WSBK 2016: Round 1 - PHILLIP ISLAND

Ga jij live kijken?

  • Tuurlijk! Ik zit NU al klaar met chips en bier!

    Stemmen: 16 33,3%
  • Misschien de eerste race in dan in slaap vallen

    Stemmen: 1 2,1%
  • Nee hoor, neem alles lekker op en ga zondagochtend genieten

    Stemmen: 31 64,6%

  • Totaal aantal stemmers
    48
Was echt genieten :) . En volgens Frank W heeft de Blade er 9 pk'tjes bij, wat hopelijk net genoeg is om op andere circuits net die aansluiting te houden.
 
Hoe kan je nou geen interesse hebben voor dit kampioenschap met zulke races!
Geweldig goed gereden van v/d Mark, ook als je kijkt waar Hayden is gefinished! Dat is niet de minste! :} :}
 
Vond 07:00u. toch te vroeg. Heb zojuist gekeken: Wat een fantastische race! Ze bleven lang met een grote groep bij elkaar. Sykes had een hele goede start, maar zakte toch weer af. Mooie gevechten tussen de 2 Duc's en vdM. En mooi om te zien dat vdM nu wel goed weg kwam en fantastisch finisht op P3 :} Hopen dat hij dit jaar vaker kan aanhaken en iets meer op safe kan rijden dan vorig seizoen. En Rea begint gewoon weer als vanouds, op P1 *O*

Had iets meer van de Yammie's verwacht. Maar iets zegt me dat Yamaha volgend seizoen weer gaat verrassen. 1ste Seizoen is misschien nog te vroeg voor te hoge verwachtingen.
 
Vond 07:00u. toch te vroeg. Heb zojuist gekeken: Wat een fantastische race! Ze bleven lang met een grote groep bij elkaar. Sykes had een hele goede start, maar zakte toch weer af. Mooie gevechten tussen de 2 Duc's en vdM. En mooi om te zien dat vdM nu wel goed weg kwam en fantastisch finisht op P3 :} Hopen dat hij dit jaar vaker kan aanhaken en iets meer op safe kan rijden dan vorig seizoen. En Rea begint gewoon weer als vanouds, op P1 *O*

Had iets meer van de Yammie's verwacht. Maar iets zegt me dat Yamaha volgend seizoen weer gaat verrassen. 1ste Seizoen is misschien nog te vroeg voor te hoge verwachtingen.


Het was zelfs 5.00 uur maar heb lekker om 9 uur zitten kijken , super race was het met een fantastische Mickey :} :}
Kan niet wachten tot morgen.
 
Ik ben morgen ook benieuwd naar Kyle Ryde wat hij doet dit seizoen , ik heb zooooo genoten op Donnington van dat mannetje met zijn wildcard en podium pakte na een mooi gevecht met Kenan en Cluzel en zelf een paar keer op kop reed .
Hier gaan we met z´n allen nog van genieten , heb het al eens eerder gemeld ....maar onthoud de naam Kyle Ryde !!!
 
Echter superrace gereden door VDM hoor, petje af. ik ben erg blij dat het hier gelukt is want PI is natuurlijk bij uitstek een circuit waar je met een wat mindere machine nog een heel eind kunt komen. Vloeiend en hoge snelheid is hier belangrijk in tegenstelling tot veel circuits waar het juist aankomt op goed aanremmen en daar is de Honda toch wel de mindere natuurlijk. Maar dit zit in ieder geval maar mooi in de pocket. Ik heb zitten genieten!

En de stand Mickey-Nicky is nu overduidelijk 1-0 in ieder geval. :}
 
Laatst bewerkt:
Ook vroeg opgestaan en heel erg genoten van de 1ste race :9~ machtig mooi wat Magic Michael weer neerzette :} en een podium plek binnen harkte *O*
 
Nu pas kans gezien om de race te kijken, toprace! erg spannend en lekker dicht bij elkaar.

Jammer dat de voorband van vdM het net niet helemaal volhield maar geweldige prestatie zeg! *O*
 
Heb de race laat in de middag gekeken, ik vond het een fantastische strijd! Michael heeft zeker weer hoge ogen gegooid met gedurfde acties. Zo'n eerste keer een race op zaterdag, het bevalt me eigenlijk wel: veel tijd over op de rest van de dag, en ook morgen gaat het niet zo veel tijd kosten om SBK te kijken.

Phillip Island is natuurlijk wel een bijzonder circuit, dat weten we, maar ik geniet er niet minder om!
 
Prachtige race was dit zeg, puntje-van-mijn-stoel-werk. Als dit een voorbode voor de rest van het seizoen mag worden, hopelijk ook juist op de wat minder spannende banen, dan teken ik ervoor!

Net ook even de Superpole gekeken voor de World Supersportklasse. Ik ben heel benieuwd wat deze klasse gaat zijn dit jaar. Een hoop wildcards, alleen de top 8-10 die (naar mijn mening) uit klasse A rijders bestaan... Als het racen er niet minder om is dan hoor je mij niet klagen, maar ik bekijk het momenteel nog met argusogen.
 
Wel apart dat er in de kopgroep tot nu toe weinig positiewisselingen en aanvallen zijn
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan