dat Kenan gas zou minderen? Of had hij heel misschien niet door dat Kenan al helemaal naast 'm zat?

Ik zeg dit bewust heel voorzichtig voordat ik voor de voeten geworpen krijg dat ik dit presenteer als een feit in plaats van een mening ;)
 
Ehm... mischien zou het een mogelijkheid kunnen zijn dat hij de gedachte heeft gehad om koste wat het kost zijn lijn te behouden in de hoop dat Kenan gas zou minderen? Of had hij heel misschien niet door dat Kenan al helemaal naast 'm zat?

Ik zeg dit bewust heel voorzichtig voordat ik voor de voeten geworpen krijg dat ik dit presenteer als een feit in plaats van een mening ;)
_O- ......of men vind het een BS post ;)
 
Toen ik het de 1e keer zag vond ik het ook een race ongeluk. Kan gebeuren, Lowes stuurt ook in alsof hij alleen rondrijd tijdens een trainingsdag.

Hij zou beter moeten weten met Kenan in de buurt.
 
Lees de ;) even mee in de post die je quote. O-)

Altijd leuk, interpeteren op een forum. :+
Ik zeg...

zand.jpg


Zand erover :) ;) :+ :9 :Y :W *O* 8-)
 
Je ziet bij de beelden van achteren dat ook Duwelz met z'n rechterelleboog werkt (beiden dus), maar hij maakt wel een flinke smakker! Van beide geen nette actie.

Wat een sukkel die Duwels (in mijn ogen dan).
Hij duwt inderdaad als eerste zijn rechter elleboog uit als ze het rechterstuk opkomen. Er plek zat voor Duwels om naar links tegaan
En Duwels zit er net wat achter en had gewoon meer links tegen de curbs aan moeten blijven rijden. Er was plek zat en was er niets gebeurd en had hij de volgende bocht achter chesaux kunnen aansluiten.
Duwels crasht ook te regelmatig en hard!!!
 
Ehm... mischien zou het een mogelijkheid kunnen zijn dat hij de gedachte heeft gehad om koste wat het kost zijn lijn te behouden in de hoop dat Kenan gas zou minderen? Of had hij heel misschien niet door dat Kenan al helemaal naast 'm zat?

Ik zeg dit bewust heel voorzichtig voordat ik voor de voeten geworpen krijg dat ik dit presenteer als een feit in plaats van een mening ;)

hmm, er zit wat in.
in principe is het ook allemaal gebaseerd op meningen. Persoonlijk denk ik dat Kenan echt niet zou remmen, hij staat er volgens mij wel om bekend dat hij agressief rijdt.
En het kan zijn dat Lowes hem niet gezien heeft, maar dat moet je toch eigenlijk wel horen?
ik weet het ook niet echt ;)

Van mij hoef je niet voorzichtig te doen. ik kan er wel tegen.
 
hmm, er zit wat in.
in principe is het ook allemaal gebaseerd op meningen. Persoonlijk denk ik dat Kenan echt niet zou remmen, hij staat er volgens mij wel om bekend dat hij agressief rijdt.
En het kan zijn dat Lowes hem niet gezien heeft, maar dat moet je toch eigenlijk wel horen?
ik weet het ook niet echt ;)

Van mij hoef je niet voorzichtig te doen. ik kan er wel tegen.
:) Weet je, ze waren beiden om de zelfde vierkante centimeter aan het strijden en beiden wilde geen duimbreed toegeven... tuurlijk was het pittige move, dat zal ik niet ontkennen. Maar het gaat natuurlijk wel om 5 punten verschil en die heeft Kenan hard nodig met z'n huidige achterstand op Lowes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan