gerrit1957
Heerlijk wonen in Spanje.
Guintoli mag dus wel overstappen naar een betere machine maar Michael niet. Terwijl Michael sneller is dan Guintoli, dat heeft hij dit jaar meerdere keren bewezen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Guintoli mag dus wel overstappen naar een betere machine maar Michael niet. Terwijl Michael sneller is dan Guintoli, dat heeft hij dit jaar meerdere keren bewezen.
maar de reactie van tet slaat ook nergens op, Vd Mark blijft bij Honda vanwegen zijn contract, als Yamaha mocht kiezen tussen de twee Honda coureurs dan hadden ze niet voor Guintoli gekozen.
maar de reactie van tet slaat ook nergens op, Vd Mark blijft bij Honda vanwegen zijn contract, als Yamaha mocht kiezen tussen de twee Honda coureurs dan hadden ze niet voor Guintoli gekozen.
Mee eens. Hij is pas 22, dit is zijn eerste seizoen in de WSBK's en elke race leert hij nog bij. Vind het al fantastisch dat hij drie podiums heeft gescoord dit jaar. In Australië lag hij al een tijd lang aan de leiding. Hij komt er echt wel. Als hem niets geks overkomt heeft hij nog tijd genoeg om wereldkampioen te worden in de World Superbikes of om te rijpen in de MotoGP.
Dat denk ik ook. Maar Guintoli was zo slim om voor 1 seizoen te tekenen
En in de situatie waarin vdM vorig jaar stond was het ook heel logisch om voor 2 seizoenen te tekenen. Dus ik zie het hele probleem niet. Mickey komt er wel. En alle respect voor Guintoli!
Ik weet er zijn vele onderwerpen over streams en video's. Maar ik zoek zeer dringend beelden van WSBK race 1 en 2 Magny Cours. De ontvanger van de tv is stuk..... juist nu.... Wie helpt me?
Ik weet er zijn vele onderwerpen over streams en video's. Maar ik zoek zeer dringend beelden van WSBK race 1 en 2 Magny Cours. De ontvanger van de tv is stuk..... juist nu.... Wie helpt me?
Precies Tet, zeg het ze.
Klassering zegt mij niet veel met die Honda. Gaat er mij om dat Vd Mark in het droog een aantal keer heeft laten zien voor het podium te kunnen gaan. Guintoli heeft eigenlijk het hele seizoen niks bijzonders laten zien. Alle credits dus voor Vd Mark.Vind ik te makkelijk. Voor Guintoli gelden dezelfde verzachtende omstandigheden als voor vdM. En die omstandigheden bij Honda kent iedereen. Is al veel te veel over gezeurd. En dat vdM veel pech gehad heeft, is ook bekend. Helemaal niet erg om zo je WSBK carrière te starten met volgend seizoen nog een jaar op de Ten Kate Honda. Kun je alleen maar veel van leren. En daarna zien we wel weer.
Internationaal kijken ze toch wel naar de tussenstand in het kampioenschap.Klassering zegt mij niet veel met die Honda. Gaat er mij om dat Vd Mark in het droog een aantal keer heeft laten zien voor het podium te kunnen gaan. Guintoli heeft eigenlijk het hele seizoen niks bijzonders laten zien. Alle credits dus voor Vd Mark.
Klassering zegt mij niet veel met die Honda. Gaat er mij om dat Vd Mark in het droog een aantal keer heeft laten zien voor het podium te kunnen gaan. Guintoli heeft eigenlijk het hele seizoen niks bijzonders laten zien. Alle credits dus voor Vd Mark.
Dat is onmogelijk te zeggen. Guintoli neemt een enorme berg aan ervaring mee. Als je kijkt op welke machines hij de afgelopen jaren gereden heeft:Daarom is het ook jammer dat vd Mark een 2 jarig contract heeft.
Yamaha had niet Guintoli gehaald , maar Michael. (lijkt mij!)
Dat is onmogelijk te zeggen. Guintoli neemt een enorme berg aan ervaring mee. Als je kijkt op welke machines hij de afgelopen jaren gereden heeft:
2007 - MotoGP op een Tech 3 Yamaha met Dunlop banden
2008 - MotoGP op een Alice Ducati met Bridgestone banden
2009 - BSB op een Suzuki GSX-R1000
2010 - WSBK op een Suzuki GSX-R1000 op Pirelli banden
2011 - WSBK op een Ducati 1098R
2012 - WSBK op een Ducati 1098R
2013 - WSBK op een Aprilia RSV4 Factory
2014 - WSBK op een Aprilia RSV4 Factory
2015 - WSBK op een Honda CBR1000RR SP
En dan 2016 op een Yamaha YZF-R1M. Zes verschillende merken in 10 seizoenen, drie verschillende bandenmerken en hij is de 2014 wereldkampioen World Superbike. Guintoli is volgens mij juist vanwege zijn schat aan ervaring in het team gehaald, om een motor mee te helpen ontwikkelen die ook in het World Superbike kampioenschap kan winnen: met Guintoli eventueel vanaf het begin en Lowes op de lange termijn.
Yamaha haalt met Guintoli/Lowes gewoon een klassieke "ervaren vos/jonge hond"-combinatie in huis, en daarnaast lijkt me voor Yamaha een afzetmarkt Frankrijk/Groot-Brittannië ook interessanter dan Groot-Brittannië/Nederland. Ik denk zelf namelijk dat Alex Lowes ook echt niet onder hoeft te doen voor Michael van der Mark namelijk.
Dus om nu te zeggen dat Yamaha sowieso voor Michael van der Mark was gegaan als hij ook beschikbaar zou zijn geweest, vind ik wel erg voorbarig. Overigens denk ik dat het vanuit van der Mark's positie ook gewoon slimmer zou zijn geweest om bij Honda te blijven, zeker met het oog op de MotoGP. Afgezien van zeven races op een Lambretta, heeft van der Mark zijn hele loopbaan alleen maar op Honda's gereden. Om die relatie teniet te doen voor een verbintenis met Yamaha zou volgens mij gewoon het ingooien van zijn eigen ruiten zijn. Niet verstandig.
Een zitje op een goede fiets en een contract voor volgend jaar.Vindt Honda / HRC wel een bende ego's /zakkevullers. Kijk naar het voorbeeld Johnny Rea
Dat is onmogelijk te zeggen. Guintoli neemt een enorme berg aan ervaring mee. Als je kijkt op welke machines hij de afgelopen jaren gereden heeft:
2007 - MotoGP op een Tech 3 Yamaha met Dunlop banden
2008 - MotoGP op een Alice Ducati met Bridgestone banden
2009 - BSB op een Suzuki GSX-R1000
2010 - WSBK op een Suzuki GSX-R1000 op Pirelli banden
2011 - WSBK op een Ducati 1098R
2012 - WSBK op een Ducati 1098R
2013 - WSBK op een Aprilia RSV4 Factory
2014 - WSBK op een Aprilia RSV4 Factory
2015 - WSBK op een Honda CBR1000RR SP
En dan 2015 op een Yamaha YZF-R1M. Zes verschillende merken in 10 seizoenen, drie verschillende bandenmerken en hij is de 2014 wereldkampioen World Superbike. Guintoli is volgens mij juist vanwege zijn schat aan ervaring in het team gehaald, om een motor mee te helpen ontwikkelen die ook in het World Superbike kampioenschap kan winnen: met Guintoli eventueel vanaf het begin en Lowes op de lange termijn.
Yamaha haalt met Guintoli/Lowes gewoon een klassieke "ervaren vos/jonge hond"-combinatie in huis, en daarnaast lijkt me voor Yamaha een afzetmarkt Frankrijk/Groot-Brittannië ook interessanter dan Groot-Brittannië/Nederland. Ik denk zelf namelijk dat Alex Lowes ook echt niet onder hoeft te doen voor Michael van der Mark namelijk.
Dus om nu te zeggen dat Yamaha sowieso voor Michael van der Mark was gegaan als hij ook beschikbaar zou zijn geweest, vind ik wel erg voorbarig. Overigens denk ik dat het vanuit van der Mark's positie ook gewoon slimmer zou zijn geweest om bij Honda te blijven, zeker met het oog op de MotoGP. Afgezien van zeven races op een Lambretta, heeft van der Mark zijn hele loopbaan alleen maar op Honda's gereden. Om die relatie teniet te doen voor een verbintenis met Yamaha zou volgens mij gewoon het ingooien van zijn eigen ruiten zijn. Niet verstandig.