WSBK 2016: Round 1 - PHILLIP ISLAND

Ga jij live kijken?

  • Tuurlijk! Ik zit NU al klaar met chips en bier!

    Stemmen: 16 33,3%
  • Misschien de eerste race in dan in slaap vallen

    Stemmen: 1 2,1%
  • Nee hoor, neem alles lekker op en ga zondagochtend genieten

    Stemmen: 31 64,6%

  • Totaal aantal stemmers
    48
Die kawa loopt wel smerig hard zeg hoe hij die duc voorbij ging de laatste ronde :X

Lekker race weekendje voor MvdM :} :}

Er gaat zeker een P1 voor hem komen op assen :Y
 
Laatst bewerkt:
Lekker om een uur of 8 gekeken....via WorldSBK.com...even op ..No Spoiler...
Maar halverwege werd me de spanning te hoog :X ...en toen maar even vooruitgekeken :/ ...om de uitslag te zien *O*
En toen ik zag dat het goed zat, :9 de race lekker ontspannen uitgekeken :]

Super gedaan van Michael...maar heb wel het idee dat de Kawa,s en Ducati,s..sneller zijn
op de stop en go circuits
 
Vanochtend alle races achter elkaar gekenen zoals het hoort :P
Mooie races van vdM maar je ziet toch wel weer hetzelfde beeld opkomen als vorig jaar derhalve denk ik dat het in Assen nog wel leuk gaat worden voor michael,met misschien wel een overwinning,maar dat het verder toch Kawa/Duc gaat worden dit jaar.
Mooi dat Hayden ook snel zijn draai lijkt te vinden en Guinters met de yamaha ook voorin te vinden was.
Goeie prestatie van Torres,ondanks blessure de beste van de "mindere" merken.
Al met al een geslaagde zondagochtend :Y
 
Echt puntje van de stoel werk toen ik net race 2 terug keek! Heerlijk zeg. Jammer voor Hayden dat die gekke Italiaan em er net nog tussen wist te prikken.
 
Prachtige races gezien. Van der Mark zeer goed gereden, en ook Hayden komt eraan. Het staat nu wel 3-0 voor Michael natuurlijk inclusief de kwalificatie. *O* *O* *O*

Jammer dat Sofuoglu gelijk weer de regen de schuld geeft, terwijl het dus zijn achterband was. Beetje een vervelende attitude. Knap naar voren gereden van West!
 
De supersport race was een hele mooie! Leuk dat Krummenacher (Krummenator) z'n eerste overwinning pakt en helemaal leuk dat West op het podium kwam. Jammer dat P.J. terug viel naar P5 en dat Kenan er af ging, wat een farce van Pirelli zeg! :(

Superbike race 2 was weer een thriller! Mooi aan kop gereden van van der Mark, ultieme actie van Davies op Rea maar wat een mooie 2de plaats van Michael! *D :}
Jammer dat Hayden net die 3de plek niet vast kon houden..
Het kan een herhaling van 2015 worden maar wellicht zorgen die 9 à 10 pk extra er wel voor dat hij op andere circuits (de zogeheten stop & go's) beter mee kan komen. Ook de elektronica, die vorig seizoen nog wel eens haperde, is beter voor elkaar dus wie weet. Over 2 weken gaan we verder.
 
Laatst bewerkt:
Wat een pech steeds voor Sykes, krijgt weer te maken met kamikaze aanvallen op hem.

Sykes laat al jaren zien: snel starten, hard rijden, na een tijdje terugzakken en niet meer terug kunnen vechten. Hij zet de deur steeds open voor andere rijders om hem in te halen. Die ene aanval van Giugliano was op het randje, maar dat risico loop je als je jezelf tussen zes andere rijders in zet. :X
 
Sykes laat al jaren zien: snel starten, hard rijden, na een tijdje terugzakken en niet meer terug kunnen vechten. Hij zet de deur steeds open voor andere rijders om hem in te halen. Die ene aanval van Giugliano was op het randje, maar dat risico loop je als je jezelf tussen zes andere rijders in zet. :X

In het interview vroegen ze al hoe het met zn race pace zat omdat hij nog geen lange runs had gedaan en JR wel. Hij zei ja zit wel goed.......
 
tt
full
 
In het interview vroegen ze al hoe het met zn race pace zat omdat hij nog geen lange runs had gedaan en JR wel. Hij zei ja zit wel goed.......

Ja dat snap ik ook net helemaal. Daar ga je toch 100% je best voor doen, voor de hele race. Dat zullen ze ook vast wel doen, maar ik denk dat Sykes zelf gewoonweg niet goed met slechte banden overweg kan.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan