World Superbikes Magny Cours

Pakt VDM een podium?

  • Ja

    Stemmen: 5 31,3%
  • Nee

    Stemmen: 10 62,5%
  • Hij pakt er twee

    Stemmen: 1 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Super pole in het nat......wou eerst gaan maar belooft niet veel goeds qua weer , dus kijk wel vanaf de bank. '( '(

Valt me een beetje van je tegen, Gerrit! :+
Mjah dat laatste stuk snelweg naar Magny-Cours, daar lijkt ook geen einde aan te komen.
 
Mickey morgen vanaf p15... Bleh. Hopen op twee leuke inhaalraces en twee top tien resultaten dan maar! *O*
 
Laatst bewerkt:
Met z'n allen bidden, hopen en wensen dat Michael morgen een dijk van een inhaalrace kan gaan rijden en dan misschien nog aan kan pikken bij de kopgroep.
 
zeer matig p15 :/ en ik eindelijk hopen dat hij die meden door zijn nieuwe crewchief de kwalie band door had.
 
:^

Ik vind het nogal 'lomp' en het komt totaal niet snel over... maar zijn titel bewijst het tegendeel.

Waarom wordt er zoveel waarde gehecht aan de zithouding? Ben ik dan de enige die dat niet belangrijk vind? Al zitten ze er achterstevoren op met klompen aan: Als ze maar snel gaan! :Y
 
Waarom wordt er zoveel waarde gehecht aan de zithouding? Ben ik dan de enige die dat niet belangrijk vind? Al zitten ze er achterstevoren op met klompen aan: Als ze maar snel gaan! :Y

het is niet belangrijk zolang je maar snel gaat, als hij het over Rea zijn rijstijl heeft ben ik het met hem eens beetje oldstyle en ziet er idd niet snel uit maar dat is hij wel :)
 
zeer matig p15 :/ en ik eindelijk hopen dat hij die meden door zijn nieuwe crewchief de kwalie band door had.
Welke kwalificatieband? Het was zeiknat vanmiddag, daar zijn geen slicks aan te pas gekomen. In plaats daarvan een (nieuwe) wet tyre.
 
Laatst bewerkt:
Rode vlag in WUP door oliespoor van de kapotte BMW van Reiterberger. Reed lang door met rokende motor.
Iedereen woest op de Duitser. Die scoort geen punten bij organisatie en collega's
 
en mogelijk de races. Hoor net dat de coureurs voorlopig niet willen starten. Reiterberger zit nog bij wedstrijdleiding en kans is aanwezig dat hij niet mag starten
 
:') Alsof hij het opzettelijk doet....kom op zeg

nou ik geloof dat een coureur heel snel door heeft wanneer er iets met de motor aan de hand is. Die voelen dat snel aan. dan check je wat er aan de hand is en ga je aan de kant.
 
Laten we dat fijn vanachter ons toetsenbord beoordelen :)



Ben benieuwd hoe laat de race begint :+
 
Laatst bewerkt:
Misschien had-ie gehoord dat Eurosport het uitzendschema zou verprutsen. Door olie neer te leggen loopt de boel weer in lijn. Goed gedaan Markus! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan