world superbike en world supersport silverstone 4-8-2013

gaat sykes voor de dubbel? of wordt het melandri of davies ?

  • 50/50

    Stemmen: 0 0,0%
  • ja

    Stemmen: 18 78,3%
  • nee

    Stemmen: 3 13,0%
  • melandri

    Stemmen: 1 4,3%
  • davies

    Stemmen: 0 0,0%
  • laverty

    Stemmen: 0 0,0%
  • guintoli

    Stemmen: 1 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    23
En trouwens, het vermelden waard hier, WELL DONE SUZUKI, CAMIER EN CLUZEL! :} :} :}

Mijn dag als Suzuki fan kan niet meer stuk. 8-)
Gelukkig ben je ook nog Suzuki fan dan. ;)

Maar wel mooi die mannen vooraan.
En lekker veel close racing dit weekeinde. :9
 
Laatst bewerkt:
Serieus? Wat een BS, was gewoon een raceongeluk, je probeert wat en je gaat op je neus in de laatste ronde, learn to live with it. Hij moet blij zijn dat ie nog 2e is geworden.
Meen je dat nou :?

Bekijk dit filmpje eens en ik hoor graag of je er dan nog zo over denkt.

Als je racet op het scherpst van de snede ....dan kan je dit verwachten in de laatste ronde .....dit had Lowes zelf ook kunnen verzinnen deze actie die héél slim was van Kenan....NIKS MIS MEE !!!!!!!!!!
:N

Lowes leek er weinig problemen mee te hebben, echte vechter en racer. Als team kan ik me er wat meer bij voorstellen, geen idee hoe belangrijk elke (halve) punt nog gaat zijn aan het einde van het seizoen.
:^

Oordeel zelf; Wat ik zie is dat Lowes op de apax zit, en Kenan hem over de curbs inhaald.

[afbeelding]
Ja, zo is er altijd ruimte.. :X
 
Als je racet op het scherpst van de snede ....dan kan je dit verwachten in de laatste ronde .....dit had Lowes zelf ook kunnen verzinnen deze actie die héél slim was van Kenan....NIKS MIS MEE !!!!!!!!!!

Wat een BS reactie Gerrit, sorry hoor maar ik (en meerderen hier geloof ik) betrap je steeds vaker op dit soort posts. Jij als, zogenaamde, insider moet beter weten.


Even iets anders, de regie op Eurosport, wie ergert zich daar ook groen en geel aan?
Ik noem;

- het compleet missen van de start 2e manche Superbike
- vlak na een inhaalactie schakelen naar de pitbox van het betreffende team (sikmans van Aprilia komt mij m'n neus uit), het liefst op het moment dat de ingehaalde partij kan counteren
- raceleider heeft 10 seconde voorsprong en nr. 2, 3 en 4 knokken voor elke meter. Zodra de winnaar in de buurt van de finish komt wordt enkel hij en zijn team in beeld gebracht. Het meest spannende mis je en zie je in de verte over de streep komen
 
Wat een BS reactie Gerrit, sorry hoor maar ik (en meerderen hier geloof ik) betrap je steeds vaker op dit soort posts. Jij als, zogenaamde, insider moet beter weten.


Even iets anders, de regie op Eurosport, wie ergert zich daar ook groen en geel aan?
Ik noem;

- het compleet missen van de start 2e manche Superbike
- vlak na een inhaalactie schakelen naar de pitbox van het betreffende team (sikmans van Aprilia komt mij m'n neus uit), het liefst op het moment dat de ingehaalde partij kan counteren
- raceleider heeft 10 seconde voorsprong en nr. 2, 3 en 4 knokken voor elke meter. Zodra de winnaar in de buurt van de finish komt wordt enkel hij en zijn team in beeld gebracht. Het meest spannende mis je en zie je in de verte over de streep komen

De regie is inderdaad niet ijzersterk, maar dat laatste kan je ze niet kwalijk nemen. Het is gebruikelijk dat de winnaar van de race in beeld gebracht wordt, op het moment dat hij de race wint. Maakt niet uit hoe spannend het verderop in het veld is, de winnaar heeft zijn moment van finishen verdiend.

Ik ben daar zelf ook niet altijd even blij mee, maar... Nja, pech. Voor de anderen hebben we herhalingen. :+
 
Ik zag idd later de andere tweet van Linfoot waar hij Sofuoglu nog ff tegen het zere been schopt voor wat betreft de actie dat hij hem van de Kawasaki af reed toen Linfoot op P3 lag. Kenan (tenminste als @KNNnews54 zijn officiele twitter account is) beet ff terug door te zeggen dat ze bij Mahi alleen echte kampioenen wilde als coureurs (Linfoot raakte zijn zitje daar kwijt aan Sofu voor dit jaar). Ging er ff lekker op :X

@KNNnews54 is niet de twitter account van Kenan, maar schijnbaar een fan die het erg fel voor hem op neemt. (Hij geeft trouwens af en toe wel aan niet Kenan te zijn).

Lowes heeft trouwens gezegd dat Sofuoglu het expres deed.
Sam Lowes: Sofuoglu did it on purpose…

Vond op de eurosport beelden dat Lowes duidelijk een te groot gat open liet, waar Sofuoglu gewoon in dook en Lowes te laat de deur probeerde dicht te smijten.
Op dit filmpje daarentegen, lijkt het er inderdaad op dat Sofuoglu hem er gewoon afrost...

Er is maar 1 die het echt weet...
 
Tja ik ben van mening dat hij hem er gewoon afrijdt.

Op dit filmpje wat hierboven wordt gepost zie je dat Lowes remt en richting de apex gaat.

Kenan houdt amper in en kegelt Lowes eraf.
 
Ja okee, niet netjes, maar dan komt bij mij weer het " heat of the moment" gevoel. Beetje wat marquez lorenzo overkwam in jerez, ook niet netjes, maar he, you win some... You lose some.

Voor hetzelfde geld is het op de Ring andersom, gaan we dan ook met zijn allen bij Kenan voor de deur vegen? Zo krijgen ze hun stoep wel schoon he!

Lekker uitvechten op de baan!
 
Het hangt van de rijder af of we deze actie briljant of te scherp noemen. :+
 
Die vavrous was ook wel lekker aan het rodeorijden in de stock 600 _O-
Wat een held dat hij erop bleef zitten. :Y :}
 
Nog even over de winnaar in beeld... Ook al is het daarachter wellicht spannender gaat het erom dat de winnaar in beeld moet omdat de sponsoren dik betalen en zij in beeld moeten juist op dat moment zodat zij geassocieerd worden met een succesvol moment.
 
Gelukkig ben je ook nog Suzuki fan dan. ;)

Maar wel mooi die mannen vooraan.
En lekker veel close racing dit weekeinde. :9
Jup Melandri en Suzuki, dat zijn de enige 2 waar ik écht fan van ben. Daarnaast ben ik gewoon fan van motorsport, in alle facetten. :Y

Was een mooi race weekend idd!
 
@KNNnews54 is niet de twitter account van Kenan, maar schijnbaar een fan die het erg fel voor hem op neemt. (Hij geeft trouwens af en toe wel aan niet Kenan te zijn).

Lowes heeft trouwens gezegd dat Sofuoglu het expres deed.
Sam Lowes: Sofuoglu did it on purpose…

Vond op de eurosport beelden dat Lowes duidelijk een te groot gat open liet, waar Sofuoglu gewoon in dook en Lowes te laat de deur probeerde dicht te smijten.
Op dit filmpje daarentegen, lijkt het er inderdaad op dat Sofuoglu hem er gewoon afrost...

Er is maar 1 die het echt weet...

Twijfelde al idd of het Kenan z'n eigen account was. Zag hem er best voor aan namelijk, zulke uitspraken, rare kwakzalver die Kenan. :Y (maar wel 1 die een supersport machine kan rijden als geen ander! :} )

Klopt en Sam zegt dat het fout was, maakt er verder gelukkig niet zo'n punt van. I like that, niet teveel zeuren maar scheuren! 8-) Sam next race is yours! Laat Sam maar spreken met z'n rechterpols verder, doet 'ie het best. :)


EDIT: verder heb ik wel zo m'n mening over het incident natuurlijk, maar voel me niet zo geroepen om het hier neer te zetten. Er is er idd 1 die het echt weet en die flikt wel vaker dit soort kunsten. ;)
 
Laatst bewerkt:
Oordeel zelf; Wat ik zie is dat Lowes op de apax zit, en Kenan hem over de curbs inhaald.

[afbeelding]
Ik dacht dat hij ook iets verder van zn lijn afzat maar nu ik deze foto zie...Zelfde actie wat hij bij lindfoot deed en daar werd hij wel voor bestraft. Is gewoon een irritant mannetje.
Tijd voor een gelijke behandelijk... :j
 
Wat een BS reactie Gerrit, sorry hoor maar ik (en meerderen hier geloof ik) betrap je steeds vaker op dit soort posts. Jij als, zogenaamde, insider moet beter weten.


Even iets anders, de regie op Eurosport, wie ergert zich daar ook groen en geel aan?
Ik noem;

- het compleet missen van de start 2e manche Superbike
- vlak na een inhaalactie schakelen naar de pitbox van het betreffende team (sikmans van Aprilia komt mij m'n neus uit), het liefst op het moment dat de ingehaalde partij kan counteren
- raceleider heeft 10 seconde voorsprong en nr. 2, 3 en 4 knokken voor elke meter. Zodra de winnaar in de buurt van de finish komt wordt enkel hij en zijn team in beeld gebracht. Het meest spannende mis je en zie je in de verte over de streep komen


Ow ......nou ik vind er niks verkeerd aan nml......zou maar naar dammen gaan kijken lijk mij beter voor jou , en wat jij ( jullie ) vind(en) van mijn post ....LB dan lees je het niet . ;) :W
 
Laatst bewerkt:
lijkt me duidelijk, hij beukt hem er gewoon tussen, onbezonnen actie... op tv was dit niet zo duidelijk als je het hier ziet
 
Laatst bewerkt:
Ow ......nou ik vind er niks verkeerd aan nml......zou maar naar dammen gaan kijken lijk mij beter voor jou , en wat jij ( jullie ) vind(en) van mijn post ....LB dan lees je het niet . ;) :W
Hahahah!! :9
En verder nog even 2 dingen:

1) Kenan haalde de bocht alsnog hoor. Hij beukte Lowes er niet af, die stuurde 'm zelf tegen Kenan aan en
2) Lowes was helemaal niet zo relaxed eronder. Hij reageerde juist heel sarcastisch dus hij was er verre van ok mee. Verder een topcoureur hoor, daar geen twijfel over :}

Als Marquez in de GP Lorenzo eraf tikt vindt iedereen het een megatalent, als Kenan 'm ertussen zet op een plek waar Lowes het 100% hetzelfde had gedaan issie ineens de gebeten hond...
 
Hahahah!! :9
En verder nog even 2 dingen:

1) Kenan haalde de bocht alsnog hoor. Hij beukte Lowes er niet af, die stuurde 'm zelf tegen Kenan aan en
2) Lowes was helemaal niet zo relaxed eronder. Hij reageerde juist heel sarcastisch dus hij was er verre van ok mee. Verder een topcoureur hoor, daar geen twijfel over :}

Als Marquez in de GP Lorenzo eraf tikt vindt iedereen het een megatalent, als Kenan 'm ertussen zet op een plek waar Lowes het 100% hetzelfde had gedaan issie ineens de gebeten hond...

Jij vind dat. Betekent niet dat dat ook zo is.
 
Ik dacht dat hij ook iets verder van zn lijn afzat maar nu ik deze foto zie...Zelfde actie wat hij bij lindfoot deed en daar werd hij wel voor bestraft. Is gewoon een irritant mannetje.
Tijd voor een gelijke behandelijk... :j

Dat zou ik wel eens mooi vinden ja, dat iemand hem ff een koekje van eigen deeg geeft.
 
Laatst bewerkt:
Hahahah!! :9
En verder nog even 2 dingen:

1) Kenan haalde de bocht alsnog hoor. Hij beukte Lowes er niet af, die stuurde 'm zelf tegen Kenan aan en
2) Lowes was helemaal niet zo relaxed eronder. Hij reageerde juist heel sarcastisch dus hij was er verre van ok mee. Verder een topcoureur hoor, daar geen twijfel over :}

Als Marquez in de GP Lorenzo eraf tikt vindt iedereen het een megatalent, als Kenan 'm ertussen zet op een plek waar Lowes het 100% hetzelfde had gedaan issie ineens de gebeten hond...
Turk alert! :+ Ikke in de war Rick.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan